Ασκήσεις ενδυνάμωσης για δικέφαλους, τρικέφαλους και κοιλιακούς με τη Στέλλα Λορέντζου

Αν μέχρι τώρα είχαμε δικαιολογία για να μην κάνουμε γυμναστική, μετά το τραπέζι του Πάσχα δεν έχουμε καμία! Με τα κρούσματα του κορωνοϊού να μειώνονται καθημερινά, η εξόρμηση στην παραλία τους επόμενους μήνες φαντάζει όλο και πιο πιθανό σενάριο, γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένες.

Σε αυτό μας βοηθά η personal trainer Στέλλα Λορέντζου, η οποία σήμερα μας δείχνει ασκήσεις ενδυνάμωσης για δικέφαλους, τρικέφαλους και κοιλιακούς.

Ξεκινάμε!

Συνεχίζουμε!

Και μερικές ασκήσεις για απαγωγούς μυς, πλάγιους, κοιλιακούς, προσαγωγούς και γλουτούς. Μπορείτε να κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση.

Σχετικά Άρθρα
Ένα εύκολο κόλπο για να σταματήσετε την αναβλητικότητα
Το κόλπο των 5 δευτερολέπτων για να σταματήσετε την αναβλητικότητα
Ανάσα ανακούφισης! Μια νέα μελέτη δείχνει ότι χρειαζόμαστε τη μισή άσκηση απ΄ότι οι άνδρες για να είμαστε υγιείς
Ανάσα ανακούφισης! Μια νέα μελέτη δείχνει ότι χρειαζόμαστε τη μισή άσκηση απ΄ότι οι άνδρες για να είμαστε υγιείς
Το άθλημα που… κουβαλάς τη σύζυγό σου!
Το άθλημα που… κουβαλάς τη σύζυγό σου!
"Spetsathlon": 10 χρόνια γεμάτα μοναδικές στιγμές και δυνατές συγκινήσεις!
“Spetsathlon”: 10 χρόνια γεμάτα μοναδικές στιγμές και δυνατές συγκινήσεις!
Πρωταθλήτρια Ευρώπης στον ακροβατικό διάδρομο η Αλεξάνδρα Εφραίμογλου
Πρωταθλήτρια Ευρώπης στον ακροβατικό διάδρομο η Αλεξάνδρα Εφραίμογλου
H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας
Η Coffee Island στο πλευρό δύο κορυφαίων αθλητικών διοργανώσεων της Δυτ. Ελλάδας

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του