Αρχική > Featured > Γυμναστική εν μέσω κορωνοϊού: Μια personal trainer που παραδίδει μαθήματα μέσω Skype μιλάει στο Infowoman

Γυμναστική εν μέσω κορωνοϊού: Μια personal trainer που παραδίδει μαθήματα μέσω Skype μιλάει στο Infowoman

Από τη στιγμή που δόθηκε το σύνθημα #μένουμε_σπίτι, όλοι το είδαμε σαν μια ευκαιρία να ξεκουραστούμε, να σκεφτούμε, να έρθουμε αντιμέτωποι με τον εαυτό μας και να κάνουμε πράγματα που συνεχώς αναβάλλουμε. Άλλοι ανακάλυψαν μέχρι και ταλέντα που δεν γνώριζαν ότι είχαν μέχρι σήμερα!

Πολλά θέατρα αποφάσισαν να διαθέσουν τις παραστάσεις τους δωρεάν στο διαδίκτυο, μουσεία από όλον τον κόσμο προσφέρουν εικονικές περιηγήσεις, καλλιτέχνες ξεκίνησαν live συναυλίες μέσω social media, ενώ είδαμε μέχρι και μαθήματα μαγειρικής μέσω Instagram, ως εναλλακτικοί τρόποι ψυχαγωγίας και απασχόλησης αυτές τις ημέρες.

Από τις πρώτες αποφάσεις που πάρθηκαν για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού ήταν το κλείσιμο των γυμναστηρίων κι έπειτα των ανοιχτών χώρων άθλησης. Η γυμνάστρια Ελένη Μπενετάτου λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη λαχτάρα των πελατών της να συνεχίσουν να αθλούνται, αποφάσισε να πρωτοτυπήσει και να ξεκινήσει την παράδοση μαθημάτων μέσω Skype.

«Λόγω της κατάστασης που βιώνουμε, που βιώνει η χώρα μας, επειδή δε μπορούμε να βρισκόμαστε από κοντά όπως κάναμε μέχρι τώρα και για καλό δικό μας, σκεφτήκαμε ότι πρέπει κάτι να γίνει και να συνεχίσουμε σα να μην έχει αλλάξει κάτι. Είναι ένας εύκολος τρόπος να με βλέπουν, να τους βλέπω κι έτσι να έχουμε μια επαφή. Όλα τα μαθήματα που έκανα έξω ή κατ’ οίκον πλέον πραγματοποιούνται μέσω Skype. Υπάρχει ανταπόκριση, ο κόσμος το ζητάει μόνος του και είναι κι ένας τρόπος να αλλάξουν παραστάσεις όσο βρίσκονται μέσα στο σπίτι. Είναι απαραίτητο και για λόγους ψυχολογικής ανάτασης», λέει η Ελένη στο Infowoman.gr.

Τα μαθήματα γίνονται καθημερινά; Ατομικά ή ομαδικά;

«Αναλόγως. Το καλύτερο είναι να γίνονται κάθε μέρα, περίπου για 45 λεπτά, επειδή πλέον δεν έχουμε την πολυτέλεια να περπατήσουμε έξω. Αν όχι κάθε μέρα, πέντε φορές την εβδομάδα είναι το ιδανικό. Τα μαθήματα είναι ατομικά μπορεί όμως να γίνει και ομαδικό πρόγραμμα, θα προτιμούσα όμως με άτομα που δεν έχουν κάποιο μυοσκελετικό πρόβλημα ή κάποιο πρόβλημα υγείας που απαιτεί εντελώς εξατομικευμένο πρόγραμμα. Σε κάθε περίπτωση όμως με τις κατάλληλες οδηγίες μπορούμε να το προσαρμόσουμε και αυτό».

Έχετε συναντήσει δυσκολίες σε αυτή την εξ αποστάσεως άσκηση;

«Στην αρχή νόμιζα ότι θα υπάρχουν δυσκολίες, όμως τις έχουμε ξεπεράσει. Κάποιες φορές μόνο η σύνδεση μπορεί να μην είναι πολύ καλή, λόγω υπερφόρτωσης δικτύου και να χάνεται, όμως δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα. Δοκιμάζουμε τις πιο γνωστές ασκήσεις και με προσοχή κάποιες καινούργιες και όλα κυλούν καλά».

Γιατί είναι σημαντικό να μη χάσουμε την επαφή με τη γυμναστική;

«Μένοντας στο σπίτι σίγουρα αυξάνουμε και τις θερμίδες που καταναλώνουμε, οπότε είναι σημαντικό για να αποφύγουμε να πάρουμε κάποια κιλά που μακροπρόθεσμα όταν θα βγούμε από την καραντίνα, θα είναι ένα εμπόδιο που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε για να έρθουμε πάλι στο επιθυμητό βάρος. Σίγουρα θα είναι πολύ καλό μόλις τελειώσει όλο αυτό να συνεχίσουμε την άσκηση σα να μην έγινε τίποτα κι επειδή έρχεται και καλοκαίρι, είναι ένα επιπλέον κίνητρο για να μη τα παρατήσουμε».

Τι πρέπει να προσέχουν όσοι γυμνάζονται μόνοι στο σπίτι τους;

«Πρέπει πρώτα απ’ όλα να προσέχουν από πού παίρνουν τις πληροφορίες. Το πιο συνετό είναι να παρακολουθούν την άσκηση από κάποιον καθηγητή φυσικής αγωγής ή κάποιον έμπειρο στο χώρο. Αυτή την περίοδο βλέπω ότι κάποιοι ανεβάζουν διάφορα βίντεο – είτε είναι influencers είτε απλώς αγαπούν τη γυμναστική. Άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί και το καλύτερο είναι να ακολουθούν ένα ήπιο ασκησιολόγιο από κάποιον έμπειρο καθηγητή φυσικής αγωγής».