«Ποιος έκλεψε το χρυσόψαρο;» ανακρίνουμε τους ηθοποιούς της παράστασης!

Έξι άνθρωποι βρίσκονται σε ένα αστυνομικό τμήμα για να εξιχνιάσουν μαζί με τον αστυνόμο την υπόθεση απαγωγής ή κλοπής ή εξαφάνισης ενός χρυσόψαρου.

«Το χρυσόψαρο» του Δημήτρη Νταούλη είναι ένα έργο για την ελευθερία. Μια σουρεαλιστική κωμωδία με πολλές ανατροπές, που ανεβαίνει από 16 Δεκεμβρίου στο Θέατρο ΜΠΙΠ.

Στη μικρή σκηνή του θεάτρου της Κυψέλης , εφτά νέοι και ταλαντούχοι ηθοποιοί καλούνται να λύσουν το μυστήριο, μια παράξενης κλοπής….

Ο Δημήτρης Μπούρας, ο Γιώργος Ημέρης, η Δώρα Πανταζοπούλου, η Βερόνικα Μπακόλα, η Ανδριανή Κυλάφη, ο Σάββας Βασιλειάδης και η Κωνσταντίνα Αλεξανδράτου πέρασαν μια πρώτη ανάκριση, πριν την πρεμιέρα τους από το infowoman.gr.

%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%ad%ce%ba%ce%bb%ce%b5%cf%88%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%cf%87%cf%81%cf%85%cf%83%cf%8c%cf%88%ce%b1%cf%81%ce%bf-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%af%ce%bd%ce%bf0

Η Ανδριάνη Κυλάφη: «Ο ρόλος μου είναι αυτός της δημοσιογράφου ενός τοπικού καναλιού, που πασχίζει να βρει την ταυτότητά της μέσα σε έναν κόσμο με μνήμη ασθενή».

Ο Σάββας Βασιλειάδης λέει για τον δικό του χαρακτήρα: «Είμαι ο νοσοκόμος και ελπίζω ότι μια μέρα το πτυχίο μου θα ισοδυναμεί με του ιατρού, φθάνω στο αστυνομικό τμήμα για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου κι παρεμπιπτόντως να περάσω καλά».

Η Κωνσταντίνα Αλεξανδράτου έχει μια περισσότερο πολιτική τοποθέτηση για τον ρόλο της: «Είμαι η υπάλληλος. Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, γενικά. Ο ρόλος αναφέρεται και αντιπροσωπεύει την μεσαία τάξη, με όλα τα ακόλουθα.Το άγχος της επιβίωσης, την έλλειψη αναγνώρισης. Δεν αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος αλλά σαν εργαλείο δουλείας. Αντιπροσωπεύει, ίσως, τη σημερινή νεολαία, που βολεύεται σε εργασιακές θέσεις που δε την καλύπτουν ούτε οικονομικά ούτε ψυχικά. Με αποτέλεσμα να χάνονται οι προσωπικοί στόχοι και κατ’επέκταση ο εαυτός μας.Φορεμένος ο ψεύτικος καθωσπρεπισμός που ξεχνιέται παντελώς να βγει. Ξεχνιέται. Πάντα ευγενική γιατί πρέπει, εκτός από τη στιγμή που η οργή που καταπιέζεται δε μπορεί να συμμαζευτεί πιά. Εγκλωβισμένη, ταξικά, στη γυάλα της κοινωνίας. Θέλει να ζήσει ελεύθερη».

Ο Γιώργος Ημέρης από την άλλη είναι ο «κύριος», ο ίδιος χαρακτηρίζει τον ρόλο του ως έναν ήσυχο άνθρωπο, ευαίσθητο και πολύ κυκλοθυμικό.

Ο Δημήτρης Μπούρας είναι εκείνος που θα εξιχνιάσει το έγκλημα:«Έχω το ρόλο του αστυνομικού που διερευνά την παράξενη εξαφάνιση ενός χρυσόψαρου που εξαφανίστηκε. Είναι ένας τυπικός δημόσιος υπάλληλος με ότι αυτό συνεπάγεται»

Η Δώρα Πανταζοπούλου είναι η κύρια ύποπτη για την υπόθεση: «Είμαι η κυρία που κατηγορείται πως έκλεψε το χρυσόψαρο. Ο ιδιοκτήτης του pet shop με πηγαίνει στο αστυνομικό τμήμα και έτσι ξεκινάει όλη η ιστορία… Δεν μπορώ να σας πω πολλά για μένα γιατί θα προδώσω το έργο αλλά κ γιατί η αλήθεια είναι κάτι το υποκειμενικό η έστω ο καθένας την αντιλαμβάνεται με βάση αυτό που βλέπει η αυτό που θέλει να δει…»

Η Βερόνικα Μπακόλα είναι η βασική μάρτυρας και λέει:«Εγώ υποδύομαι τη σύζυγο. Η σύζυγος είναι μια απ’ τους μάρτυρες που ήταν μπροστά όταν εκλάπη το χρυσόψαρο μέσα απ’ τη γυάλα. Είναι μια γυναίκα υψηλής καταγωγής που δεν ξεχνάει να μας το υπενθυμίζει σε κάθε της ατάκα. Παρά τον σνομπισμό που φανερώνει προς τους άλλους κρύβει μια βαθιά ευαισθησία σαν άνθρωπος. Η παρουσία της στο αστυνομικό τμήμα στην πραγματικότητα δίνει νόημα στη ζωή της».

Τι θα δούμε στη σκηνή του Μπιπ; Τι μπορούν να μας αποκαλύψουν οι ηθοποιοί για το έργο του Δημήτρη Νταούλη;

Η Ανδριανή λέει: «Είναι μια σουρεαλιστική κωμωδία που πραγματεύεται το ζήτημα της ελευθερίας του σύγχρονου ανθρώπου που ζει εγκλωβισμένος μέσα στη σκληρή καθημερινότητα. Τελικά, η τραγωδία κι η κωμωδία είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζουμε»

«Το έργο είναι μια κωμωδία που πατάει ανάμεσα στην πραγματικότητα και τον σουρεαλισμό, θίγει διάφορα θέματα, απ την καθημερινότητα που βιώνουμε μέχρι πιο βαθιά ερωτήματα όπως η ελεύθερη σκέψη και η γενικότερη έννοια της ελευθερίας μέσα σε μια κοινωνία και όλα αυτά δοσμένα με χιούμορ και κάτω απ τον ιδιαίτερο τρόπο γραφής του Δημήτρη», συμπληρώνει η Δώρα.

Τι συμβολίζει όμως το χρυσόψαρο;

Η Κωνσταντίνα απαντάει : «Το χρυσόψαρο. Αυτό το ψαράκι που πρωταγωνιστεί αλλά δεν εμφανίζεται ποτέ.Για τον καθένα,το χρυσόψαρο, συμβολίζει κάτι διαφορετικό, κάτι πολύ δικό του, που ξέχασε βουλιάζοντας στα πρέπει και την ρουτίνα της ζωής του. Βλέπουμε χαρακτήρες διαφορετικούς, ο καθένας με τα δικά του προβλήματα. Το έργο μας δείχνει την οπτική γωνία του καθενός. Μας παρουσιάζει το αλλόκοτο για φυσιολογικό και το φυσιολογικό για δυσλειτουργικό».

Υπάρχει κάποια ατάκα που ξεχωρίζουν;

Μια χαρακτηριστική κωμική ατάκα του έργου επιλέγει ο Δημήτρης: «Σε τα μας όπως λέμε ταραμάς»

Η Κωνσταντίνα μας λέει: «Πολλές! Μια άπω αυτές : ‘’Εεεεεε τέτοιε, κοιμήθηκες;’’»

Η Βερόνικα μας απαντάει: «Που ‘σαι ρε μαλακά Κώστα, γιατί δεν τηλεφωνείς!»

Η Ανδριάνη έχει ως αγαπημένη της ατάκα το : «: Έτσι κι αλλιώς, θα τα ‘χει όλα, μα όλα, ξεχάσει».

«Είμαι μια κυρία ανάμεσα στις τόσες», αυτή είναι αγαπημένη φράση του Σάββα.

Η Δώρα μας λέει: «Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να πω την αγαπημένη μου ατάκα γιατί είναι μια στιχομυθία και πάλι θα προδώσω το έργο αλλά απ αυτά που λέω εγώ είναι το: “Μα τι θέλετε να πείτε τελοσπάντων πως είμαι μια ευαίσθητη καλλιτεχνική ψυχή που παθαίνει κρίσεις θεατρινίστικου πανικού; Αν είναι δυνατόν!”»

Ο Γιώργος ξεχωρίζει μια λακωνική ατάκα: «Σύζυγος εδώ»

Αλήθεια όμως, έχουν χάσει ποτέ κάτι που για όλους τους άλλους μπορεί να είναι ασήμαντο αλλά για εκείνους πολύ σημαντικό;

Ο Δημήτρης δε βάζει σε πρώτη γραμμή τα υλικά αγαθά : «Νομίζω ότι έχω χάσει την έννοια του παιχνιδιού. Του να βρίσκεσαι με τη παρέα σου και να θέλετε για να διασκεδάσετε να κυνηγηθείτε ή να παίξετε κρυφτό. Να μην υπάρχει για λίγες ώρες η σοβαρότητα της καθημερινότητας και απλά να βγαίνεις για να παίξεις, να γελάσεις, να βρίσκεις στιγμές επικοινωνίας με το παιδί μέσα σου»

Ο Σάββας δυστυχώς έπεσε θέμα κλοπής: «Την τσάντα μου που μου κλέψανε πέρυσι με την οποία ήμουνα πολύ συναισθηματικά δεμένος»

Η Κωνσταντίνα μας απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Ναι και μάλιστα πρόσφατα. Όταν μου σπάσανε το τζάμι του αυτοκινήτου και μου πήραν το παλαιστινιακό μαντήλι που είχα δεμένο στη θέση του οδηγού. Το είχα απο την τρίτη γυμνασίου όταν αρχίζαμε να μπαίνουμε στα πολιτικά δρώμενα,κοπάνες για πορείες, καταλήψεις .. Μου θύμιζε εκείνη την εποχή που προσπαθούσες να δεις τι πραγματικά γίνεται στον κόσμο έξω από το σχολείο. Και φυσικά την εποχή του σχολείου!»

Η Ανδριάνη από την άλλη αναπολεί κάποιες φωτογραφίες που έχασε.

Ο Γιώργος, ως ο προσεκτικός της παρέας, δεν έχει χάσει τίποτα!

Ενώ, η Δώρα βάζει τα πράγματα στη θέση τους: «Έχω χάσει ένα σκύλο που αγαπούσα και ανθρώπους φυσικά, αυτά θεωρώ σημαντικά δεν δένομαι με άψυχα πράγματα οποία κ αν είναι η συναισθηματική τους αξία η οποία έτσι κ αλλιώς προκύπτει απ αυτόν που προέρχονται….επομένως όχι».

Η Βερόνικα μοιάζει απόλυτα ειλικρινής: «Σίγουρα έχω χάσει πράγματα που όταν τα έχασα θεωρούσα ότι είναι πολύ σημαντικά για μένα αλλά για να τα ‘χω ξεχάσει μάλλον δεν ήταν τελικά και τόσο σημαντικά»

Γιατί όμως αξίζει να δει κανείς το «Χρυσόψαρο» στο Θέατρο ΜΠΙΠ;

Η Κωνσταντίνα απαντά πρώτη και μας έχει ήδη πείσει: «Γιατί αξίζει! Όταν η παράσταση τελειώσει ίσως σκεφτεί ο καθένας τι έχει ξεχάσει από τη ζωή του και το θέλει πίσω. Ευκαιρία να το ανακτήσει! Είναι ευκαιρία να ανακτήσουμε τις ελευθερίες που έχουμε στερήσει εμείς, αρχικά, στους εαυτούς μας. Όσο παράλογο και να ακούγεται. Το παράλογο πάντα από πίσω του κρύβει την πιο λογική εξήγηση.»

Η Βερόνικα εστιάζει στο χιούμορ του έργου: «Αξίζει να το δει κανείς πρώτα απ’ όλα γιατί σίγουρα θα γελάσει πολύ! Το κείμενο είναι γραμμένο έτσι που είναι ατάκα στην ατάκα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι θα βρει κι αυτός παρακολουθώντας την παράσταση το δικό του χρυσόψαρο, γιατί για όλους το χρυσόψαρο συμβολίζει και κάτι άλλο!»

Λακωνική, αλλά ουσιαστική η απάντηση του Σάββα: «Γιατί είναι ένα καινούργιο έργο που έχει γραφτεί με πολύ φαντασία . Γιατί έχει χιούμορ, τραγούδι.Γιατί σου δίνει τροφή για σκέψη»

Η Ανδριανή μάς θυμίζει ότι «Το Χρυσόψαρο συνδυάζει το κωμικό στοιχείο με το τραγικό, τον λόγο με τη μουσική. Και,σίγουρα, του λείπει η σοβαροφάνεια και η υποκρισία».

Η Δώρα μάς αναλύει όλα τα θετικά του κειμένου σε 4 προτάσεις: «Το χρυσόψαρο είναι ένα έργο ευχάριστο με τραγούδι και χορό και με αρκετό χιούμορ πιστεύω πως μας λείπει λίγη διασκέδαση και ψυχαγωγία διαφορετικού τύπου. Δηλαδή είναι μια παράσταση που ο κόσμος θα περάσει καλά και ενδεχομένως θα πάρει κάποια τροφή για σκέψη!»

Ο Δημήτρης μάς λέει: «Γιατί είναι μια σουρεαλιστική κωμωδία με τα όλα του. Γιατί το χρυσόψαρο και η αναζήτηση του είναι το ξεκίνημα για ένα υπαρξιακό μπάχαλο και μια αναζήτηση σε νοήματα και σκέψεις που τριγυρίζουν στο μυαλό όλων μας. Και σίγουρα θα φύγει ο κόσμος με ερωτήματα και σκέψεις που θα οδηγήσουν σε πολύ ουσιαστικές συζητήσεις».

Ο Γιώργος έχει μια πιο ψυχαναλυτική ερμηνεία: «Γιατί κάπου εκεί στους χαρακτήρες θα δει τον εαυτό του».

Ραντεβού λοιπόν στις 16 του μήνα στο θέατρο Μπιπ, για να λύσουμε το μυστήριο και να γελάσουμε με την καρδιά μας!

Σχετικά Άρθρα
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Η Ελένη Καρακούλη στο Infowoman: «Δεν υπάρχουν οδηγίες χρήσης στη ζωή, στη σχέση, στον έρωτα»
Η Έλενα Καρακούλη στο Infowoman: «Δεν υπάρχουν οδηγίες χρήσης στη ζωή, στη σχέση, στον έρωτα»
Η Μάγδα Μαυρογιάννη στο Infowoman: «Η μουσική είναι το δυνατό μου κίνητρο, ενεργοποιεί την φαντασία μου»
Η Μάγδα Μαυρογιάννη στο Infowoman: «Η μουσική είναι το δυνατό μου κίνητρο, ενεργοποιεί την φαντασία μου»
Η Annick Brofman στο Infowoman: «Όλα μπορούν να θεραπευτούν»
Η Annick Brofman στο Infowoman: «Όλα μπορούν να θεραπευτούν»
%ce%bf%ce%b9-cinema-paradiso-project-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-h-%ce%bc%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%bd%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ac%ce%b3%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bf0
Οι Cinema Paradiso Project στο Infowoman: «H μουσική να προάγει την ομορφιά είτε μέσα από την ελληνική ή τη διεθνή σκηνή»

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του