Στη νέα εποχή των fashion shows εισήλθε χθες ο οίκος μόδας Chanel παρουσιάζοντας στο κοινό την πρώτη ψηφιακή συλλογή “Balade en Méditerranée”, ύστερα από την ακύρωση των επιδείξεων σε Κάπρι και Λονδίνο.
Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού λοιπόν, η ιστοσελίδα chanel.com και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτέλεσαν το μέσο από το οποίο ο οίκος παρουσίασε τα κομμάτια της νέας συλλογής στο κοινό.
«Αρχικά είχα στο μυαλό μου το Κάπρι, όπου θα γινόταν το show, αλλά λόγω του lockdown δεν τα καταφέραμε. Έτσι, έπρεπε να προσαρμοστούμε. Δεν ήταν μόνο ότι χρησιμοποιήσαμε υφάσματα που είχαμε ήδη, αλλά γενικά όλη η συλλογή εξελίχθηκε σε ένα ταξίδι γύρω από τη Μεσόγειο. Τα νησιά, το άρωμα του ευκάλυπτου, οι ροζ αποχρώσεις της μπουκαμβίλιας», αναφέρει η καλλιτεχνική διευθύντρια Virginie Viard.
Μακριές φούστες που μετατρέπονται σε στράπλες φορέματα, μακριά jackets που μπορούν να φορεθούν κατά τη διάρκεια της ημέρας πάνω από ένα τριγωνικό μπικίνι ή με ένα κεντημένο top και jeans για μια βραδινή έξοδο. Φορέματα από λεπτό διάφανο λαμέ συνδυάζονται με jackets που μπορούν να φορεθούν πάνω από crêpe σορτς. Το ροζ που είναι εμπνευσμένο από τη μπουκαμβίλια χαρίζει φωτεινότητα στα δερμάτινα κοστούμια, ενώ τα signature tweed δεν έχουν υπένδυση ώστε να παραμένουν ρευστά.
Google News