Μία διατροφολόγος αποκαλύπτει τι πρέπει να τρώμε για να πολεμήσουμε τις αλλεργίες

μία-διατροφολόγος-αποκαλύπτει-τι-πρέ

Αν υποφέρετε από αλλεργική ρινίτιδα, γνωρίζετε πόσο δύσκολο είναι να την αντιμετωπίσετε. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν από ρινική καταρροή και πονόλαιμο μέχρι φαγούρα και υγρά μάτια, και μπορούν εύκολα να μπερδευτούν με εκείνα ενός κοινού κρυολογήματος.

Παρόλο που είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί, υπάρχουν έξυπνοι τρόποι για να περιορίσετε τα συμπτώματα της αλλεργικής ρινίτιδας, ένας εκ των οποίων είναι μέσω της διατροφής. Για να αντισταθμίσετε τα φλεγμονώδη συμπτώματα, η διατροφολόγος Dr. Hannah Braye συνιστά τη μείωση της πρόσληψης τροφών, όπως η ζάχαρη, οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες, το ηλιέλαιο και τα τρανς λιπαρά που βρίσκονται στα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Προβιοτικά

%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%80%cf%84%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%ad0

Σύμφωνα με τη Dr. Braye, περίπου το 70% των ανοσολογικών κυττάρων μας βρίσκονται στο τοίχωμα του πεπτικού συστήματος και επηρεάζονται από μια ποικιλία βακτηρίων του εντέρου. Με την αλλεργική ρινίτιδα να αποτελεί ερεθισμό του ανοσοποιητικού συστήματος, η κατανάλωση προβιοτικών -που συμβάλλουν στην υγεία του εντέρου– μπορεί να είναι ένας εύκολος τρόπος για την ενίσχυση του αγώνα του ανοσοποιητικού κατά των αλλεργιών.

Απαραίτητα λιπαρά οξέα

Τα καλά λίπη από τρόφιμα όπως το αβοκάντο, ο σολομός και οι σπόροι chia έχουν σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της επίδρασης των φλεγμονωδών συμπτωμάτων, όπως η ρινική καταρροή και τα ερεθισμένα μάτια.

Τζίντζερ

%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%80%cf%84%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%ad2

Το τζίντζερ δεν αποτελεί μόνο ένα ισχυρό φάρμακο κατά του κρυολογήματος. Όταν συνδυάζεται με άλλα αντιφλεγμονώδη συστατικά, μπορεί επίσης να μετατραπεί σε ισχυρό τονωτικό που κρατά μακριά την αλλεργική ρινίτιδα.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Τρόφιμα όπως τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και τα ακτινίδια, τα οποία περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης C, περιέχουν επίσης ένα άλλο ισχυρό αντιοξειδωτικό που ονομάζεται κουρσετίνη, και μαζί με τη βιταμίνη C παρέχουν ανοσοκατασταλτικές και αντιαλλεργικές ιδιότητες.

Μήλα

Τα μήλα δεν είναι μόνο γεμάτα με φυτικές ίνες, αλλά περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες όπως η κουρσετίνη, η οποία έχει αντιαλλεργικές ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του αγώνα σας εναντίον της αλλεργικής ρινίτιδας.

Σχετικά Άρθρα
Κρατηθείτε: Πόσες θερμίδες έχουν μελομακάρονα, κουραμπιέδες και άλλα χριστουγεννιάτικα γλυκά!
Κρατηθείτε: Πόσες θερμίδες έχουν μελομακάρονα, κουραμπιέδες και άλλα χριστουγεννιάτικα γλυκά!
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b1-7-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%86%ce%b9%ce%bc%ce%b1-%ce%ad%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b4%ce%b1%ce%b9%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%ce%b8%ce%b5%ce%af0
Αυτά τα 7 τρόφιμα έχουν δαιμονοποιηθεί- Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα;
Ποιες τροφές δρουν κατά των φλεγμονών και ποιες τις επιταχύνουν
Ποιες τροφές δρουν κατά των φλεγμονών και ποιες τις επιταχύνουν
Τελικά, παχαίνουμε ή φουσκώνουμε πριν την περίοδο; Ιδού η απορία και η απάντηση!
Τελικά, παχαίνουμε ή φουσκώνουμε πριν την περίοδο; Ιδού η απορία και η απάντηση!
%ce%b2%ce%b9%ce%ba%cf%84%cf%8c%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%cf%80%ce%ad%ce%ba%ce%b1%ce%bc-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%88%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%cf%80%cf%81%cf%89%ce%b9%ce%bd0
Βικτόρια Μπέκαμ: Ανακαλύψαμε το πρωινό που τρώει και παραμένει σε φόρμα
Μόλις ανακαλύψαμε το νέο ρόφημα σοκολάτας που θα απολαμβάνουμε σπίτι μας, τις κρύες μέρες του χειμώνα
Μόλις ανακαλύψαμε το νέο ρόφημα σοκολάτας που θα απολαμβάνουμε σπίτι μας, τις κρύες μέρες του χειμώνα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του