Αυτό είναι το πιο υγιεινό τυρί που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα!

Η πίτσα θα μπορούσε να είναι πιο υγιεινή για την καρδιά από όσο νομίζετε. Όλοι αγαπούν το τυρί, αλλά πολλοί το σκέφτονται πριν το καταναλώσουν, λόγω των υψηλών επιπέδων κορεσμένων λιπαρών και νατρίου που περιέχει.

«Ορισμένα τρόφιμα, όπως αυτά με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και νάτριο, μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο της καρδιαγγειακής νόσου», δήλωσε η Δρ. Parade. «Αντίθετα, μια διατροφή με βάση τα φυτά, πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά κορεσμένα λιπαρά μπορεί να είναι ευεργετική για την υγεία της καρδιάς».

Υπάρχουν όμως και καλά νέα για τους λάτρεις του τυριού. «Το τυρί μπορεί να είναι μέρος μιας υγιεινής διατροφής για την καρδιά», διαβεβαίωσε ο Τσεν, προσθέτοντας ότι υπάρχουν πράγματα που πρέπει να προσέχετε όταν καταναλώνετε τυρί ως μέρος μιας γενικότερης διατροφής φιλικής προς την καρδιά.

Το τυρί που θα επιλέξουμε  πρέπει να είναι «χαμηλό στα κορεσμένα λιπαρά και νάτριο και να καταναλώνεται με φειδώ».

Τηρώντας τα παραπάνω, ο Chen επιλέγει το τυρί μοτσαρέλα ως ένα από τα καλύτερα για την υγεία της καρδιάς.

«Είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, ενώ περιέχει ακόμη και προβιοτικά που μπορούν να ωφελήσουν την υγεία του εντέρου και του ανοσοποιητικού», εξήγησε. «Η φρέσκια μοτσαρέλα είναι επίσης χαμηλότερη σε κορεσμένα λιπαρά και νάτριο από άλλα τυριά».

Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ, μια μερίδα τυριού μοτσαρέλα περιέχει 6,29 γραμμάρια πρωτεΐνης, 143 χιλιοστόγραμμα ασβεστίου, 138 mg νατρίου και 3,94 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών.

Επειδή η μοτσαρέλα είναι χαμηλή σε νάτριο και κορεσμένα λιπαρά, είναι η καλύτερη επιλογή από άλλα τυριά, είπε ο Chen. Είναι επίσης πλούσια σε πρωτεΐνη και προάγει την καλή υγεία των οστών με την περιεκτικότητά της σε ασβέστιο.

Ωστόσο, η περιεκτικότητα σε νάτριο μπορεί να διαφέρει μεταξύ των ειδών μοτσαρέλας, οπότε φροντίστε να τσεκάρετε τη διατροφική ετικέτα πριν την προσθέσετε στο καλάθι σας. «Καλό θα ήταν να αποφεύγετε το τυρί μοτσαρέλα με πολύ νάτριο, καθώς αυτό μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση, μεταξύ άλλων», είπε ο Chen.

Όταν εστιάζει κανείς στην υγεία της καρδιάς, θα πρέπει να αποφεύγει, ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιεί, την κατανάλωση βαριών επεξεργασμένων και βιομηχανοποιημένων τυριών, όπως για παράδειγμα το αμερικανικό τυρί. «Αυτά τείνουν να έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και νάτριο», εξήγησε. Μια μερίδα αμερικανικού τυριού περιέχει 256 mg, σύμφωνα με το USDA. Και παρόλο που μπορεί να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, μπορείτε να πάρετε αυτήν την πρωτεΐνη από αλλού. «Η πρωτεΐνη μπορεί να βρεθεί στο άπαχο κρέας, ενώ το ασβέστιο μπορεί να βρεθεί σε τρόφιμα όπως το γιαούρτι, τα φασόλια και τα φυλλώδη λαχανικά», συμβουλεύει ο Chen.

Όσον αφορά την υγεία της καρδιάς, ο Chen πρότεινε να επιλέγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. «Γενικά, όσο πιο επεξεργασμένο είναι ένα τρόφιμο, τόσο λιγότερο υγιεινό είναι πιθανό να είναι», είπε.

Διαβάστε επίσης

La Pantera Negra 2.0: To εμβληματικό concept του Δημήτρη Κατριβέση τώρα στην πόρτα σου!

3 συνταγές για banana bread που θα ξετρελάνουν τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους

Σχετικά Άρθρα
Ποιος είναι ο No1 υγιεινός σπόρος σύμφωνα με τους ειδικούς;
Ποιος είναι ο No1 υγιεινός σπόρος σύμφωνα με τους ειδικούς;
«Λόγω Διατροφής» σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ένα μοναδικό fitness event
«Λόγω Διατροφής» σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ένα μοναδικό fitness event
Προβιοτικά: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Προβιοτικά: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Κετογονική διατροφή: Προκαλεί πρόωρει γήρανση;
Κετογονική διατροφή: Προκαλεί γήρανση;
Επιζώντες από καρκίνο: Συμμόρφωση με τις κατευθυντήριες γραμμές διατροφής και φυσικής δραστηριότητας
Επιζώντες από καρκίνο: Πώς τους βοήθησε η διατροφή και η σωματική δραστηριότητα
Αυτό είναι το αντικαρκινικό φρούτο που προστατεύει την καρδιά και βοηθά στην απώλεια βάρους
Αυτό είναι το αντικαρκινικό φρούτο που προστατεύει την καρδιά και βοηθά στην απώλεια βάρους

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του