Αυτή είναι η ιδανική διατροφή που πρέπει να ακολουθούμε αν θέλουμε να είμαστε υγιείς

αυτή-είναι-η-ιδανική-διατροφή-που-πρέπ

Το μυστικό για να είναι οι άνθρωποι πιο υγιείς αλλά και ο πλανήτης πιο ασφαλής, ανακάλυψαν οι επιστήμονες. Ύστερα από μελέτες τριών ετών κατέληξαν ότι η λύση είναι μια συγκεκριμένη διατροφή, η οποία μπορεί να σώσει περίπου 11 εκατομμύρια ζωές κάθε χρόνο και να θρέψει τον μελλοντικό παγκόσμιο πληθυσμό χωρίς να επιβαρύνει καταστροφικά τη Γη.

Όπως τόνισαν οι επιστήμονες, η σημερινή ανθυγιεινή διατροφή προκαλεί περισσότερες ασθένειες και θανάτους από το σεξ χωρίς προφύλαξη, το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και το κάπνισμα.

Ποια είναι η ιδανική διατροφή

Η μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό «The Lancet» έχει ένα βασικό μήνυμα: Φάτε διπλάσια λαχανικά, ξηρούς καρπούς, φρούτα και όσπρια, και περιορίστε στο μισό το κρέας, ιδίως το κόκκινο, και τη ζάχαρη. Η ιδανική καθημερινή διατροφή περιλαμβάνει περίπου 35% θερμίδες από δημητριακά ολικής άλεσης, καθώς επίσης κατανάλωση πρωτεϊνών κυρίως φυτικής και όχι ζωικής προέλευσης. Συνολικά προτείνει να τρώει κανείς μισό κιλό λαχανικών και φρούτων καθημερινά.

Αναλυτικότερα, για τη λήψη 2.500 θερμίδων τη μέρα, ιδανική θεωρείται η καθημερινή διατροφή με 300 γρ. λαχανικά, 200 γρ. φρούτα, 250 γρ. γαλακτοκομικά (όσο ένα ποτήρι γάλα), 232 γρ. δημητριακά ολικής άλεσης, 75 γρ. όσπρια, 50 γρ. πατάτες, 50 γρ. ξηρούς καρπούς, 28 γρ. ψάρια, 29 γρ. κοτόπουλο, 7 γρ. χοιρινό, 7 γρ. μοσχάρι ή αρνί και 13 γρ. αυγά. Επίσης, 31 γρ. ζάχαρη και περίπου 50 γρ. ελαιόλαδο ή άλλο λάδι.

Η προτεινόμενη διατροφική φόρμουλα θα υποβληθεί από τους ερευνητές στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και στις κυβερνήσεις, ώστε να προωθηθούν οι αναγκαίες αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, λοιπόν, είναι να περιμένουμε…

Σχετικά Άρθρα
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bf-%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%ac%ce%bb%ce%bd%cf%84%ce%bf-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%be0
Πώς με μία κίνησή του ο Ρονάλντο «άλλαξε» τις διατροφικές μας συνήθειες
%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b5%cf%82-vs-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b4%cf%85%cf%83%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%be0
Τροφικές αλλεργίες VS τροφικές δυσανεξίες
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%b1-%ce%b5%ce%af%cf%83%ce%b1%ce%b9-active-%cf%83%ce%b5-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%cf%8d%cf%83%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b70
Πώς θα είσαι active σε μια δύσκολη και απαιτητική καθημερινότητα;
a%ce%b3%ce%b3%ce%bf%cf%8d%cf%81%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%bf%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%ac%cf%830
Aγγούρι: Ποια τα οφέλη του και πώς εντάσσεται στη διατροφή μας;
%cf%83%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%be%ce%af%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%ce%ae-%cf%8c%cf%87%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%ac%ce%be%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%830
Σολομός: Αξίζει ή όχι να τον εντάξουμε στο διατροφικό μας πρόγραμμα;
5-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%82-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ad%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b90
5 δημοφιλείς τροφές που κανείς δεν περιμένει πως έχουν κρυμμένη ζάχαρη

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του