Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για να πάρεις μαζί σου στην παραλία!

Φτιάχνοντας τη τσάντα για την παραλία, υπάρχουν διάφορα πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσουμε να πάρουμε μαζί μας: το μαγιό, την πετσέτα, τις ρακέτες, το βιβλίο, τα γυαλιά ηλίου, το καπέλο, το παγούρι με παγωμένο νερό…κάτι όμως που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την ευεξία μας είναι κάποια σνακ, τα οποία θα μας χορτάσουν και θα καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Τόσο στη θάλασσα όσο και σε εκδρομές, ή και γενικότερα το καλοκαίρι, είναι ιδιαίτερα σύνηθες να παραμένει κάποιος πολλές ώρες εκτός σπιτιού με αποτέλεσμα να μένει αρκετές ώρες χωρίς τροφή. Από τη δουλειά – αμέσως στην παραλία και από εκεί, ένα ντους και έτοιμοι για βόλτα!

Του Κλινικού Διαιτολόγου & Διατροφολόγου κ. Γιάννη Χρύσου

Ο σωστός προγραμματισμός αλλά και η προετοιμασία και προμήθεια γρήγορων, μικρών γευμάτων που μπορείτε να έχετε στην τσάντα σας, είτε είστε στην παραλία είτε στην εκδρομή ή τη δουλειά σας, θα σας επιτρέψει να έχετε ενέργεια, να προστατεύετε τον οργανισμό σας και να ελέγχετε το βάρος σας.

Για να κάνετε τη σωστή επιλογή, θα πρέπει να γνωρίζετε ποια σνακ μπορούν να αντέξουν για μερικές ώρες στην υψηλή θερμοκρασία και επιπλέον, ποια από αυτά θα σας προσφέρουν τη βέλτιστη θρέψη και ενέργεια. Βέβαια, αν θέλετε να είστε πλήρως εξοπλισμένοι για την εξόρμησή σας, μπορείτε να προμηθευτείτε μικρές ισοθερμικές τσάντες, που θα δώσουν στα τρόφιμα λίγο περισσότερο χρόνο συντήρησης.

Οι πλέον κατάλληλες προτάσεις μικρογευμάτων είναι:

Παγωμένα φρούτα και ξηροί καρποί:

Θα σας προσφέρουν υδατοδιαλυτές βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ενώ παράλληλα, θα σας κρατήσουν χορτάτους και γεμάτους ενέργεια. Σημειώνουμε πως 40 γραμμάρια ξηροί καρποί και 1 φρούτο θα σας προσφέρουν περίπου 250 θερμίδες.

Ατομική μερίδα χαλβά από ταχίνι:

Σνακ ιδιαίτερα θρεπτικό και ικανό να δημιουργήσει κορεσμό, να δώσει ενέργεια στο σώμα και στο μυαλό και αξίζει σίγουρα να το έχετε στη τσάντα σας όλο το χρόνο. Ο χαλβάς είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά, με αποδεδειγμένη δράση στην προστασία της επιδερμίδας, τόσο από τον ήλιο όσο και από τη γήρανση, πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών του συμπλέγματος Β, σιδήρου, ασβεστίου και μαγνησίου.

Χάρη στη σύνθεσή του, συμβάλλει ποικιλοτρόπως στην προαγωγή της υγείας και της ομορφιάς. Όλα αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα κληρονομεί από το βασικό συστατικό του, το ταχίνι, που είναι 100% αλεσμένο σουσάμι και αποτελεί ένα τρόφιμο που μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχός μας στην προστασία της υγείας μας. Στα ράφια των σούπερ μάρκετ μπορείτε να βρείτε ατομικές μερίδες χαλβά των 40 γραμμαρίων, που αποδίδουν περίπου 200 θερμίδες και μπορείτε να τις έχετε μαζί σας ως ένα από τα μικρογεύματα που είναι καλό να καταναλώνετε καθημερινά.

Σπιτικό ποπ κορν:

Το καλαμπόκι θα σας προσφέρει ενέργεια από τους υδατάνθρακες που περιέχει και είναι αρκετά εύκολο στη μεταφορά και την κατανάλωση του. Συστήνεται η παρασκευή στον αέρα ή με μικρή ποσότητα ελαίου. Έτσι, θα περιορίσετε και τις θερμίδες του.

Φρυγανιές και βραστά αυγά:

Η πολύ καλής ποιότητας πρωτεΐνη του αυγού, σε συνδυασμό με τους σύνθετους υδατάνθρακες της φρυγανιάς θα σας προσφέρει κορεσμό και υψηλό επίπεδο θρέψης.

Φρυγανισμένη πίτα ολικής άλεσης με χούμους:

Το χούμους αποτελείται από ρεβίθια και ταχίνι. Αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες, έχει ξεχωριστή γεύση και είναι ένας έμμεσος τρόπος κατανάλωσης οσπρίων και αύξησης της πρόσληψης πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης.

Αραβική πίτα με τόνο και πράσινα λαχανικά:

Ένα wrap που μπορείτε να καταναλώσετε όπου και αν βρίσκεστε, και το οποίο συνδυάζει το ψάρι και τα λαχανικά. Καλό θα ήταν να προτιμήστε αραβική πίτα ολικής άλεσης.

Εάν οι ώρες που θα είστε στην παραλία ή στο δρόμο ξεκινούν μετά το πρωινό και φτάνουν μέχρι το δείπνο, προσπαθήστε να καταναλώνετε 2 έως 3 διαφορετικά μικρογεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας και σε απόσταση 2-3 ωρών μεταξύ τους.

Ιδανικά, επιλέξτε διαφορετικά μικρογεύματα για περισσότερη ποικιλία και μεγαλύτερη γευστική απόλαυση!

Διαβάστε επίσης

Κι, όμως, αυτές οι 10 τροφές δεν είναι τόσο υγιεινές όσο νομίζεις!

Πώς επηρεάζει η μεσογειακή διατροφή τη μνήμη και τη μάθηση;

Παχαίνει το αλκοόλ; Το απλό κόλπο με το “7” για να βρεις τις θερμίδες του αγαπημένου σου ποτού

Σχετικά Άρθρα
Ποιος είναι ο No1 υγιεινός σπόρος σύμφωνα με τους ειδικούς;
Ποιος είναι ο No1 υγιεινός σπόρος σύμφωνα με τους ειδικούς;
«Λόγω Διατροφής» σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ένα μοναδικό fitness event
«Λόγω Διατροφής» σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ένα μοναδικό fitness event
Προβιοτικά: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Προβιοτικά: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Κετογονική διατροφή: Προκαλεί πρόωρει γήρανση;
Κετογονική διατροφή: Προκαλεί γήρανση;
Επιζώντες από καρκίνο: Συμμόρφωση με τις κατευθυντήριες γραμμές διατροφής και φυσικής δραστηριότητας
Επιζώντες από καρκίνο: Πώς τους βοήθησε η διατροφή και η σωματική δραστηριότητα
Αυτό είναι το αντικαρκινικό φρούτο που προστατεύει την καρδιά και βοηθά στην απώλεια βάρους
Αυτό είναι το αντικαρκινικό φρούτο που προστατεύει την καρδιά και βοηθά στην απώλεια βάρους

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του