Αρχική > Fitness > Δείξτε 12 χρόνια νεότερες με την πιο διασκεδαστική άσκηση!

Δείξτε 12 χρόνια νεότερες με την πιο διασκεδαστική άσκηση!

αεροβική

Θέλετε να δείχνετε έως και 12 χρόνια νεότερες; Μπορείτε με την αεροβική άσκηση! Το αν θα παραμείνετε νέες σε βιολογικό επίπεδο εξαρτάται από εσάς και μόνο, λοιπόν! Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Τορόντο του Καναδά η διατήρηση μιας καλής αεροβικής κατάστασης στη μεσήλικη ζωή, είναι σε θέση να καθυστερεί τη βιολογική γήρανση του ανθρώπου κατά 10 έως 12 χρόνια. Ταυτόχρονα βελτιώνει την ευεξία των ηλικιωμένων προσφέροντας περισσότερη αυτονομία στα βαθιά γεράματα.

Το χαρακτηριστικό της αεροβικής άσκησης είναι ότι υποχρεώνει μεγάλες ομάδες μυών του σώματος σας να εργάζονται συνεχώς, ρυθμικά για μεγάλο χρονικό διάστημα 15-20 λεπτών ή περισσότερο αλλά όχι με πολύ μεγάλη ένταση. Αυτό σημαίνει ότι οι μυς σας υποχρεώνονται να εργάζονται περισσότερο χρησιμοποιώντας αέρα, δηλαδή στην ουσία οξυγόνο. Σε αντίθεση, με την αναεροβική άσκηση η μυϊκή προσπάθεια είναι υψηλής έντασης αλλά μικρής διάρκειας. Αναεροβικές δραστηριότητες είναι η άρση βαρών, το σπριντ (τρέξιμο με πολύ μεγάλη ταχύτητα), το ποδόσφαιρο, το σκι σε κατηφόρα πλαγιάς βουνού, το σκουός.

αεροβική1

Η αεροβική άσκηση περιλαμβάνει το τρέξιμο, το γρήγορο περπάτημα, την ποδηλασία, την κωπηλασία, το χορό, το κολύμπι και άλλα αθλήματα που αυξάνουν την αντοχή σας. Η αεροβική άσκηση καθιστά την καρδία και τους πνεύμονες πιο ικανούς να προσφέρουν το απαραίτητο οξυγόνο που χρειάζεται το σώμα σε καταστάσεις αυξημένης ανάγκης. Επιτρέπει επίσης στην καρδία να χρησιμοποιεί καλύτερα το οξυγόνο.

Οπότε τώρα ξέρετε ότι με λίγη αεροβική άσκηση και νέες θα παραμείνετε και αυτόνομες για περισσότερο! Ξεκινήστε,  λοιπόν!

Ποια είναι η ιδανική άσκηση για απώλεια βάρους, πότε και πόσο συχνά πρέπει να γυμνάζομαι;

Ποια άσκηση θα επιταχύνει το μεταβολισμό σας; Διάδρομος ή βάρη;

5 συμβουλές για να είναι η άσκησή σας αποτελεσματικότερη!