Αρχική > Fitness > 3 σε 1: Ο συνδυασμός αυτών των ασκήσεων θα σου χαρίσει γυμνασμένους κοιλιακούς, πόδια, χέρια και κορμό

3 σε 1: Ο συνδυασμός αυτών των ασκήσεων θα σου χαρίσει γυμνασμένους κοιλιακούς, πόδια, χέρια και κορμό

Αν ψάχνεις έναν τρόπο να γυμνάσεις όλο σου το σώμα είναι αυτός! Ξέχνα βαράκια, ξέχνα σχοινάκια και λάστιχα. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι το κορμί και η αντοχή σου. Μια άσκηση σε βοηθά να τονώσεις όλους σου τους μυς, αρκεί να το θελήσεις πραγματικά!

Μπορεί να σου μοιάζει με ακροβατικό, αλλά δεν είναι και σίγουρα θα σε βοηθήσει. Συνδυάζει τα push-ups με την άσκηση σανίδα και ασκήσεις ισορροπίας. Οπότε βελτιώνει ώμους, χέρια, κορμό και πόδια!

Τι θα κάνεις:

Ξεκίνα από τη θέση σανίδα και τέντωσε το πόδι σου σε γωνία προς το ταβάνι. Λύγισε τα χέρια σου και κατέβασε τον κορμό σου, όπως κάνουμε στο push-up κρατώντας το πόδι σου τεντωμένο. Τέντωσε τα χέρια σου προς τα πίσω χωρίς να κατεβάζεις το πόδι σου. Επανάλαβε για ένα λεπτό από την μια πλευρά και ένα από την άλλη.

Αυτή η άσκηση θα «ξυπνήσει» μυς στο σώμα σας που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχουν!

Η απόλυτη άσκηση που θα γυμνάσει γλουτούς, πόδια και κορμό σε δυο λεπτά!

Κάνε αυτή την άσκηση και δες τον εαυτό σου να αλλάζει. Μεταφορικά και κυριολεκτικά!