10 συνδυασμοί τροφών που κάνουν καλό στην υγεία!

10-συνδυασμοί-τροφών-που-κάνουν-καλό-στη

Όλα τα παρακάτω προϊόντα κάνουν από μόνα τους καλό στον οργανισμό μας, αλλά ο συνδυασμός τους με άλλες τροφές βοηθά στην πιο αποτελεσματική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν. Έχοντας μελετήσει συμβουλές από κορυφαίους διατροφολόγους, παρακάτω μπορείτε να δείτε τη λίστα με τις τροφές που έχουν φτιαχτεί η μία για την άλλη!

Μήλα + μαύρη σοκολάτα

Αυτός ο συνδυασμός δεν μπορεί να θεωρηθεί παραδοσιακός, αλλά αξίζει να τον δοκιμάσετε! Το ένζυμο κατεχίνη, που περιέχεται στα μήλα, και η αντιοξειδωτική κερκετίνη μπορούν να κάνουν θαύματα μαζί, τονώνοντας την εγκεφαλική δραστηριότητα, βελτιώνοντας τη λειτουργία της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων και μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Βρώμη + φρέσκος χυμός πορτοκάλι

Η βρώμη και ο φυσικός χυμός πορτοκαλιού είναι εξαιρετικές πηγές φαινολών. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνουν το πεπτικό σύστημα και βοηθούν στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα.

Χοιρινό κρέας + λαχανάκια Βρυξελλών

Το χοιρινό είναι πάρα πολύ λιπαρό για να το τρώμε σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, περιέχει σελήνιο, το οποίο αναστέλλει την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων. Σερβίρετε το χοιρινό κρέας με λαχανάκια Βρυξελλών που περιέχουν την ουσία σουλφοραφάνη, η οποία αυξάνει 13 φορές την αποτελεσματικότητα του σεληνίου.

Ντομάτες + συκώτι

Η έλλειψη σιδήρου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια κόπωση, μειωμένο ρυθμό μεταβολισμού και προβλήματα με την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Ωστόσο, ο σίδηρος που περιέχεται στο συκώτι δεν μπορεί να απορροφηθεί καλά χωρίς τη βιταμίνη C. Γι’ αυτό συνδυάζεται υπέροχα με τις ντομάτες που περιέχουν ασκορβικό οξύ.

Μαϊντανός + λεμόνι

Ο μαϊντανός ταιριάζει υπέροχα με τα εσπεριδοειδή. Ο σίδηρος που περιέχεται στον μαϊντανό βελτιώνει την απορρόφηση της βιταμίνης C στην κυκλοφορία του αίματος. Αυτή η σημαντική βιταμίνη είναι υπεύθυνη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη βελτίωση του μεταβολισμού.

Λαχανικά + γιαούρτι

Επιλέξτε γιαούρτια που δεν περιέχουν συντηρητικά ή ζάχαρη. Αυτά τα γιαούρτια είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο είναι γνωστό ότι βελτιώνει τις λειτουργίες του στομάχου και εξομαλύνει την εντερική μικροχλωρίδα. Σας συμβουλεύουμε να τα συνδυάσετε με λαχανικά -αυτό θα σας δώσει έναν πραγματικό θησαυρό βιταμινών. Η ίνα που περιέχεται στα λαχανικά βοηθά στη βελτίωση της απορρόφησης του ασβεστίου.

Αβοκάντο + σπανάκι

Αυτός ο συνδυασμός είναι ο αγαπημένος όλων των διαιτολόγων. Το σπανάκι περιέχει βιταμίνη Α και λουτεΐνη, αλλά αυτά τα συστατικά έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία μας όταν συνδυάζονται με τα χρήσιμα φυτικά λίπη που περιέχονται στο αβοκάντο. Θα παρατηρήσετε ότι το πεπτικό σας σύστημα θα βελτιωθεί δραματικά.

Πράσινο τσάι + λεμόνι

Το πράσινο τσάι με λεμόνι είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να ξεδιψάσετε και να αποκτήσετε ενέργεια. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, οι οποίες ευθύνονται για τη μακροζωία και για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Και αν προσθέσετε λεμόνι, η βιταμίνη C θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα του τσαγιού αρκετές φορές.

Ντομάτες + ελαιόλαδο

Το λυκοπένιο που περιέχεται στις ντομάτες βελτιώνει την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, αποτρέπει την αθηροσκλήρωση και το σχηματισμό όγκων. Όταν καταναλώνεται μαζί με λίπη, το λυκοπένιο έχει περισσότερες πιθανότητες να απορροφηθεί από το σώμα.

Κρέας + δεντρολίβανο

Το κρέας αποτελεί σημαντική πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι σημαντικό να προετοιμαστεί σωστά. Οι διατροφολόγοι είναι κατηγορηματικοί: πρέπει να επιμείνετε στο ψήσιμο. Το ψήσιμο ή το τηγάνισμα μπορεί να οδηγήσει στο σχηματισμό καρκινογόνων ενώσεων. Ωστόσο, αυτή η ανεπιθύμητη ενέργεια μπορεί να αποφευχθεί εάν αλείψετε το κρέας με δεντρολίβανο πριν από το μαγείρεμα. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει αποτρέπουν το σχηματισμό βλαβερών ουσιών, ενώ το κρέας βρίσκεται μέσα στο φούρνο.

Διαβάστε επίσης

5 πολύτιμες συμβουλές για να μειώσεις τη ζάχαρη στη διατροφή σου

Τρία ή έξι γεύματα την ημέρα; Ιδού η απορία και η απάντηση από την ειδικό!

8 τρόποι για να περιορίσουμε τη σπατάλη φαγητού!

Σχετικά Άρθρα
Πώς η διατροφή γίνεται το «κλειδί» για την πρόληψη σοβαρών ασθενειών
Πώς η διατροφή γίνεται το «κλειδί» για την πρόληψη σοβαρών ασθενειών
Κρατηθείτε: Πόσες θερμίδες έχουν μελομακάρονα, κουραμπιέδες και άλλα χριστουγεννιάτικα γλυκά!
Κρατηθείτε: Πόσες θερμίδες έχουν μελομακάρονα, κουραμπιέδες και άλλα χριστουγεννιάτικα γλυκά!
Ο στιγμιαίος καφές πειράζει το στομάχι - Μύθος ή αλήθεια;
“Ο στιγμιαίος καφές πειράζει το στομάχι” – Μύθος ή αλήθεια;
Πολύτιμες διατροφικές συμβουλές που ανακουφίζουν από τα ενοχλητικά συμπτώματα της περιόδου
Πολύτιμες διατροφικές συμβουλές που ανακουφίζουν από τα ενοχλητικά συμπτώματα της περιόδου
Αυτά τα 7 τρόφιμα έχουν δαιμονοποιηθεί- Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα;
Αυτά τα 7 τρόφιμα έχουν δαιμονοποιηθεί- Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα;
Αυτές είναι οι γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων την περίοδο των εορτών
Αυτές είναι οι γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων την περίοδο των εορτών

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του