Όπως αγαπάς και φροντίζεις το σπίτι σου, με τον ίδιο τρόπο οφείλεις να αφοσιώνεσαι και στην φύση! Την θέση αυτή υποστηρίζει δυναμικά η SANITAS με την πρωτοποριακή της δράση σε συνεργασία με τη startup εταιρεία Cyclefi. Η SANITAS παρουσιάζει τις πρώτες σακούλες απορριμμάτων για ανακύκλωση, μέσω των οποίων επιβραβεύει τον καταναλωτή για την πρόθεσή του να ανακυκλώσει.
Η σχέση του Έλληνα με την ανακύκλωση
Το συνολικό ποσοστό ανακύκλωσης στην Ελλάδα είναι μόνο 18% (2015), δηλαδή 17 μονάδες χαμηλότερα από τον μέσο όρο των κρατών της Ε.Ε. και το 82% των απορριμμάτων καταλήγει στους χώρους υγειονομικής ταφής (Χ.Υ.Τ.Α.). Δεδομένου ότι το 42% αυτών μπορούν να ανακυκλωθούν, η ανάγκη για ενημέρωση και εκπαίδευση του Έλληνα καταναλωτή για την ανακύκλωση είναι πλέον επιτακτική.
Έχει μελετηθεί ότι οι Έλληνες ανακυκλώνουν 4-6 φορές λιγότερο από τους Ευρωπαίους συμπολίτες τους. Συγκεκριμένα, χαρακτηριστικό είναι ότι τα μέσα ποσοστά ανακύκλωσης που παρουσιάζουν πανελλαδικά οι Δήμοι δεν ξεπερνούν το 5-6%, αφού το περιεχόμενο των μπλε κάδων περιέχει μόνο 40-60% ανακυκλώσιμα υλικά και το υπόλοιπο ποσοστό είναι απόρριμμα.
Η προσπάθεια της SANITAS για την προώθηση της ανακύκλωσης
Η SANITAS συμβάλλει στη λύση του προβλήματος, δίνοντας κίνητρο στον καταναλωτή να ανακυκλώσει ενισχύοντας έτσι τη συμμετοχή του και επιβραβεύοντας ακόμα και την πρόθεσή του να ανακυκλώσει.
Σ’ αυτό το πλαίσιο δημιούργησε μια ολοκληρωμένη και επαναστατική λύση για την προώθηση της ανακύκλωσης, που επιβραβεύει όσους ανακυκλώνουν. O μηχανισμός είναι απλός, καθώς ο καταναλωτής προμηθεύεται τις σακούλες απορριμμάτων για ανακύκλωση SANITAS Cyclefi και σκανάρει με το κινητό του ή καταχωρεί τον 12ψήφιο κωδικό (που αναγράφεται στις ετικέτες κάθε συσκευασίας) στο site www.cyclefi.com ή στο Cyclefi app.
Τα πολλαπλά οφέλη του εγχειρήματος
Κάθε φορά που καταχωρεί τον μοναδικό κωδικό, οι προσφορές των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από όλους τους τομείς της αγοράς (food & drinks, ένδυσης & υπόδησης, διασκέδασης & ταξιδίων, ακόμα και τεχνολογίας) ξεκλειδώνουν αυτόματα και ο χρήστης επιλέγει εκείνες που τον ενδιαφέρουν για να τις εξαργυρώσει.
Μ’ αυτόν τον τρόπο, ο καταναλωτής εξαργυρώνει προσφορές, καταμετρά τις σακούλες που ανακυκλώνει, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει κοινωνικές δράσεις.
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News