Πεινάς κι εσύ διαρκώς; Δες τι μπορείς να κάνεις για να το περιορίσεις

πεινάς-κι-εσύ-διαρκώς-δες-τι-μπορείς-να

Υπάρχουν φορές που δεν σταματάμε να «τσιμπάμε» λιχουδιές και σνακ, αφού πεινάμε διαρκώς! Άραγε μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό; Οι παρακάτω «κακές» συνήθειες έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης και μας αφορούν όλους.

Έλλειψη ύπνου

Σύμφωνα με το επιστημονικό περιοδικό Obesity, όσοι αργούν να κοιμηθούν το βράδυ καταλήγουν να καταναλώνουν κατά μέσο όρο 248 επιπλέον θερμίδες την επόμενη μέρα. Αφού λοιπόν δεν ξεκουράζονται αρκετά, καταβάλλονται από στρες. Το τελευταίο με την σειρά του διαταράσσει την ισορροπία της γκρελίνης και της λεπτίνης. Πρόκειται για τις δύο ορμόνες που ελέγχουν την πείνα και δίνουν το μήνυμα στον εγκέφαλο για το αν πρέπει να αναζητήσει φαγητό ή αν είναι πλήρης ο οργανισμός. Συνεπώς, τα άτομα που κοιμούνται κατά βάση μόνο 5 ώρες την ημέρα, έχει βρεθεί ότι έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να πάσχουν από παχυσαρκία από τους ανθρώπους που κοιμούνται 8 ώρες.

%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%ac%cf%82-%ce%ba%ce%b9-%ce%b5%cf%83%cf%8d-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%81%ce%ba%cf%8e%cf%82-%ce%b4%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b9-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b10

Κατανάλωση υδατανθράκων το βράδυ

Κατά τη διάρκεια της πέψης, οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες μετατρέπονται σε γλυκόζη, ένα σάκχαρο που δημιουργείται από το συκώτι και είναι το «καύσιμο» του εγκεφάλου. Όταν τρώμε αυτούς τους υδατάνθρακες, αυξάνονται το ίδιο ραγδαία τα επίπεδα σακχάρου όσο και πέφτουν αργότερα. Αυτή η πτώση θα ωθήσει τον εγκέφαλο να αναζητήσει γλυκόζη από την αρχή για να λειτουργήσει όπως πρέπει. Ακολούθως, απελευθερώνονται στον οργανισμό οι ορμόνες της πείνας και σε κάνουν να θέλεις να φας το ταχύτερο δυνατόν.

Ελλιπής ενυδάτωση

Στην περίπτωση που δεν πίνουμε την ποσότητα νερού που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά, πιθανόν να μπερδεύουμε την δίψα με την πείνα. Συνεπώς, επικρατεί μια σύγχυση στον υποθάλαμο, στο τμήμα του εγκεφάλου που ρυθμίζει τις ορμόνες της όρεξης και έτσι ψάχνουμε ένα (ακόμα) σνακ, ενώ στην πραγματικότητα έχουμε ανάγκη από υγρά.

%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%ac%cf%82-%ce%ba%ce%b9-%ce%b5%cf%83%cf%8d-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%81%ce%ba%cf%8e%cf%82-%ce%b4%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b9-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b12

Τρώμε γρήγορα

Όταν τρώμε με μεγάλη ταχύτητα το γεύμα μας, ο εγκέφαλός μας δεν προλαβαίνει να αντιληφθεί ότι έχουμε χορτάσει. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το σώμα χρειάζεται 20 λεπτά για να καταλάβει ότι είναι πλήρες και να στείλει το μήνυμα από τους υποδοχείς του στομαχιού στον εγκέφαλο ότι έχει χορτάσει και δεν θέλει άλλο.

Σχετικά Άρθρα
5-tips-%ce%b5%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%ac%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b5-%ce%ba%ce%b90
5 tips ενός διαιτολόγου για να μην πάρετε κιλά το Πάσχα
%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b3%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b2%ce%b9%cf%8e%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%ce%b40
Παγκόσμια Ημέρα Γης: Τι είναι βιώσιμη διατροφή και πώς θα συμβάλλουμε στη μείωση της σπατάλης του φαγητού;
%ce%b2%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bc%ce%af%ce%bd%ce%b7-d-10-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%88%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b10
Βιταμίνη D: 10 τρόποι για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
%cf%84%ce%b1%cf%87%ce%af%ce%bd%ce%b9-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%82-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b50
Ταχίνι: Πόσες θερμίδες έχει και γιατί είναι τόσο ωφέλιμο;
%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b40
Τι είναι η διαλειμματική δίαιτα; Πόσα διαφορετικά μοντέλα έχει; Για ποιους είναι αποτελεσματική;
%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%b7-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ae-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%be%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%83%ce%bf0
Κατά πόσο η σωστή υποστήριξη του ανοσοποιητικού μάς κάνει άτρωτους;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του