Στον απόηχο της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας αξίζει να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά σε μία πρωτοβουλία που προσέλκυσε το ενδιαφέρον μας. Η παγκοσμίου φήμης αλυσίδα γρήγορου φαγητού McDonald’s αναποδογύρισε το λογότυπο που έχει γίνει εδώ και χρόνια σήμα κατατεθέν της εταιρείας.

«Για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, αποφασίσαμε να αναποδογυρίσουμε το εικονικό σήμα μας», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας προσθέτοντας ότι η McDonald’s προχωρά σε αυτή την κίνηση «προς τιμήν των εξαιρετικών επιτευγμάτων παντού».

Μέσα στις επόμενες ημέρες, η αλυσίδα γρήγορου φαγητού πρόκειται να αντιστρέψει το λογότυπό της σε περίπου 100 εστιατόρια στις ΗΠΑ και στα social media, ενώ οι υπάλληλοί της θα φορούν καπέλα και πουκάμισα με το αντίστοιχο σήμα.


Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που μεγάλες πολυεθνικές παίρνουν αφορμή από την Ημέρα της Γυναίκας για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό γύρω από θέματα ισότητας των δύο φύλων. Η εταιρεία πίσω από το παγκοσμίως γνωστό ουίσκι Johnnie Walker λάνσαρε μία περιορισμένη έκδοση «Jane Walker» για όλο τον μήνα Μάρτιο.

από Μαρία Ιωαννάτου