O “Big Father” Νίκος Παντελίδης στο Infowoman: «Άλλοτε στρεφόμαστε εναντίον μας, άλλοτε ορμάμε στον άλλο»

Η πολυβραβευμένη ταινία του Κωνσταντίνου Στραγαλινού «The  Big Father» είναι ένα κοινωνικό δράμα το οποίο αφηγείται με μαύρο χιούμορ και άφθονο σασπένς την περιπέτεια ενός οικογενειάρχη, ο οποίος στην προσπάθειά του να σώσει το σπίτι του από τις τράπεζες, καταλήγει να μετατρέψει την ζωή του σε reality show.

Πρωταγωνιστής ο Άγγελος Δράκος, σκηνοθέτης στο επάγγελμα, ο οποίος θέλει να πραγματοποιήσει το όραμά του για την δημιουργία της νέας του ταινίας, συλλαμβάνοντας μια παράξενη ιδέα. Αποφασίζει να γυρίσει την ταινία του στο ίδιο του το σπίτι, τοποθετώντας τον εαυτό του, την γυναίκα τουκαι τα παιδιά του στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

o-big-father-%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%84%ce%b5-%cf%830

Ένας διεφθαρμένος παραγωγός σε συνεργασία με έναν ανερχόμενο όμιλο επιχειρήσεων εκμεταλλεύονται την οικονομική δυσχέρεια του Άγγελου, με σκοπό την προώθηση εταιρικών προϊόντων και την τοποθέτησή τους μέσα στο έργο. Τα παιδιά μετατρέπονται σε πειραματόζωα που συνεχώς δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υποτίθεται για τις ανάγκες της μυθοπλασίας. Ο Άγγελος αρχίζει να κινηματογραφεί αλλόκοτες σκηνές που εκθέτουν τον ίδιο και την οικογένειά του, παίρνοντας σταδιακά έναν δρόμο χωρίς επιστροφή…

Ο «Άγγελος Δράκος» Νίκος Παντελίδης μίλησε στο Infowoman.gr για την ταινία, αλλά και τον απαιτητικό και ιδιαίτερο ρόλο του, αποκαλύπτοντας τις προκλήσεις του, καθώς και την αποτύπωσή του στην πραγματικότητα.

o-big-father-%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%84%ce%b5-%cf%832

Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σκεφτήκατε διαβάζοντας το σενάριο της ταινίας “The Big Father”;

Ότι ο ρόλος ήταν κόντρα και συνεπώς πρόκληση για εμένα!

Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να προσεγγίσετε τον χαρακτήρα του βασικού ήρωα;

Το πρώτο πράγμα αλλά το πιο σημαντικό, ήταν να μην τον κρίνω! Να μην σκεφτώ “αυτός ο άνθρωπος, τι άλλο θα μπορούσε να κάνει;”. Δηλαδή, ποιες επιλογές είχε και αν διάλεξε τη σωστή ή όχι. Αυτό ήταν λυτρωτικό. Όλα τα άλλα προέκυψαν μέσα από τις πρόβες και κάποια άλλα λίγο πριν το γύρισμα. Θυμάμαι ότι πριν την ολοκλήρωση των σκηνών στο σπίτι, πηγαίνοντας εκεί με το αυτοκίνητο του Κωνσταντίνου, αρχίσαμε να συζητάμε για το τι κάνει ο Άγγελος τώρα που είναι μόνος του. “Σκουπίζει” είπαμε σχεδόν μαζί και έπειτα γυρίσαμε τη σκηνή!

Πού μοιάζετε και πού διαφέρετε με τον Άγγελο Δράκο;

Ο Άγγελος πιέζεται από παντού. Δεν έχει σχέση με τη γυναίκα του, όπως άλλωστε πολλά ζευγάρια και δεν αποτελεί πρότυπο για τα παιδιά του. Η δουλειά του δεν τον ικανοποιεί και αποφασίζει να παραιτηθεί ώστε να κάνει το όνειρό του, πραγματικότητα. Θέλει να γυρίσει μια ταινία. Επίσης η τράπεζα θα του πάρει το σπίτι αν δεν δράσει γρήγορα. Άμεσα. Έρχεται η ελπίδα αλλά καραδοκεί η ανατροπή. Πρέπει να κάνει κάτι. Πρέπει να πάρει τα πράγματα στα χέρια του. Όλα αυτά είναι ανθρώπινα. Σε αυτά, μοιάζουμε όλοι. Διαφέρουμε όμως στην τελική επιλογή.

o-big-father-%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%84%ce%b5-%cf%834

Υπήρξαν σκηνές που σας λύγισαν;

Δεν μου αρέσει η βία. Έτσι είχα δυσκολία στη σκηνή με την Έλενα Τυρέα, η οποία παίζει τη γυναίκα του Αγγέλου. Είχαμε όμως άψογη συνεργασία και εξελίχθηκαν όλα αρμονικά.

Ο ήρωας, προκειμένου να πραγματοποιήσει το όνειρό του φτάνει σε ακρότητες. Πόσο ακραίος μπορεί να γίνει κάποιος για να πραγματοποιήσει αυτό που θέλει;

Πολύ! Άλλοτε στρεφόμαστε εναντίον μας και αρρωσταίνουμε, πιέζοντας τον εαυτό μας, ενώ άλλοτε ορμάμε στον Άλλο, στον όποιον “Άλλο” και τον γονατίζουμε. Αυτή είναι η καθημερινότητά μας. Αυτά βλέπουμε παντού γύρω μας. Κοντεύουμε ή μπορεί να έχουμε φτάσει στο να τα θεωρούμε φυσιολογικά.

Σας έχει τύχει να βρεθείτε ενώπιον ή να ακούσετε στο κοντινό σας περιβάλλον μία ακρότητα ανάλογου βαθμού;

Στο κοντινό μου περιβάλλον όχι. Γύρω μας όμως συμβαίνουν πολλά. Αργά. Μεθοδικά. Χωρίς φωνές.

o-big-father-%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%84%ce%b5-%cf%836

Ποιο ήταν το συναίσθημα που σας δημιουργήθηκε βλέποντας στο τέλος την ταινία ολοκληρωμένη;

Έπαθα ότι παθαίνω πάντα και που πάντοτε λέω τα ίδια: “Φτάνει Νίκο. Ωρίμασε!”. Με έκρινα συνεχώς. Για το πως μιλάω, πως περπατάω, πώς το ένα, πώς το άλλο…. Τη δεύτερη φορά που παρακολούθησα την ταινία στο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, αισθάνθηκα κάπως καλύτερα.

Περιγράψτε μας τον Νίκο Παντελίδη με τρεις λέξεις

Δεν. Ξέρω. Τίποτα.

Τα επόμενα σχέδιά σας;

Όνειρα, σκέψεις και κουβέντες, όλα σε εξέλιξη.

Σας ευχαριστώ πολύ!

THE BIG FATHER

o-big-father-%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%84%ce%b5-%cf%838

Σενάριο-Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Στραγαλινός

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Παύλος Μαυρικίδης

Μουσική: Γιάννης Καραλιάς

Σκηνογραφία: Σοφία Βάσο

Ενδυματολογία: Σοφία Κατσουρά

Μοντάζ: Δημήτρης Καδής

Πρωταγωνιστούν: Νίκος Παντελίδης, Έλενα Τυρέα, Νοεμή Βασιλειάδου, Χριστίνα Μπρέκου, Χρήστος Ζαχάρωφ, Δημήτρης Ραφτόπουλος, Κωστής Σαββιδάκης, Γιώργος Γιαννόπουλος, Πάνος Κρανιδιώτης, Κώστας Κονταράτος, Βασιλική Ρούσσου, Βαγγέλης Δουκουτσέλης κ.α

Παραγωγή: Γιώργος Κάλτσας

Συμπαραγωγή: Κωνσταντίνος Στραγαλινός, Δήμητρης Ραφτόπουλος

Γλώσσα: Ελληνικά – με αγγλικους υπότιτλους

Διάρκεια: 112’

Έτος παραγωγής: 2023

Σχετικά Άρθρα
%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b6%ce%ae%cf%83%ce%b1%cf%83%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8e%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%82-102-%ce%b5%cf%84%cf%8e%ce%bd-%ce%b3%ce%af%ce%bd0
Επιζήσασα του Ολοκαυτώματος 102 ετών γίνεται εξώφυλλο στη Vogue
Ανούκ Εμέ: Πέθανε η θρυλική Γαλλίδα της "Dolce Vita" του Φελίνι
Ανούκ Εμέ: Η θρυλική μούσα του Φελίνι πέρασε στην αιωνιότητα
Φρανσουάζ Αρντί: Η εμβληματική Γαλλίδα της pop μουσικής και της μόδας δεν είναι πια εδώ
Φρανσουάζ Αρντί: Η εμβληματική Γαλλίδα της pop μουσικής και icon των 60’s δεν είναι πια εδώ
Η σαρωτική Μαλβίνα Κάραλη μέσα από τα δικά της λόγια: 20 ατάκες - μαθήματα ζωής
Η σαρωτική Μαλβίνα Κάραλη μέσα από τα δικά της λόγια: 20 ατάκες – μαθήματα ζωής
Ζεϊνέπ Μποζ: Ποια είναι η Τουρκάλα αρχαιολόγος που στηρίζει την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα
Ζεϊνέπ Μποζ: Ποια είναι η Τουρκάλα αρχαιολόγος που στηρίζει την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα
Έγραψε ιστορία η Κλαούδια Σέινμπαουμ: Η πρώτη γυναίκα πρόεδρος του Μεξικού και τι την περιμένει
Γράφει ιστορία η Κλαούδια Σέινμπαουμ: Η πρώτη γυναίκα πρόεδρος στο Μεξικό των 10 γυναικοκτονιών την ημέρα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του