5 τρόποι να γυμναστείς ακόμα και όταν έχεις περίοδο!

5-τρόποι-να-γυμναστείς-ακόμα-και-όταν-έχ

περίοδος γυμναστική0

Η περίοδος όσο να πεις δυσκολεύει τη ζωή σου. Πονάς, νιώθεις άτονη, δεν έχεις κέφι. Γι αυτό και τις μέρες εκείνες αποφεύγεις τη γυμναστική. Κακώς!

Μάθε ότι η άσκηση, ακόμα και η ήπια, βοηθά στην καταπολέμηση των πόνων και μπουστάρει την ενέργεια και τη διάθεσή μας.

Τέρμα, λοιπόν, οι δικαιολογίες.

Παρακάτω παρουσιάζονται 5 ασκήσεις για 5 από τις πιο συχνές δικαιολογίες που χρησιμοποιείς όταν έχεις περίοδο.

  1. “Νιώθω πιασμένη”: Πονούν τα κόκκαλά σου και άλλα τέτοια. Τεντώσου, δηλαδή κάνε stretching. Ούτε απαιτητικό ούτε δύσκολο. Θυμήσου να αναπνέεις σωστά και θα νιώσεις αμέσως καλύτερα. Στην διάρκεια της περιόδου έχουμε περισσότερη προγεστερόνη, άρα είμαστε και πιο δυνατές.

    περίοδος γυμναστική

  2. “Έχω κράμπες και πονοκέφαλο”: Κάνε αερόμπικ. Θα απελευθερωθεί περισσότερη ενδορφίνη, άρα θα μειωθούν οι ενοχλήσεις σε κοιλιά, κεφάλι και πόδια. Επίσης, θα μειωθεί και το αίσθημα της δυσφορίας που νιώθεις!
  3. “Έχεις πεσμένη διάθεση”: Σήκω χόρεψε κουκλί μου. Ο χορός καταπολεμά πάντα τη δυσάρεστη κατάσταση, μόνο χαμόγελα θα έχεις μετά από αυτό!
  4. “Δεν κοιμάμαι καλά”: Διαλογίσου. Κάτσε στο κρεβάτι, χαλάρωσε, πάρε αναπνοές και μετά κάνε και λίγους κοιλιακούς. Εκεί, όπως είσαι στο κρεβάτι. Θα χαλαρώσει όλο σου το σώμα.

    περίοδος γυμναστική1

  5. “Δεν μπορώ, έχω δουλειά”: Ε, ακόμα καλύτερα. Μπορείς να γυμναστείς στο γραφείο, στο σπίτι, πίσω από το ταμείο, στην κουζίνα και όπου αλλού βρίσκεσαι. Ένα τέταρτο το πολύ να σου πάρει και είναι και για το καλό σου!

Αυτή είναι η περίοδός σου μέσα σε 2 λεπτά! (video)

5 πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγεις όταν έχεις περίοδο!

Γιατί πονά το στήθος σου όταν έχεις περίοδο;

Σχετικά Άρθρα
5-tips-%ce%b5%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%ac%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%ba%ce%b90
5 tips ενός διαιτολόγου για να μην πάρετε κιλά το Πάσχα
%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b3%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b2%ce%b9%cf%8e%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%ce%b40
Παγκόσμια Ημέρα Γης: Τι είναι βιώσιμη διατροφή και πώς θα συμβάλλουμε στη μείωση της σπατάλης του φαγητού;
%ce%b2%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bc%ce%af%ce%bd%ce%b7-d-10-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%88%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b10
Βιταμίνη D: 10 τρόποι για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
%cf%84%ce%b1%cf%87%ce%af%ce%bd%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%82-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b50
Ταχίνι: Πόσες θερμίδες έχει και γιατί είναι τόσο ωφέλιμο;
%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b40
Τι είναι η διαλειμματική δίαιτα; Πόσα διαφορετικά μοντέλα έχει; Για ποιους είναι αποτελεσματική;
%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%b7-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ae-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%83%ce%bf0
Κατά πόσο η σωστή υποστήριξη του ανοσοποιητικού μάς κάνει άτρωτους;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του