3 λόγοι για να σταματήσεις να βλέπεις το ψωμί ως εχθρό σου!

3-λόγοι-για-να-σταματήσεις-να-βλέπεις-το

Η αλήθεια είναι πως το ψωμί τα τελευταία κυρίως χρόνια αντιμετωπίζεται με καχυποψία, ενώ έχει κυριαρχήσει η πεποίθηση ότι παχαίνει και πως δεν μπορεί να αποτελέσει μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι.

Αν το καταναλώνετε με μέτρο, το ψωμί μπορεί να είναι μέρος της καθημερινής σας διατροφής και μάλιστα με αρκετά οφέλη. Επίσης, μπορείτε να επιλέγετε το ολικής αλέσεως. Όπως και να έχει, δείτε παρακάτω 3 λόγους που πρέπει να σταματήσετε να βλέπετε το ψωμί ως… εχθρό σας!

Αποτελεί πηγή υδατανθράκων

Για να έχετε σταθερή ενέργεια όλη την ημέρα, εστιάστε σε καλής ποιότητας, σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Αυτά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το ψωμί δεν παχαίνει

Στην πραγματικότητα, τα ψωμιά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορούν να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα – μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, να σας παρέχουν επαρκή ενέργεια όλη την ημέρα και να αποτρέψουν τη λαχτάρα και την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα. Επίσης, αυτό που παχαίνει, είναι ο συνδυασμός των τροφών.

Μπορεί να είναι καλή πηγή φυτικών ινών και πρωτεΐνης

Ειδικά, το ψωμί ολικής αλέσεως, εκτός από φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, είναι επίσης πηγή βιταμινών Β, φυλλικού οξέος, σιδήρου, ακόμη και ασβεστίου.

Διαβάστε επίσης

Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους

Μανταρίνι: Όσα θέλεις να ξέρεις για το φρούτο που αγαπούν όλοι και προσφέρει πολλά στην υγεία

Γνωρίζεις ότι η επούλωση των πληγών σου εξαρτάται από τη διατροφή σου;

Σχετικά Άρθρα
Χρήσιμα tips για να μειώσεις το αλάτι στη διατροφή σου
Χρήσιμα tips για να μειώσεις το αλάτι στη διατροφή σου
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Fitness coach αποκαλύπτει πώς άλλαξε το σώμα της, όταν αποφάσισε να αγαπήσει τον εαυτό της
Fitness coach αποκαλύπτει πώς άλλαξε το σώμα της, όταν αποφάσισε να αγαπήσει τον εαυτό της
Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους
Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους
Αυτό είναι το στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από την διατροφή σου αν θες να τρως "σωστά"
Αυτό είναι το στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από την διατροφή σου αν θες να τρως “σωστά”

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του