Τα οφέλη των μανιταριών στην καθημερινή διατροφή- ιδέες για το τραπέζι σας!

τα-οφέλη-των-μανιταριών-στην-καθημερι

%cf%84%ce%b1-%ce%bf%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%8e%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b90

Γνωρίζατε ότι τα μανιτάρια κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση από ότι τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά όσον αφορά βιταμίνες και αντιοξειδωτικά; Τα ψητά ή σοταρισμένα με λαχανικά και κρασί (ακόμη και χωρίς λάδι σε ένα αντικολλητικό), θα πρέπει να είναι η συνοδεία σε ότι και αν φάτε το μεσημέρι και το βράδυ.

Ακόμα, περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, συμπεριλαμβανομένης της ριβοφλαβίνης, της νιασίνης και του παντοθενικού οξέος, οι οποίες βοηθούν στην παροχή ενέργειας. Οι έρευνες λένε ότι απλά αντικαθιστώντας το βοδινό κρέας με μανιτάρια  σε ένα γεύμα κάθε εβδομάδα, μπορείτε να χάσετε μέχρι πέντε κιλά σε έναν χρόνο, χωρίς περαιτέρω αλλαγές!

Μαγειρεμένα με κρέας

Στραγγίστε, σκουπίστε καλά και κόψτε τα μανιτάρια σε λεπτές φέτες. Ψιλοκόψτε σκόρδο και σοτάρετε  για 5 λεπτά ανακατεύοντας μερικές φορές. Σβήστε τη φωτιά και ρίξτε αλάτι και πιπέρι.

Περιχύστε τα με κρασί και όταν εξατμιστεί λίγο, πασπαλίστε με αλάτι και πιπέρι, σβήστε τη φωτιά και βγάλτε τα από το τηγάνι. Ανακατέψετε με το κρέας που έχετε προετοιμάσει, είτε αυτό είναι χοιρινό, μοσχάρι ή κοτόπουλο.

Σε σαλάτες

Προσθέστε τα παραπάνω μανιτάρια που φτιάξατε σε 2 ντομάτες ώριμες και ξεφλουδισμένες, λίγο θυμάρι, ρόκα και μαρούλι, 1 βραστό αυγό, αλάτι και πιπέρι. Απολαύστε ένα πλήρες καλοκαιρινό πιάτο. Ακόμα, είναι υπέροχα σε συνδιασμό με λαζάνια!

Σχετικά Άρθρα
5 διατροφικά tips που θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
5 διατροφικά tips που θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο - 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο – 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του