Πονοκέφαλος: Μια πραγματικότητα για τους περισσότερους ανθρώπους που δύσκολα αντιμετωπίζεται! Τι κάνεις, λοιπόν, όταν είναι νύχτα, δεν έχεις κάποιο αναλγητικό και η απίστευτη ημικρανία δεν σε αφήνει να κοιμηθείς;

Αντί να χάνεις την ώρα σου μπροστά στην οθόνη (η οποία εντείνει τον πόνο) δοκίμασε κάτι από τα παρακάτω. Μπορεί να μην διώξουν για πάντα τον πόνο, αλλά σίγουρα θα σε ανακουφίσουν!

  • Νερό: Όσο αστείο και αν ακούγεται, οι περισσότεροι πονοκέφαλοι προκαλούνται στους αφυδατωμένους οργανισμούς!
  • Μασάζ: Τρίψε ελαφρά το κεφάλι σου στη βάση και στο πίσω μέρος. Οι κυκλικές αυτές κινήσεις θα σε ανακουφίσουν γρήγορα…
  • Διατάσεις: Ο πονοκέφαλος μπορεί να προκαλείται και από μυϊκή ένταση. Οπότε τέντωσε λιγάκι την πλάτη και τον λαιμό σου για να νιώσεις καλύτερα.
  • Αναπνοή: Πάρε μια βαθιά ανάσα για να χαλαρώσεις. Ο πόνος προκαλεί στρες στον οργανισμό και οι αναπνοές είναι ο καλύτερος τρόπος να το αντιμετωπίσεις
  • Πικάντικο φαγητό: Πρόσθεσε λίγο πιπέρι καγιέν στο φαγητό σου. Η καψαϊκίνη που περιέχει βοηθά να ελέγξουμε την αντίληψη του πόνου
  • Πάγος: Βάλε λίγο πάγο στους κροτάφους σου για να βοηθήσεις την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή και να μειώσεις τον πόνο.
  • Μολύβι: Κράτα με τα δόντια σου ένα μολύβι, χωρίς όμως να το δαγκώνεις. Ενεργοποιείς έτσι τους μύς του χαμόγελου και χαλαρώνεις την περιοχή. Αν έχεις παρατηρήσει όταν πονάμε σφίγγουμε τα δόντια μας, κάτι που επιδεινώνει την κατάσταση.
  • Καρπούζι: Ισχύει το ίδιο με το νερό. Αν ο πονοκέφαλος οφείλεται σε αφυδάτωση τα φαγητά που είναι πλούσια σε νερό, θα σε βοηθήσουν να τον ξεπεράσεις.
  • Χέρια: Πίεσε την πειροχή ανάμεσα στον δείκτη και τον αντίχειρα με ελαφρές κινήσεις και στα δυο χέρια. Τα αποτελέσματα θα σε εκπλήξουν!
  • Διαλογισμός: Συγκέντρωσε το μυαλό και την προσοχή σου σε κάτι μακριά από τον πόνο. Βαθιές ανάσες και άλλες σκέψεις θα σε βοηθήσουν μέχρι ο πόνος να υποχωρήσει!

Πονοκέφαλος και εμμηνόπαυση: Χειροτερεύουν οι ημικρανίες στην κλιμακτήριο!

Πώς μοιάζει ο πονοκέφαλος αν τον ζωγραφίσεις;

Αντιμετώπιση του Πονοκεφάλου σύμφωνα με τις Κατευθυντήριες Οδηγίες της Ελληνικής Εταιρείας Κεφαλαλγίας

από sstrempa