#Fight Fake – Ώρα να πούμε “‘όχι” στα προϊόντα “μαϊμού”

Ένα δυνατό μήνυμα κατά της αντιγραφής, αλλά και μια προτροπή που θα ενισχύσει και θα ενθαρρύνει την καταπολέμηση οποιασδήποτε προσπάθεια απομίμησης, παρακολουθήσαμε κατά τη διάρκεια της 25ης «Athens Xclusive Designers Week».

Με ένα σύνθημα-γροθιά, το #FightFake ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ) συμμετείχε στην 25η «Athens Xclusive Designers Week» στο πλαίσιο του Προγράμματος Ideas Powered του Observatory της Ε.Ε.

fight-fake-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%cf%8c%cf%87%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%8a%cf%8c%ce%bd%cf%84%ce%b10

Ηθική μόδα

Πλήθος ανθρώπων της μόδας, δημοσιογράφοι, fashion bloggers και πιστοί οπαδοί της «ηθικής μόδας» είδαν να «ξετυλίγεται» μπροστά τους μια «αυθεντική» δημιουργική καμπάνια σε μια πασαρέλα γεμάτη εκπλήξεις και συμβολισμούς.

Τα μοντέλα φόρεσαν αποκλειστικές δημιουργίες του Έλληνα σχεδιαστή και πρεσβευτή της καμπάνιας #FightFake John Pan, οι οποίες έφεραν συμβολικά logos όπως «Don’t steal, wear real», «Protect your designs», «Original is in fashion», «Fakes are for fake people», «Fight Fake», «Originals for original people», «Be original, not a fake».

fight-fake-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%cf%8c%cf%87%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%8a%cf%8c%ce%bd%cf%84%ce%b12

Ώρα να πούμε “‘όχι” στα προϊόντα “μαϊμού”

Έμφαση στην ανάγκη προστασίας των αποκλειστικών δημιουργημάτων έδωσε η κ. Έρη Μανούσου εκπροσωπώντας το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO). Τόνισε, επίσης, την ανάγκη για ευρύτερη ενημέρωση και παρότρυνση των καταναλωτών στην αποφυγή αγοράς παραποιημένων προϊόντων. Η κ. Μανούσου δήλωσε συγχρόνως ότι είναι σημαντική η στάση των καταναλωτών, καθώς από αυτούς εξαρτώνται πολλά. Γιατί ναι μεν οι σχεδιαστές πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους προκειμένου να προστατεύσουν τη δημιουργία τους, ένα κομμάτι της ευθύνης όμως περνά στο καταναλωτή που επιλέγει προϊόντα-απομίμηση συνειδητά, πολλές φορές θέτοντας και την υγεία του ίδιου ή της οικογένειάς του σε κίνδυνο, καθώς η ποιότητά τους είναι αμφίβολη.

Η Διανοητική Ιδιοκτησία βασικό άυλο περιουσιακό στοιχείο

Στόχος επίσης της εκδήλωσης να ενημερωθούν σχετικά με τη Διανοητική Ιδιοκτησία, νέοι – και όχι μόνο-σχεδιαστές, κατασκευαστές, καταναλωτές προϊόντων μόδας (όπως είναι τα ρούχα, τα υποδήματα, τα αξεσουάρ), ώστε να κατανοήσουν και να επενδύσουν σε μια υγιή συμπεριφορά κατανάλωσης πρωτότυπων αγαθών.

Τέλος, ήταν μια ευκαιρία ώστε οι ταλαντούχους φορείς σχεδιαστικής καινοτομίας, για τους οποίους η Διανοητική Ιδιοκτησία αποτελεί βασικό άυλο περιουσιακό στοιχείο και τα δικαιώματα ΔΙ συνιστούν οικονομικό πλεονέκτημα, να ενημερωθούν.

Σχετικά Άρθρα
US Polo Assn: H συλλογή S/S24 εμπνέεται από τα χρώματα και την ατμόσφαιρα της Μεσογείου
US Polo Assn: H συλλογή S/S24 εμπνέεται από τα χρώματα και την ατμόσφαιρα της Μεσογείου
Θυμάστε τα «τέρατα» που κέρδισαν τη Eurovision της Αθήνας; Σήμερα ποζάρουν στη Vogue με... Prada
Θυμάστε τα «τέρατα» που κέρδισαν τη Eurovision της Αθήνας; Σήμερα ποζάρουν στη Vogue με… Prada
Η νέα συλλογή #MairibooForEnvie sneakers φέρνει την Άνοιξη
Η νέα συλλογή #MairibooForEnvie sneakers φέρνει την Άνοιξη
New Boho-Chic: Τα 7 trends κοσμημάτων του 2024
New Boho-Chic: Τα 7 trends κοσμημάτων του 2024
%ce%b7-%ce%bc%cf%8c%ce%b4%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%cf%86%ce%bf0
Η μόδα στην εποχή της Επανάστασης: Τι φορούσαν τότε και τι «κρατήσαμε» στο σήμερα
Balenciaga: Λάνσαρε βραχιόλι-κολλητική ταινία αξίας 3.000 ευρώ και ξεπούλησε!
Balenciaga: Λάνσαρε βραχιόλι-κολλητική ταινία αξίας 3.000 ευρώ και ξεπούλησε!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του