5 tips για να βοηθήσετε τον σύντροφό σας να χάσει βάρος

5-tips-για-να-βοηθήσετε-τον-σύντροφό-σας-να-χ

Το νόστιμο φαγητό, ο γάμος και η απόκτηση βάρους συμβαδίζουν με την πλειοψηφία των ζευγαριών. Πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης αποκάλυψε ότι οι νεόνυμφοι κερδίζουν κατά μέσο όρο από 1 έως 3 κιλά ο καθένας κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους του έγγαμου βίου.

Ενώ η αύξηση βάρους δεν είναι πάντα αρνητική για όλους, θεωρείται επικίνδυνη καθώς γερνάμε. Αυτό συμβαίνει επειδή ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται και είμαστε πιο επιρρεπείς σε διάφορες ασθένειες που τη συνοδεύουν. Τα οφέλη από την απώλεια βάρους είναι εξαιρετικά, αλλά μερικές φορές, οι προσπάθειες του συντρόφου σας να χάσει βάρος και να υιοθετήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής μπορεί να είναι δύσκολες. Δείτε παρακάτω πώς θα τον βοηθήσετε να τα καταφέρει.

1. Γεμίστε το ψυγείο με υγιεινές τροφές

Προσπαθήστε να γεμίζετε το ψυγείο σας με υγιεινά τρόφιμα αντί να αγοράζετε μπισκότα, πατατάκια και πρόχειρο φαγητό, γενικά. Ξεκινήστε να αντικαθιστάτε αυτά τα τρόφιμα με φρούτα και λαχανικά και να τα τοποθετείτε σε εμφανή σημεία στην κουζίνα σας. Για παράδειγμα, στο τραπέζι ή πάνω στον πάγκο αντί να τα καταχωνιάζετε σε ντουλάπια της κουζίνας. Αυτό θα παρακινήσει εσάς και τον σύντροφό σας να επιλέγετε τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι μπροστά σας, αντί να καταλήγετε σε ανθυγιεινά σνακ.

2. Ετοιμάστε μαζί το κολατσιό του

Το κολατσιό στο γραφείο προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο των θερμίδων από το delivery της περιοχής. Αυτός ο τρόπος μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την πρόσληψη θερμίδων του συντρόφου σας και τα μεγέθη των μερίδων που καταναλώνει. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι τα συστατικά είναι υγιεινά και τα τρόφιμα πάντα φρέσκα. Είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος είτε όχι, το σπιτικό κολατσιό είναι η καλύτερη επιλογή και για τους δύο.

3. Μαγειρέψτε μαζί

Κάθε φορά που έχετε χρόνο, δοκιμάστε να μαγειρέψετε μαζί με τον σύντροφό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να περάσετε ποιοτικό χρόνο σαν ζευγάρι και να κάνετε τον αγαπημένο σας να ενδιαφερθεί για υγιεινά τρόφιμα. Το μαγείρεμα με τον αγαπημένο σας θα τον εξοικειώσει με το μαγείρεμα, θα τον διδάξει πώς να αναμειγνύει διάφορα συστατικά και να μάθει τα οφέλη ενός σπιτικού γεύματος. Αν ο σύντροφός σας αλλάζει τη διατροφή του, τότε θα πρέπει να αλλάξετε και τη δική σας. Το να τρώτε ό,τι τρώει κι εκείνος, θα τον κάνει να αισθανθεί ότι τον υποστηρίζετε.

4. Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα

Είτε ετοιμάζετε το κολατσιό για το γραφείο είτε το μεσημεριανό γεύμα στο σπίτι, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μικρότερα μπολ και πιάτα. Μελέτες έχουν δείξει ότι θα καταλήξετε να καταναλώνετε μικρότερες ποσότητες φαγητού και να αισθάνεστε εξίσου χορτασμένοι σαν να έχετε φάει περισσότερο και σε μεγαλύτερο πιάτο. Τα μεγάλα πιάτα μπορούν να κάνουν την ποσότητα του φαγητού να φαίνεται πιο μικρή, ενώ τα μικρότερα πιάτα μπορούν να κάνουν την ίδια ποσότητα φαγητού να φαίνεται σημαντικά μεγαλύτερη.

5. Κοιμηθείτε περισσότερο

Ο επαρκής ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για την απώλεια βάρους. Εάν ο σύντροφός σας μένει ξύπνιος ως αργά το βράδυ, σηκώνεται νωρίς το πρωί και κοιμάται λιγότερο από 6 ώρες καθημερινά, τότε η αύξηση βάρους μπορεί να είναι αποτέλεσμα της στέρησης ύπνου. Οι ενήλικες που κοιμούνται λιγότερες από 6 ώρες κάθε βράδυ έχουν μεγαλύτερη όρεξη και επιθυμούν τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Μελέτες δείχνουν ότι υπάρχει σχέση μεταξύ της στέρησης ύπνου και της παχυσαρκίας. Αυτό συμβαίνει επειδή η έλλειψη ύπνου επηρεάζει τις ορμόνες που ρυθμίζουν την πείνα.

Διαβάστε επίσης

Πώς να μαγειρεύουμε ώστε να διατηρείται ατόφια η θρεπτική αξία των τροφίμων;

Οστεοπόρωση: Πώς να την αντιμετωπίσετε μέσω της διατροφής

Εμμηνόπαυση: Αυτή η διατροφή θα σας απαλλάξει από τα ανυπόφορα συμπτώματα

Σχετικά Άρθρα
Χρήσιμα tips για να μειώσεις το αλάτι στη διατροφή σου
Χρήσιμα tips για να μειώσεις το αλάτι στη διατροφή σου
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Fitness coach αποκαλύπτει πώς άλλαξε το σώμα της, όταν αποφάσισε να αγαπήσει τον εαυτό της
Fitness coach αποκαλύπτει πώς άλλαξε το σώμα της, όταν αποφάσισε να αγαπήσει τον εαυτό της
3 λόγοι για να σταματήσεις να βλέπεις το ψωμί ως εχθρό σου!
3 λόγοι για να σταματήσεις να βλέπεις το ψωμί ως εχθρό σου!
Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους
Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του