Αρχική > Διατροφή > Γιατί η βιταμίνη C είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός σου για μετά το καλοκαίρι

Γιατί η βιταμίνη C είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός σου για μετά το καλοκαίρι

Υποφέρετε από μελαγχολία που τελειώνει το καλοκαίρι; Το δέρμα σας είναι λίγο θαμπό; Αρχίζετε να κρυώνετε; Τότε πολύ πιθανό να σας λείπει βιταμίνη C.

Σύμφωνα με τους ειδικούς συμπτώματα της έλλειψης βιταμίνης C, γνωστή και ως ασκορβικό οξύ, μπορεί να αποτελούν η κακή διάθεση, ο εκνευρισμός, το ξηρό δέρμα και μαλλιά, η εξάντληση και άλλα.

Η βιταμίνη C έχει πολλά ωφέλη για την υγεία. Είναι τέλειο αντιοξειδωτικό και ζωτικής σημασίας για τον σχηματισμό κολλαγόνου, ενώ βοηθά στην ανάππλαση των κυττάρων.

Επίσης, ενισχύει εξαιρετικά το ανοσοποιητικό σύστημα, με την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων που αντιμετωπίζουν τις λοιμώξεις.

Σε ποιες εποχές του χρόνου είναι περισσότερο απαραίτητη

Όταν ο καιρός ψυχραίνει, το δέρμα, τα μαλλιά, η διάθεσή μας και το ανοσοποιητικό μας υποφέρουν και οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία για τους περισσότερους ανθρώπους είναι απαραίτητα τους πιο κρύους μήνες.

Όταν το δέρμα και τα μαλλιά γίνονται ξηρά, σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερη προσοχή, όταν πλησιάζει ο χειμώνας.

Εάν θέλετε να προστατεύσετε το δέρμα σας από τις επιπτώσεις του κρύου, η βιταμίνη C δίνει λύση, λόγω των αντιοξειδωτικών της. Βοηθά στην ανάπλαση των κατεστραμμένων κυττάρων και προλαμβάνει την πρόωρη γήρανση.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Η βιταμίνη C υφίσταται σε διάφορες μορφές. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι με την κατανάλωση τροφών πλούσιων στη βιταμίνη. Μερικές από αυτές είναι τα εσπεριδοειδή, οι ντομάτες, οι πιπεριές, τα ακτινίδια, τα μούρα και οι φράουλες.

Εάν σας φαίνεται δύσκολο να τρώτε πέντε φορές τη μέρα αυτές τις τροφές, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε χυμούς. Είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος πρόσληψης των βιταμινών.

Δοκιμάστε έναν χυμό για παράδειγμα με καρότα, τζίντζερ, βασιλικό πολτό και λαχανίδα. Ο χυμός αυτός είναι πλουσιος σε βιταμίνες Α, Β-6, Β-9 και C.

Μία άλλη λύση είναι τα συμπληρώματα διατροφής.