Αρχική > Fitness > Γυμναστική στο σπίτι: 5 βασικές ασκήσεις με ένα λάστιχο

Γυμναστική στο σπίτι: 5 βασικές ασκήσεις με ένα λάστιχο

Αν ανήκετε στην κατηγορία γυναικών που βαριούνται ή δεν έχουν χρόνο για γυμναστήριο σκεφτείτε τη γυμναστική στο σπίτι. Ένα από τα πιο χρήσιμα αξεσουάρ, πέρα από τα βαράκια και τα όργανα γυμναστικής, είναι το λάστιχο. Προσφέρεται για ασκήσεις σε όλο το σώμα, είναι φθηνό στην αγορά και το πάτε παντού χάρη στο βολικό του μέγεθος!

Το λάστιχο εκτός από την άθληση μπορεί να βοηθήσει και σε αποθεραπεία από τραυματισμό, ενώ είναι ιδανικό και στα πρώτα βήματα ενός παιδιού στη γυμναστική.

Πέντε βασικές ασκήσεις

Χέρια: Χρησιμοποιούμε ένα ίσιο λάστιχο με δύο λαβές. Στεκόμαστε όρθιοι με τα πόδια ανοιχτά και πατάμε το λάστιχο αφήνοντας παράλληλα τις δύο λαβές ελεύθερες. Με τα χέρια κολλημένα στα πλευρά μιμούμαστε την κίνηση στην κλασική άσκηση με αλτήρες.

Στήθος: Θα χρειαστούμε ένα σταθερό σημείο ή έναν συναθλούμενο που θα κρατάει το λάστιχο αφήνοντας τις δύο λαβές ελεύθερες. Φέρνουμε τις δύο λαβές στο ύψος του στήθους και πιέζουμε προς τα εμπρός μέχρι να τεντώσουν πλήρως τα χέρια μας.

Ώμοι: Στεκόμαστε όρθιοι με τα πόδια ανοιχτά και πατάμε το λάστιχο αφήνοντας παράλληλα τις δύο λαβές ελεύθερες. Σηκώνουμε τα χέρια στο πλάι μέχρι το ύψος των ώμων.

Πλάτη: Το σταθερό σημείο ή ο συναθλούμενος βρίσκεται μπροστά μας και εμείς κρατάμε τις δύο λαβές του λάστιχου. Έχοντας τεντώσει πλήρως τα χέρια μας, τραβάμε το λάστιχο προς το μέρος μας μέχρι που οι αγκώνες κολλάνε στα πλευρά μας.

Γλουτοί: Χρησιμοποιούμε λάστιχο σε σχήμα “8”. Περνάμε τις δύο λαβές του λάστιχου στους αστραγάλους, φέρνουμε το ένα πόδι ένα βήμα μπροστά και εκτείνουμε το άλλο πόδι προς τα πίσω.