4 λόγοι για να εντάξεις το ποπ κορν τώρα στη διατροφή σου

4-λόγοι-για-να-εντάξεις-το-ποπ-κορν-τώρα

Η αλήθεια είναι πως το έχουμε συνδέσει κυρίως με την έξοδό μας στο σινεμά ή όταν θα καθίσουμε στο σπίτι για να παρακολουθήσουμε μια ταινία. Το έχουμε επίσης συνδέσει με αυτή την υπέροχη μυρωδιά του που μας “σπάει” τη μύτη κάθε φορά. Αλλά το έχουμε συνδέσει και με τις θερμίδες… με πολλές θερμίδες!

Ο λόγος για το ποπ κορν. Το αγαπημένο σνακ μικρών και μεγάλων που στα μάτια μας μοιάζει με μια “απαγορευμένη” τροφή, αφού μας προσθέτει βάρος. Αλλά ισχύει αυτό; Είναι το ποπ κορν μια “απαγορευμένη” τροφή;

Αν το φτιάξετε οι ίδιες στο σπίτι και δεν το παρακάνετε με το βούτυρο και το αλάτι, τότε – όπως τονίζουν οι ειδικοί – το ποπ κορν είναι ένα σνακ που κάνει καλό. Για την ακρίβεια, μία μεγάλη συσκευασία ποπ κορν που παίρνετε στο σινεμά έχει περίπου 1200 θερμίδες. Αν, όμως, το φτιάξετε χωρίς βούτυρο και προσθέσετε λιγότερο αλάτι, τότε έχει σχεδόν 50 θερμίδες η κούπα.

Δείτε, λοιπόν, παρακάτω 4 λόγους για να το εντάξετε στη διατροφή σας!

Βοηθά στην απώλεια βάρους

Θεωρείται ιδανικό διατροφικό σνακ επειδή μας χορταίνει γρηγορότερα και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για την κατανάλωσή του.

Βοηθά στην ανακούφιση της δυσκοιλιότητας

Θεωρείται φαγητό ολικής άλεσης και βοηθά στο μεταβολισμό και την καλή λειτουργία του εντέρου.

Ελέγχει το σάκχαρο στο αίμα

Οι φυτικές ίνες που περιέχει ρυθμίζουν το σάκχαρο του αίματος και τα επίπεδα ινσουλίνης.

Μπορεί να γίνει πιο υγιεινό ακόμη και από τα λαχανικά

Σχετική έρευνα έδειξε πως το ποπ κορν είναι γεμάτο με πολυφαινόλες, ενώσεις που δρουν αντιοξειδωτικά. Οι πολυφαινόλες αραιώνονται στα λαχανικά ή φρούτα, τα οποία κατά 90% είναι με νερό, σε αντίθεση με το ποπ κορν που αποτελείται μόλις με 4% νερό. Βέβαια, δεν έχει πολλές άλλες βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες που σημαίνει ότι δεν αντικαθιστάμε τα φρούτα ή λαχανικά με ποπ κορν.

Διαβάστε επίσης

5+1 ασκήσεις για γυναίκες άνω των 40 – Για να νιώσετε καλύτερα και… 20 χρόνια νεότερες!

5 απίθανα πράγματα που θα σου συμβούν αν κλείσεις για λίγο τα social media

Κι, όμως, τα μέτρα κατά του κορονοϊού μείωσαν τις ωτίτιδες!

Σχετικά Άρθρα
5 διατροφικά tips που θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
5 διατροφικά tips που θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο - 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο – 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του