Απώλεια κιλών: 4 ασυνήθιστοι τρόποι που δεν είχατε σκεφτεί αλλά έχουν αποτέλεσμα

απώλεια-κιλών-4-ασυνήθιστοι-τρόποι-που

Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι ένα πρόγραμμα απώλειας κιλών περιλαμβάνει υγιεινή διατροφή και άσκηση. Ευτυχώς, το τι τρώμε και πόσο αθλούμαστε είναι παράγοντες που μπορούμε να ελέγξουμε. Γνωρίζατε όμως ότι υπάρχουν ασυνήθιστοι τρόποι για να ενισχύσετε την απώλεια βάρους που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι σήμερα;

Το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι αυτές οι συμβουλές υποστηρίζονται από πραγματικές έρευνες. Λάβετε υπόψη ότι η προσθήκη αυτών των ασυνήθιστων τρόπων στο πρόγραμμα απώλειας βάρους που ακολουθείτε, δεν θα σας βοηθήσει μόνο στη μείωση των κιλών αλλά μπορεί να σας δώσει την επιπλέον ενέργεια που χρειάζεστε!

1. Μυρίστε βανίλια

%ce%b1%cf%80%cf%8e%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b9%ce%bb%cf%8e%ce%bd-4-%ce%b1%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ae%ce%b8%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%b9-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%850

Η γεύση και η μυρωδιά πάνε χέρι-χέρι. Εάν μυρίσετε κάτι νόστιμο, οι πιθανότητες είναι ότι θα αυξηθεί η όρεξή σας γι’ αυτό το φαγητό. Το αντίθετο είναι επίσης αλήθεια. Εάν μυρίσουμε κάτι άσχημο, η όρεξη συνήθως μειώνεται. Η μυρωδιά της βανίλιας μπορεί να κατευνάσει την έντονη επιθυμία σας για επιδόρπιο. Αυτό το γλυκό άρωμα έχει ηρεμιστική επίδραση, γεγονός που μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την όρεξή σας. Εάν τα γλυκά αποτελούν για εσάς «ένοχη» ευχαρίστηση, ένα αποσμητικό χώρου ή ένα κερί με άρωμα βανίλιας θα μπορούσε να σας βοηθήσει να αντισταθείτε στον πειρασμό!

2. Κρατήστε ημερολόγιο

Πολλά προγράμματα απώλειας βάρους υποδεικνύουν την καταγραφή της πρόσληψης τροφής, ώστε να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας για την πόσοτητα που τρώτε. Ένας άλλος τρόπος για να ελέγξετε την πρόσληψη τροφής σας είναι να τραβήξετε φωτογραφίες του φαγητού σας. Η λήψη μιας εικόνας είναι άμεση, ενώ η συμπλήρωση ενός ημερολογίου τροφίμων γίνεται συχνά πολλές ώρες μετά το φαγητό. Αν πρέπει να τραβήξετε μια φωτογραφία για όλα όσα τρώτε, αυτό θα σας κάνει να σταματήσετε πριν ξεκινήσετε να τρώτε και να σκεφτείτε τις επιλογές σας.

3. Προσοχή στο χρώμα του πιάτου

%ce%b1%cf%80%cf%8e%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b9%ce%bb%cf%8e%ce%bd-4-%ce%b1%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ae%ce%b8%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%b9-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%852

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο Cornell αποκαλύπτει ότι το χρώμα του πιάτου μπορεί να κάνει τη διαφορά στην ποσότητα που τρώτε. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη που έφαγαν από πιάτο που είχε ίδιο χρώμα με το φαγητό τους, κατανάλωσαν περίπου 30% περισσότερο φαγητό. Οι συμμετέχοντες που χρησιμοποίησαν πιάτο διαφορετικού χρώματος από το φαγητό τους, παρατηρήθηκε ότι έφαγαν λιγότερο. Εάν θέλετε να πάτε ένα βήμα παραπέρα, φροντίστε το πιάτο σας να έχει διαφορετικό χρώμα από το τραπεζομάντηλο. Άλλες μελέτες έχουν δείξει ότι τα μπλε πιάτα μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πρόσληψης τροφής, κάτι το οποίο οφείλεται στο γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των τροφίμων δεν έχει μπλε χρώμα.

4. Χαμηλώστε τα φώτα

Αν πάτε σε οποιοδήποτε εστιατόριο οι πιθανότητες είναι τα φώτα να είναι χαμηλωμένα, σε αντίθεση με τις αλυσίδες fast-food ή ακόμα και το δικό σας σπίτι, όπου ο φωτισμός είναι συνήθως πιο δυνατός. Μια μελέτη του 2012 αποκάλυψε ότι μόλις χαμήλωσε ο φωτισμός σε ένα κατάστημα fast-food, οι πελάτες άρχισαν να τρώνε λιγότερο. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο χαμηλός φωτισμός επιμηκύνει τη διάρκεια του γεύματος, γεγονός που μαρτυρά ότι μια πιο χαλαρή ατμόσφαιρα αυξάνει την ικανοποίηση και μειώνει την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε.

Σχετικά Άρθρα
Μεσογειακή Διατροφή: Θωρακίζει και την πνευματική μας υγεία όταν... γεράσουμε!
Μεσογειακή Διατροφή: Θωρακίζει και την πνευματική μας υγεία όταν… γεράσουμε!
Το στρες στη δουλειά είναι υπεύθυνο για τα παραπάνω μας κιλά;
Το στρες στη δουλειά είναι υπεύθυνο για τα παραπάνω μας κιλά;
«Supplement Awards 2021» H SOLGAR® απέσπασε 8 βραβεία
«Supplement Awards 2021» H SOLGAR® απέσπασε 8 βραβεία
Ποια είναι τα 5 φρούτα που χρειάζεσαι το καλοκαίρι
Ποια είναι τα 5 φρούτα που χρειάζεσαι το καλοκαίρι
Έχεις δυσανεξία στη γλουτένη; Πώς θα το καταλάβεις και πώς θα το αντιμετωπίσεις!
Έχεις δυσανεξία στη γλουτένη; Πώς θα το καταλάβεις και πώς θα το αντιμετωπίσεις!
%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%cf%83%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ac-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%bb%cf%8d%ce%ba%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b90
Είναι η σοκολάτα απλά ένα γλύκισμα και πώς επιδρά στην υγεία μας;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του