Μη με λες Φωφώ: Δύο γυναίκες, η απόρριψη, η ματαιότητα, αλλά και η αγάπη

μη-με-λες-φωφώ-δύο-γυναίκες-η-απόρριψη

Ο Τρύφωνας Ζάχαρης σκηνοθετεί το θεατρικό έργο του Βασίλη Αλεξάκη «Μη με λες Φωφώ» στο Studio Μαυρομιχάλη.

Στο έργο αυτό ο συγγραφέας, φανερά επηρεασμένος από τα χρόνια που έζησε και έδρασε στο Παρίσι, από το θέατρο του Παραλόγου και το αγαπημένο του Μπεκετικό σύμπαν, παίρνει στα χέρια του το νήμα από τον πασίγνωστο Μύθο της Φαίδρας και μάς δίνει τη δική του συνέχεια, τη δική του εκδοχή. Πρόκειται για μια αρκετά σουρεαλιστική εκδοχή.

Εμείς μιλήσαμε με την ομάδα των ηθοποιών και τον σκηνοθέτη της στην προσπάθειά μας να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα για την παράσταση αυτή…

Πώς προσεγγίσατε σκηνοθετικά το έργο αυτό;

Τρύφωνας Ζάχαρης:

Το ”Μη με λες Φωφώ” είναι ένα έργο από γραφής σουρεαλιστικό. Επομένως δεν μπήκα στη διαδικασία μιας ρεαλιστικής απεικόνισης. Για αυτό τον λόγο επέλεξα την μια γυναίκα να την παίζει άνδρας ηθοποιός. Το κρίσιμο σε αυτό το έργο είναι για εμένα η ίδια η συνθήκη. Δυο άνθρωποι μόνοι σ’ ένα ερημικό νησί για χιλιάδες χρόνια. Χωρίς να πεινάνε και χωρίς να διψάνε. Οι βιολογικές τους ανάγκες έχουν κατά κάποιο τρόπο ανασταλεί. Επομένως αυτό που μένει ανάμεσά τους είναι μια πυρηνική ανάγκη για επικοινωνία. Εκεί έδωσα όλο μου το βάρος στην μεταξύ τους επικοινωνία. Στην ανάδειξη της μεταξύ τους σχέσης. Μια βαθιά ανθρώπινη σχέση μέσα σ’ ένα εξπρεσιονιστικό περιβάλλον.

Τι σας γοήτευσε στο έργο του Βασίλη Αλεξάκη;

Το έργο του Βασίλη Αλεξάκη “Μη με λες Φωφώ” μιλάει με ιδιαίτερο τρόπο για την απόρριψη, τη ματαιότητα, αλλά και την αγάπη. Συναισθήματα που αφορούν και αγγίζουν τους περισσότερους από εμάς. Όλα αυτά δοσμένα μέσα σε ένα μπεκετικό σύμπαν και με πολλές δόσεις χιούμορ κάνουν το έργο πολύ γοητευτικό.

Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο έργο;

Όλοι οι συντελεστές έχουμε συνεργαστεί και στο παρελθόν σε διάφορες φάσεις και θέλαμε να κάνουμε κάτι συλλογικά. Με αυτό το κείμενο, που άρεσε σε όλους, βρήκαμε την ευκαιρία να συνδιαμορφώσουμε μια παράσταση που μάς αρέσει και ελπίζουμε να αρέσει και στους θεατές.

Ποιοι είναι οι χαρακτήρες του έργου;

Η Φαίδρα και η Οινώνη, δύο γυναίκες εγκλωβισμένες για πολύ καιρό σε ένα νησί, αντιμέτωπες με το παρελθόν και το μέλλον τους και ζώντας αιωνίως στο παρόν. Δύο γυναίκες πλαισιωμένες από περαστικούς, μετανάστες και στοιχεία της φύσης.

Η ταυτότητα της παράστασης

Συγγραφέας: Βασίλης Αλεξάκης

Σκηνοθεσία: Τρύφωνας Ζάχαρης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Αλέξης Διαμαντής

Σκηνογραφία-Ενδυματολογία: Ελένη Βαρδαβά

Φωτισμοί: Γιώργος Κουτσαλιάρης, Γιώργος Αντωνόπουλος

Φωτογραφίες – Teasers – Trailers: Sic Semper Tyrannis

Μοντάζ: Γιώργος Κουτσαλιάρης, Αδριανός Γκάτσος, Αλέξης Διαμαντής

Παίζουν: Ηλέκτρα Τσαγκανά, Αδριανός Γκάτσος, Αλέξης Διαμαντής, Τρύφωνας Ζάχαρης, Γιώργος Αντωνόπουλος

Studio Μαυρομιχάλη

Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτέρα & Τρίτη στις 21.00

Σχετικά Άρθρα
Η Γιούλη Ζήκου στο Infowoman.gr: "Κάθε φορά που αντικρίζω το σκύλο μου σκέφτομαι πώς χωρίς αυτόν δεν θα ζουσα"
Η Γιούλη Ζήκου στο Infowoman.gr: “Κάθε φορά που αντικρίζω το σκύλο μου σκέφτομαι πως χωρίς αυτόν δεν θα ζουσα”
Σοκαριστική στιγμή: Ηθοποιός έκοψε τις φλέβες του πάνω στη σκηνή
Σοκαριστική στιγμή: Ηθοποιός έκοψε τις φλέβες του πάνω στη σκηνή
Η Μαρία Κίτσου και ο Φάνης Μουρατίδης ανεβάζουν «Μήδεια» στην Επίδαυρο
Η Μαρία Κίτσου και ο Φάνης Μουρατίδης ανεβάζουν «Μήδεια» στην Επίδαυρο
Η Ιωάννα Παπαδοπούλου μιλάει στο Infowoman.gr για τα στερεότυπα στον κλάδο των αερομεταφορών
Η Ιωάννα Παπαδοπούλου μιλάει στο Infowoman.gr για τα στερεότυπα στον κλάδο των αερομεταφορών που έχουν αρχίσει να καταρρίπτονται
Δημοτικό Θέατρο Πειραιά: Ο Μισάνθρωπος από τον Πέτερ Στάιν με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο
Δημοτικό Θέατρο Πειραιά: Ο Μισάνθρωπος από τον Πέτερ Στάιν με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο
Το Εθνικό Θέατρο οργανώνει, για πρώτη φορά, Showcase με 20 καλεσμένους ξένους καλλιτεχνικούς διευθυντές/-ντριες
Το Εθνικό Θέατρο οργανώνει, για πρώτη φορά, Showcase με 20 καλεσμένους ξένους καλλιτεχνικούς διευθυντές/-ντριες

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του