Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για τρέξιμο σύμφωνα με τους ειδικούς

αυτή-είναι-η-καλύτερη-ώρα-για-τρέξιμο-σ

Το πρόγραμμά σας δεν είναι πάντοτε σταθερό. Μερικές φορές, η ώρα της ημέρας που βγαίνετε για τρέξιμο είναι εκτός ελέγχου σας. Αλλά σύμφωνα με την επιστήμη, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αργά το απόγευμα είναι στην πραγματικότητα η καλύτερη ώρα της ημέρας για τρέξιμο. Διαβάστε παρακάτω τους λόγους.

Είναι λιγότερο πιθανό να τραυματιστείτε

Όταν ξεκινάτε το τρέξιμο το πρωί, ύστερα από αρκετές ώρες ύπνου, οι μυς σας τείνουν να είναι άκαμπτοι από την έλλειψη κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιο πιθανό να πάθετε κάποιον μικροτραυματισμό κατά τη διάρκεια της πρωινής προπόνησης. Από την άλλη πλευρά, το βράδυ, η θερμοκρασία του σώματός σας είναι αυξημένη και είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε τυχόν αλλαγές εδάφους.

Είναι πιο πιθανό να χάσετε βάρος

Οι ορμόνες που τροφοδοτούν το μεταβολισμό σας χρειάζονται χρόνο για να αναζωογονηθούν το πρωί, αλλά αν τρέχετε πριν από το δείπνο (όταν ο μεταβολισμός σας είναι πλήρως λειτουργικός) αυτό βοηθά το σώμα σας να συνεχίσει να καίει θερμίδες τη νύχτα. Υπάρχει επίσης ένα ψυχολογικό όφελος από το βραδινό τρέξιμο. Σκεφτείτε το: Αν τρέξατε πολύ, είναι πιθανότατα λιγότερο πιθανό να σαμποτάρετε τις προσπάθειές σας τρώγοντας junk food.

Θα πείτε αντίο στο άγχος

Η καλύτερη θεραπεία για μια δύσκολη μέρα στο γραφείο / με τα παιδιά / την εργασία από το σπίτι είναι το βραδινό τρέξιμο. Είναι ευρέως γνωστό ότι η άσκηση προκαλεί έκρηξη ενδορφίνης, η οποία κάνει κάτι περισσότερο από απλώς να βελτιώνει τη διάθεσή σας. Σας βοηθά να χαλαρώσετε.

Θα κοιμάστε καλύτερα

Μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που τρέχουν τη νύχτα είναι σε θέση να κοιμηθούν μόλις 30 λεπτά μετά την προπόνηση τους πιθανώς λόγω της μειωμένης αρτηριακής πίεσης και της μυϊκής έντασης μετά το τρέξιμο.

Σχετικά Άρθρα
Κυρίδου και Μπούρμπου στον τελικό κωπηλασίας με παγκόσμιο ρεκόρ
Κυρίδου και Μπούρμπου στον τελικό κωπηλασίας με παγκόσμιο ρεκόρ
5 τρόποι για να γυμναστείς στις διακοπές χωρίς κόπο!
5 τρόποι για να γυμναστείς στις διακοπές χωρίς κόπο!
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που διατηρούν την απώλεια βάρους
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που διατηρούν την απώλεια βάρους
Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!
Είσαι δυο βήματα μακριά από τους πιο σφιχτούς κοιλιακούς!
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
Πέντε εύκολες ασκήσεις μέσα στη θάλασσα για να μεταμορφώσετε το σώμα σας
Ποια είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες;
Ποια είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του