Αρχική > Featured > Ασκήσεις ενδυνάμωσης για δικέφαλους, τρικέφαλους και κοιλιακούς με τη Στέλλα Λορέντζου
ασκήσεις-ενδυνάμωσης-για-δικέφαλους

Ασκήσεις ενδυνάμωσης για δικέφαλους, τρικέφαλους και κοιλιακούς με τη Στέλλα Λορέντζου

Αν μέχρι τώρα είχαμε δικαιολογία για να μην κάνουμε γυμναστική, μετά το τραπέζι του Πάσχα δεν έχουμε καμία! Με τα κρούσματα του κορωνοϊού να μειώνονται καθημερινά, η εξόρμηση στην παραλία τους επόμενους μήνες φαντάζει όλο και πιο πιθανό σενάριο, γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένες.

Σε αυτό μας βοηθά η personal trainer Στέλλα Λορέντζου, η οποία σήμερα μας δείχνει ασκήσεις ενδυνάμωσης για δικέφαλους, τρικέφαλους και κοιλιακούς.

Ξεκινάμε!

Συνεχίζουμε!

Και μερικές ασκήσεις για απαγωγούς μυς, πλάγιους, κοιλιακούς, προσαγωγούς και γλουτούς. Μπορείτε να κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση.

Σχετικά Άρθρα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του