Σε πολλές από εμάς συμβαίνει αυτό, άλλες πάλι αναρωτιούνται πώς γίνεται να συμβαίνει. Κι ενώ οι πρώτες έχουν “ρυθμιστεί” έτσι ώστε όταν φτάνουν το βράδυ στο σπίτι να κάθονται στο τραπέζι με… ανεβασμένη όρεξη, οι δεύτερες, έχοντας κατανέμει τα γεύματά τους στη διάρκεια της ημέρας, ίσως μπορούν και να αντικαταστήσουν το βραδινό με κάτι πολύ ελαφρύ όπως ένα ποτήρι γάλα, λίγους μύγδαλα ή ένα γιαούρτι. Στην εύλογη απορία της αναγνώστριας,  ο Παρασκευάς Παπαχρήστος, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος  M.Sc δίνει την απάντηση:

 


“Δεν υπάρχει καμία επιστημονική βάση ότι σε υγιή άτομα η κατανάλωση βραδινού γεύμοατος οδηγεί σε αύξηση του βάρους. Η ρύθμιση του βάρους εξαρτάται αποκλειστικά από το θερμιδικό ισοζύγιο, δηλαδή από το πόσες θερμίδες τρώμε και πόσες καταναλώνουμε. Έτσι, η διπλή μερίδα βραδινού θα αυξήσει το βάρος, μόνο εάν θερμιδικά υπερβαίνει τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη.”

από Σοφία Κωστάρα