Χρήσιμα tips για να επανέλθεις στη διατροφή σου μετά τις ατασθαλείες των γιορτών!

χρήσιμα-tips-για-να-επανέλθεις-στη-διατρο

Οι γιορτές πέρασαν και στους περισσότερους έφεραν μία αποδιοργάνωση στο πρόγραμμα αλλά και στην διατροφή τους. Η αλλαγή στην καθημερινότητα, η αφθονία των γλυκών, η κατανάλωση φαγητών πιο βαριά μαγειρεμένων αλλά και του αλκοόλ, πολλές φορές επιφέρει και μία αύξηση του βάρους, άλλες φορές μεγαλύτερη και άλλες μικρότερη.

Όπως αναφέρει η κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Λαμπρινή Μόσχου στο mednutrition.gr, η αλήθεια είναι ότι η ένδειξη της ζυγαριάς αμέσως μετά τις γιορτές δεν είναι αντιπροσωπευτική. Γι’αυτό λοιπόν ηρεμήστε και ας δούμε πώς θα μπορούσατε να απαλλαγείτε από τις κατακρατήσεις αλλά και το τυχόν επιπλέον βάρος που αποκτήθηκε αυτές τις ημέρες και να επανέρθετε στην διατροφή σας.

Επαναφέρετε το βιολογικό σας ρολόι

Μετά από τα συνεχόμενα ξενύχτια το βιολογικό σας ρολόι, αλλά και ο μεταβολισμός σας έχει απορυθμιστεί. Αναπληρώστε τις ώρες ύπνου που χάθηκαν. Όταν οι ώρες ύπνου δεν είναι αρκετές ή όταν κοιμάστε την ημέρα (ακόμα και αν κοιμηθείτε αρκετές ώρες), ο οργανισμός δεν ξεκουράζεται αρκετά και έχει ένα διαρκές αίσθημα ατονίας και κούρασης. Πολλές φορές αυτό ο εγκέφαλος το ερμηνεύει ως ανάγκη για ενέργεια με αποτέλεσμα να έχετε πιο έντονες λιγούρες και επιθυμία για τρόφιμα με αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη.

Καταναλώστε πρωινό

Ξεκινήστε πάντα την ημέρα σας με πρωινό και δώστε το μήνυμα στον οργανισμό σας να κάνει τις μέγιστες δυνατές καύσεις και τις ελάχιστες δυνατές υπογλυκαιμίες.

Τρώτε συχνά γεύματα

Προσπαθήστε να τρώτε συχνά γεύματα που να περιλαμβάνουν πάντα είτε φρούτο είτε σαλάτα. Βάζοντας σε κάθε γεύμα μία πηγή φυτικών ινών, θα καταφέρετε να χορταίνετε πιο γρήγορα και να επαναφέρετε την φυσιολογική λειτουργία του εντέρου (και επομένως να απαλλαγείτε σιγά σιγά από πρηξίματα και τυμπανισμούς).

Απαlλαγείτε από τα γλυκά

Απαλλαγείτε από τα πολλά γλυκά και φαγητά από το σπίτι και προμηθευτείτε με επιλογές με λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά, που να σας δίνουν όμως αρκετές φυτικές ίνες (τρόφιμα ολικής άλεσης).

Απλά μαγειρεμένα φαγητά

Τα τρόφιμα που καταναλώνετε προσπαθήστε να είναι πιο απλά μαγειρεμένα, περιορίστε το λάδι και το αλάτι. Αποφύγετε τα τηγανιτά, τα τσιγαριστά, τα κοκκινιστά, και τα αλλαντικά. Αρχίστε να επαναφέρετε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής που θα περιλαμβάνει όσπρια, λαδερά, πολλά φρούτα και σαλάτες, ψάρι και κοτόπουλο.

Ξεκινήστε βάζοντας μικρότερες ποσότητες στο πιάτο σας

Μία λύση είναι να βάζετε στο ½ σας πιάτο σαλάτα και στο άλλο μισό πιάτο μία μέτρια προς μικρή ποσότητα φαγητού, ακόμα και αν θεωρείτε ότι με αυτήν την ποσότητα δεν θα χορτάσετε. Μην ξεχνάτε ότι αυτές τις μέρες έχει απορυθμιστεί το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού. Ξεκινήστε με αυτήν την ποσότητα, σηκωθείτε από το τραπέζι και απασχοληθείτε για λίγο με κάτι που σας αρέσει και αν μετά από ½ ώρα πεινάτε ακόμα, τότε μπορείτε να προσθέσετε και άλλο φαγητό. Δώστε στον οργανισμό σας τον χρόνο να σας πει αν πράγματι χρειάζεται επιπλέον τροφή.

Βραδινές light επιλογές

Για 1-2 εβδομάδες, ως βραδινό επιλέξτε πιο απλές επιλογές, όπως γάλα με δημητριακά και φρούτα, γιαούρτι με μέλι και φρούτα, αυγοσαλάτα ή σαλάτα με τυρί και ψωμί.

Κατανάλωση νερού

Πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε, ώστε να μπορέσει ο οργανισμός να αποβάλλει τυχόν κατακρατήσεις που έγιναν αυτές τις ημέρες.

Αύξηση της φυσικής δραστηριότητας

Ξεκινήστε να αυξάνετε την κίνηση στην καθημερινότητά σας.

Διαβάστε επίσης

9 Διατροφικές συμβουλές για ομαλή και “ανώδυνη” διακοπή του καπνίσματος

Παραμονή Θεοφανείων: Γιατί νηστεύουμε ακόμα και το λάδι και η παρανόηση με τον Αγιασμό!

Βιάζεσαι κι εσύ το πρωί; 7 ιδέες για υγιεινό πρωινό που μπορείς να φας «στο πόδι»

Σχετικά Άρθρα
Το φαινόμενο «Salted Caramel»: Η αλατισμένη καραμέλα που έχει γίνει η νέα διατροφική εμμονή
Το φαινόμενο «Salted Caramel»: Η αλατισμένη καραμέλα που έχει γίνει η νέα διατροφική εμμονή
Αυτές είναι οι 5 δημοφιλείς τροφές που κανείς δεν περιμένει πως έχουν κρυμμένη ζάχαρη!
Αυτές είναι οι 5 δημοφιλείς τροφές που κανείς δεν περιμένει πως έχουν κρυμμένη ζάχαρη!
7 ιδέες με αλείμματα για πρωινό- Πόσες θερμίδες έχει το καθένα, τα υπέρ και τα κατά
7 ιδέες με αλείμματα για πρωινό- Πόσες θερμίδες έχει το καθένα, τα υπέρ και τα κατά
Δείτε τι ρόλο παίζει η διατροφή στους ασθενείς με μελάνωμα
Δείτε τι ρόλο παίζει η διατροφή στους ασθενείς με μελάνωμα
Νιώθεις φούσκωμα στην κοιλιά; 10 λόγοι που ευθύνονται γι' αυτό
Νιώθεις φούσκωμα στην κοιλιά; 10 λόγοι που ευθύνονται γι’ αυτό
Υποφέρεις από δυσκοιλιότητα; Αυτές οι τροφές θα σε σώσουν!
Υποφέρεις από δυσκοιλιότητα; Αυτές οι τροφές θα σε σώσουν!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του