Αρχική > Featured > Γυμναστική στο σπίτι; Κι όμως γίνεται!

Γυμναστική στο σπίτι; Κι όμως γίνεται!

Δεν έχετε χρόνο, χώρο και χρήματα για γυμναστική; Τέρμα οι δικαιολογίες. Με το παρακάτω κυκλικό πρόγραμμα γυμνάστε όλο το σώμα σας μέσα στο σπίτι χωρίς μηχανήματα, χωρίς χρήματα, χωρίς χώρο!

Το μόνο που χρειάζεστε είναι το πάτωμα του δωματίου ή του σαλονιού σας. Και ενώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα τονώνει κάθε σημείο του σώματός σας, δεν καταναλώνει και πολύ από τον χρόνο σας. Επαναλάβετε το παρακάτω πρόγραμμα για δύο φορές και θα έχετε τελειώσει μέσα σε 20 λεπτά!

Ζέσταμα

γυμναστική στο σπίτι

Ξεκινήστε με θέση push-ups. Λυγίστε το δεξί σας γόνατο μπροστά και σιγά σιγά εναλλάξτε πόδια. Επαναλάβετε για ένα λεπτό αυτή την άσκηση για ζέσταμα.

Γλουτοί και μηροί

γυμναστική στο σπίτι

Κρατήστε τα χέρια σας κλειστά και ανοίξτε τα πόδια σας με τα δάχτυλα δείχνοντας προς τα έξω. Λυγίστε πόδια και αγκώνες και προσπαθήστε το βάρος σας να είναι στο πίσω μέρος του ποδιού.

Επανέλθετε στην αρχική θέση και αυτή είναι μία επανάληψη. Για να το κάνετε ακόμα δυσκολότερο μπορείτε λυγίζοντας να σηκώνετε και τα πόδια σας στις μύτες. Επαναλάβετε για ένα λεπτό.

Χέρια, ώμοι, κορμός

γυμναστική στο σπίτι

Καθήστε σε θέση σανίδα με τα πόδια τεντωμένα και τους αγκώνες λυγισμένους. Κρατήστε το σώμα σας παράλληλα με το έδαφος και τεντώστε το δεξί χέρι σας. Επαναλάβετε με το αριστερό χέρι και ελάτε σε όρθια σανίδα.

Λυγίστε πάλι το δεξί σας χέρι και έπειτα το αριστερό και επανέλθετε στην αρχική θέση. Προσπαθήστε καθ’ όλη τη διάρκεια ο κορμός σας να μην λυγίζει και επαναλάβετε 10 φορές στην κάθε πλευρά!

Πόδια – κάψιμο θερμίδων

γυμναστική στο σπίτι

Σταθείτε με τα χέρια στο πλάι και τα πόδια ανοιγμένα στο ύψος των ώμων. Ξεκινήστε με ένα κλασικό κάθισμα squat και πηδήξτε με ένταση προς τα πάνω προσπαθώντας να φτάσετε το ταβάνι.

Στην επαναφορά καθήστε ξανά σε squat και έχετε ολοκληρώσει μια επανάληψη. Επαναλάβετε για 1 λεπτό!

Κοιλιακοί

γυμναστική στο σπίτι

Ξαπλώστε στο έδαφος και τεντώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σας και τα πόδια σας στον αέρα. Προσπαθήστε να ενώσετε πόδια και χέρια λυγίζοντας τον κορμό. Αν ο αυχένας σας πονέσει, ακουμπήστε ένα χέρι εκεί για να σας ανακουφίσει. Κάνετε 2 σετ των 10.

Κορμός – γλουτοί

γυμναστική στο σπίτι

Καθήστε με τα πέλματα να ακουμπούν στο έδαφος και τη λεκάνη σας να ακουμπά στο πάτωμα. Σηκώστε τη λεκάνη σας από το έδαφος και μετακινήστε τα πόδια σας μπροστά έτσι ώστε να σχηματίσετε ορθή γωνία.

Τα χέρια σας δείχνουν προς τα έξω και ανοίγουν στο μήκος της λεκάνης. Κρατήστε τους γλουτούς σας σφιχτούς καθ’ όλη τη διάρκεια και μείνετε για ένα λεπτό. Αν σας είναι πολύ δύσκολο τότε κάνετε διάλειμμα ελάχιστων λεπτών στα 30 δευτερόλεπτα.

Πώς θα αποκτήσεις κίνητρο για γυμναστική όταν το κρύο χτυπά κόκκινο!

Οι απλές ασκήσεις που ακολουθούν τα μοντέλα της Victoria’s Secret για επίπεδη κοιλιά!

3 πράγματα που πρέπει να σκεφτείς για να έχει η άσκησή σου καλύτερα αποτελέσματα!