Επί ένα 8ωρο, τουλάχιστον, κάθεσαι σε μια καρέκλα. Πού χρόνος για γυμναστικές και ασκήσεις; Η καθημερινότητα σε προλαβαίνει,γυρίζεις στο σπίτι ένα ράκος και αυτό αρχίζει και φαίνεται στα κιλά σου.



Τι θα κάνεις για να διατηρηθείς σε φόρμα χωρίς γυμναστήρια, ασκήσεις και μεγάλη ταλαιπωρία;


Θα γυμναστείς εν ώρα εργασίας.

Πώς;

Μια εύκολη άσκηση είναι να στηριχθείς στα μπράτσα της καρέκλας σου, να σηκώσεις τα πόδια σου και βάζοντας δύναμη στα χέρια και τους κοιλιακούς να ανασηκωθείς από το κάθισμά σου. Επανέλαβε και θα αποκτήσεις εν καιρώ το πολυπόθητο six pack!

καθσιτική ζωή 2

Έπειτα μπορείς όταν μιλάς στο τηλέφωνο να σηκώνεσαι και περπατάς γύρω από το γραφείο σου. Και χωρίς να μιλάς στο τηλέφωνο μπορείς να το κάνεις αυτό, απλώς σου δώσαμε και την αφορμή! Δοκίμασε ανά μία ώρα να σηκώνεσαι και να περιπλανιέσαι στο γραφείο με λίγάκι έντονο βήμα…

Μπορείς πάλι να εκτείνεις τα πόδια σου. Όπως είσαι καθιστή στην καρέκλα σήκωσε το ένα πόδι έτσι ώστε να σχηματίσει ορθή γωνία με τον κορμό σου. Κράτησέ το εκεί για λίγα λεπτά και επανέλαβε με το άλλο.

Κι αν ακόμα και τα παραπάνω σε κουράζουν, τότε κάνε αυτές τις αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή:

καθιστική ζωή1

Δοκίμασε το πράσινο τσάι. Αντικατέστησε τον καφέ σου με αυτό και είναι πολύ πιθανό να μην χρειαστείς ασκήσεις…

Άρχισε να καταναλώνεις περισσότερα παντζάρια και θα δεις αποτελέσματα. Το οξείδιο του αζώτου που περιέχουν βοηθά το κυκλοφορικό μας και ενισχύει τον μεταβολισμό μας!

Χρησιμοποιήσε όσο πιο συχνά μπορείς το πιπέρι καγιέν. Θα κάνει και αυτό τον μεταβολισμό σου να πάρει φωτιά!

Τι πρέπει να «κόψεις» για να χάσεις βάρος!

5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τον ύπνο σου!

Μήπως το παρακάνατε με τη δίαιτα; Σημάδια που δείχνουν ότι έχετε ξεπεράσει το όριο!

από sstrempa