Αυτά είναι τα λαχανικά που θα βάλουν “φωτιά” στον μεταβολισμό σου

αυτά-είναι-τα-λαχανικά-που-θα-βάλουν-φ

Τα λαχανικά είναι μια από τις πιο υγιεινές ποικιλίες τροφών που περιλαμβάνονται σε κάθε δίαιτα για ενίσχυση βιταμινών, μετάλλων και σύνθετων υδατανθράκων. Ιδανικά, για την προώθηση της απώλειας βάρους, καθώς είναι χαμηλά σε θερμίδες, αλλά σας χορταίνουν γρήγορα, τα λαχανικά αποτελούν αναμφισβήτητα πλεονέκτημα σε οποιοδήποτε διατροφικό πρόγραμμα, είτε εργάζεστε είτε όχι για να χάσετε βάρος.

Υπάρχει όμως ένα λαχανικό που υπερτερεί στην απώλεια βάρους καθώς αυξάνει τον μεταβολισμό, και αυτό είναι τα σπαράγγια σύμφωνα με την διαιτολόγο Trista Best.

Βάλτε τα στην διατροφή σας

Τα σπαράγγια έχουν υψηλή περιεκτικότητα τόσο σε νερό όσο και σε φυτικές ίνες, καθιστώντας τα φανταστικά για την πέψη, η οποία είναι απαραίτητη για την ανακούφιση του φουσκωματος, εξηγεί η Best.

«Το νερό και οι φυτικές ίνες βοηθούν στη μείωση ή την πρόληψη της δυσκοιλιότητας και του φουσκώματος. Το κάλιο βοηθά στην πρόληψη της κατακράτησης νερού που μπορεί να είναι αιτία φουσκώματος. Και τα προβιοτικά διασφαλίζουν ότι το έντερο είναι ισορροπημένο και λειτουργεί αποτελεσματικά», σημειώνει.

«Τα σπαράγγια είναι επίσης πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που σημαίνει ότι είναι χαμηλά σε θερμίδες αλλά πλούσια σε ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά. Αυτό το χαρακτηριστικό δεν είναι καλό μόνο για την απώλεια βάρους αλλά και για τη γενική υγεία. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο που είναι χρήσιμο στη μείωση της αρτηριακής πίεσης», λέει. «Το αντιοξειδωτικό περιεχόμενο των σπαραγγιών δεν πρέπει να αγνοηθεί για την ικανότητά του να βοηθά στην καταπολέμηση και την πρόληψη της βλάβης από τις ελεύθερες ρίζες».

Πώς θα τα φτιάξετε

Όσο για το πώς θα πρέπει να προετοιμάσετε τα σπαράγγια σας για να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη για την υγεία, το σοτάρισμα, είναι το καλύτερο για τη διατήρηση τόσο της γεύσης όσο και των θρεπτικών συστατικών.

Ωστόσο, η Best σημειώνει επίσης, ότι τα αγγούρια και το σέλινο είναι δύο ακόμα λαχανικά με λίγες θερμίδες, που δημιουργούν αίσθημα πληρότητας και οδηγούν στην απώλεια βάρους.

Διαβάστε επίσης

Ποια ήταν η Ρίτα του τραγουδιού – φαινόμενο «Ρίτα Ριτάκι» των αδελφών Κατσιμίχα

Αυτές οι δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η μελέτη που ανατρέπει τα δεδομένα – Από αυτή την πάθηση της καρδιάς κινδυνεύουν περισσότερο οι γυναίκες

Σχετικά Άρθρα
Εσύ γνωρίζεις ποια είναι η Flexiterian διατροφή; Ιδού αναλυτικά οι πολλές μορφές της χορτοφαγίας!
Εσύ γνωρίζεις ποια είναι η Flexiterian διατροφή; Ιδού αναλυτικά οι πολλές μορφές της χορτοφαγίας!
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
Δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων: Γιατί είναι, τελικά, τόσο δημοφιλής;
Δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων: Γιατί είναι, τελικά, τόσο δημοφιλής;
H Διαιτολόγος κ. Κατερίνα Καρίνου αποκαλύπτει το μυστικό για να χάσουμε γρήγορα τα κιλά των διακοπών (video)
H Διαιτολόγος κ. Κατερίνα Καρίνου αποκαλύπτει το μυστικό για να χάσουμε γρήγορα τα κιλά των διακοπών (video)
Αυτές τις ώρες καίμε τις περισσότερες θερμίδες!
Αυτές τις ώρες καίμε τις περισσότερες θερμίδες!
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του