Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης συνηθίζει να δημοσιεύει στιγμές από την προσωπική του ζωή μέσω του προφίλ στο Instagram. Έτσι και χθες, θέλοντας να ευχηθεί στη σύζυγό του για τα γενέθλιά της, δημοσίευσε μια φωτογραφία την οποία συνόδευσε με μερικά πολύ τρυφερά λόγια.
«Χρόνια πολλά Μαρεβάκι!!! Είμαι πολύ τυχερός που σε έχω δίπλα μου!!», ευχήθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην αγαπημένη του σύζυγο, δημοσιεύοντας μια κοινή τους φωτογραφία από χαλαρές καλοκαιρινές διακοπές.
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι διαδικτυακοί φίλοι του έσπευσαν να ευχηθούν στη Μαρέβα Μητσοτάκη σχολιάζοντας τη σχετική ανάρτηση. Πολλοί ήταν εκείνοι που επεσήμαναν στον Πρόεδρο της ΝΔ πόσο τυχερός πρέπει να νιώθει για τη σύζυγό του, ενώ κάποιος άλλος χρήστης ευχήθηκε… και Πρώτη Κυρία!





















Google News