Τα οφέλη των μανιταριών στην καθημερινή διατροφή- ιδέες για το τραπέζι σας!

τα-οφέλη-των-μανιταριών-στην-καθημερι

%cf%84%ce%b1-%ce%bf%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%8e%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b90

Γνωρίζατε ότι τα μανιτάρια κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση από ότι τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά όσον αφορά βιταμίνες και αντιοξειδωτικά; Τα ψητά ή σοταρισμένα με λαχανικά και κρασί (ακόμη και χωρίς λάδι σε ένα αντικολλητικό), θα πρέπει να είναι η συνοδεία σε ότι και αν φάτε το μεσημέρι και το βράδυ.

Ακόμα, περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, συμπεριλαμβανομένης της ριβοφλαβίνης, της νιασίνης και του παντοθενικού οξέος, οι οποίες βοηθούν στην παροχή ενέργειας. Οι έρευνες λένε ότι απλά αντικαθιστώντας το βοδινό κρέας με μανιτάρια  σε ένα γεύμα κάθε εβδομάδα, μπορείτε να χάσετε μέχρι πέντε κιλά σε έναν χρόνο, χωρίς περαιτέρω αλλαγές!

Μαγειρεμένα με κρέας

Στραγγίστε, σκουπίστε καλά και κόψτε τα μανιτάρια σε λεπτές φέτες. Ψιλοκόψτε σκόρδο και σοτάρετε  για 5 λεπτά ανακατεύοντας μερικές φορές. Σβήστε τη φωτιά και ρίξτε αλάτι και πιπέρι.

Περιχύστε τα με κρασί και όταν εξατμιστεί λίγο, πασπαλίστε με αλάτι και πιπέρι, σβήστε τη φωτιά και βγάλτε τα από το τηγάνι. Ανακατέψετε με το κρέας που έχετε προετοιμάσει, είτε αυτό είναι χοιρινό, μοσχάρι ή κοτόπουλο.

Σε σαλάτες

Προσθέστε τα παραπάνω μανιτάρια που φτιάξατε σε 2 ντομάτες ώριμες και ξεφλουδισμένες, λίγο θυμάρι, ρόκα και μαρούλι, 1 βραστό αυγό, αλάτι και πιπέρι. Απολαύστε ένα πλήρες καλοκαιρινό πιάτο. Ακόμα, είναι υπέροχα σε συνδιασμό με λαζάνια!

Σχετικά Άρθρα
%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b3%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b2%ce%b9%cf%8e%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%ce%b40
Παγκόσμια Ημέρα Γης: Τι είναι βιώσιμη διατροφή και πώς θα συμβάλλουμε στη μείωση της σπατάλης του φαγητού;
%ce%b2%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bc%ce%af%ce%bd%ce%b7-d-10-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%88%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b10
Βιταμίνη D: 10 τρόποι για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
%cf%84%ce%b1%cf%87%ce%af%ce%bd%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%82-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b50
Ταχίνι: Πόσες θερμίδες έχει και γιατί είναι τόσο ωφέλιμο;
%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b40
Τι είναι η διαλειμματική δίαιτα; Πόσα διαφορετικά μοντέλα έχει; Για ποιους είναι αποτελεσματική;
%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%b7-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ae-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%83%ce%bf0
Κατά πόσο η σωστή υποστήριξη του ανοσοποιητικού μάς κάνει άτρωτους;
5-tips-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%b5%cf%800
5 tips που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του