Η Μαρία Κορινθίου στο Infowoman: “Όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω – Είμαι το… δημιούργημά τους”

η-μαρία-κορινθίου-στο-infowoman-όσο-με-χτυπάν

Η Μαρία Κορινθίου είναι ένας όμορφος άνθρωπος. Εξωτερικά κι εσωτερικά. Λίγα λεπτά να μιλήσεις μαζί της και θα το καταλάβεις. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια θα σου απαντήσει σε όσα την ρωτήσεις. Θα σου πει τις αλήθειες της, αυτά που κουβαλά μέσα της. ‘Άλλωστε, όπως λέει και η ίδια, “δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της¨.

Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ τη λέξη “αντράκι”, γι’ αυτό και για τη Μαρία Κορινθίου θα πω πως είναι μια γυναίκα με το θάρρος της γνώμης της που δε διστάζει να την εκφράσει με πάθος. Και με θυμό, θα συμπλήρωνα, αφού εδώ που τα λέμε είναι από τα πρόσωπα που όλα αυτά τα χρόνια έχουν “χτυπηθεί” πολύ.

Σε όλους αυτούς, η ηθοποιός δίνει τη δική της απάντηση… Φέτος, επιστρέφει για τρίτη χρονιά με το “Τζόρνταν” – τον πιο δύσκολο γυναικείο μονόλογο  – στο θέατρο ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΑΜΠΡΑ (ALHAMBRA ART THEATRE) ως Σίρλεϋ Τζόουνς. Και αυτή είναι καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της, με την παράσταση τις δύο προηγούμενες σεζόν να γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.

Εμείς, λίγο πριν την πρεμιέρα της παράστασης την Κυριακή 31 Οκτωβρίου, μιλήσαμε μαζί της σε μια ειλικρινή εξομολόγηση….

Μαρία Κορινθίου: "Όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω. Είμαι το... δημιούργημά τους" – Τρίτη χρονιά με το Τζόρνταν. Αισθάνεσαι πως είναι ένα στοίχημα που το κέρδισες;

Αισθάνομαι πως μία επιθυμία μου έχει εκπληρωθεί. Ήταν μία επιθυμία πολλών χρόνων αυτό το έργο, όπου κάποια στιγμή πήρα την απόφαση, γύρισα και είπα: Τώρα πάμε για το Τζόρνταν. Φυσικά, είναι ένας πάρα πολύ δύσκολος μονόλογος – είναι ο πιο δύσκολος γυναικείος μονόλογος που υπάρχει στο θέατρο.

Να αποδείξω σε κάποιον κάτι, όχι. Ήξερα όταν το έπιανα τις δυνάμεις μου και αν μπορούσα να αντεπεξέλθω πάνω σε αυτό το κείμενο και γι’ αυτό το πήρα με πολλή αγάπη, με πολύ σεβασμό και φροντίδα. Το δούλεψα πάρα πολύ.

– Αισθάνεσαι ότι η επιτυχία της παράστασης είναι μία απάντηση δική σου, της Μαρίας Κορινθίου, και του Γιάννη Αϊβάζη, ως σκηνοθέτης, στους επικριτές σας;

Δεν έδωσα σε κανέναν απάντηση. Είναι απάντηση δική μου στον εαυτό μου και του Γιάννη στον δικό του. Οι επικριτές, οι περισσότεροι, ήταν ανίδεοι πάνω στο έργο, άκουγαν μονόλογο και το σχολίαζαν. Δεν ήξεραν καν το έργο. Και όσοι γνώριζαν για το έργο, ξέρουν πάρα πολύ καλά κι εμένα και τον Γιάννη, 20 χρόνια τώρα σε αυτόν τον χώρο, τι έχουμε και τι δεν έχουμε να δώσουμε. Γνωρίζουν πολύ καλά, όπως γνωρίζω κι εγώ και βλέπω σε ένα καινούριο παιδί τις δυνατότητές του μέσα σε 5 λεπτά. Έτσι και αυτοί ξέρουνε.

– Η αλήθεια είναι πως πριν τη συνέντευξη και γκουγκλάροντας για την παράσταση για να έχω μια εικόνα, διάβασα σχόλια του κοινού που σε αποθεώνουν σε αυτή την ερμηνεία σου, όπως και πολλοί κριτικοί. Έπεσα, όμως και σε κριτικές δημοσιογράφων αρνητικές και με διάθεση εμπάθειας – θα έλεγα – του τύπου: τι δουλειά έχει η εμπορική Κορινθίου με ένα ποιοτικό έργο. Νιώθεις πως είσαι από τα αδικημένα πρόσωπα;

Εγώ τώρα γιατί βλέπω όλους τους υποτίθεται ποιοτικούς να έχουν γίνει εμπορικοί; Δεν μας χε@@νε; Υπάρχουν δημοσιογράφοι που είναι πληρωμένοι από άλλες παραστάσεις, από άλλες παραγωγές. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Δεν είναι μόνο συμπάθειες. Αυτό αποδεικνύει όταν το κοινό έρχεται και με αποθεώνει και με χειροκροτά και γεμίζει το θέατρο.

Κι έρχονται δύο δημοσιογράφοι πολύ συγκεκριμένοι και γράφουν αρνητικά. Δεν έχω να απαντήσω κάτι άλλο. Στο τέλος, ο κόσμος δεν διαβάζει αυτούς, έρχεται να δει εμένα.

%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%bd%ce%b8%ce%af%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%bc%ce%b5-%cf%87%cf%84%cf%85%cf%80%ce%ac%ce%bd0

– Ο κόσμος, άλλωστε, είναι ο καλύτερος κριτής…

Μα, φυσικά. Το θέατρο αυτό είναι. Συγγνώμη που θα τους στεναχωρήσω, γιατί θα τους στεναχωρήσω, αλλά αυτούς που διαβάζει ο κόσμος είναι 5 κριτικοί του θεάτρου, αξιόλογοι. Ο κόσμος τους υπόλοιπους δεν τους διαβάζει.

Πηγαίνει και βλέπει τους ηθοποιούς στο θέατρο και από εκεί και πέρα θα κρίνει μόνος του. Τους στενοχωρώ με αυτό που λέω, λυπάμαι, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Αυτό είναι το θέατρο.

Θέατρο ίσον θεατής. Το θέατρο είναι ένα λαϊκό θέαμα, ψυχαγωγία. Ας το κατανοήσουνε λιγάκι και αυτοί οι “ποιοτικοί” – τρόπος του λέγειν ποιοτικοί – γιατί άμα ανοίξουμε τα χαρτιά της ζωής τους μόνο ποιοτικοί δεν είναι. Αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα. Ας χαλαρώσουν, λοιπόν, λιγάκι. Στην τελική εγώ ήμουν ξεκάθαρη σαν προσωπικότητα και οντότητα μέσα στον χώρο, εξαρχής. Ας πιάσουν τους άλλους που χαρακτηρίστηκαν ποιοτικοί κι έχουν γίνει εμπορικοί. Αλλά εκεί δεν μας ενοχλεί;

– Νιώθεις αδικημένη;

Και ναι και όχι. Αδικημένη γιατί από την αρχή ήταν έτσι τα πράγματα και ήμουν από την αρχή στη γωνία, το μαύρο πρόβατο. Στο άλλο που με χτυπούσανε ήταν ότι έχω μεγάλο στήθος. Αδικημένη; Καλώς ή κακώς, εγώ όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω. Είμαι το “δημιούργημά” τους, οπότε τους ευχαριστώ κιόλας.

– Όμως και αυτό που βιώνεις εσύ, δεν είναι μια μορφή κακοποίησης από τον ίδιο τον χώρο;

Σε ευχαριστώ που με ρωτάς. Φυσικά, χρόνια τώρα… 20 σχεδόν χρόνια… Μισογύνηδες.

– Τώρα, όμως, είναι υπέρ του κινήματος #MeToo….

Φυσικά. Και μπροστάρηδες. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν μιλάω για τις γυναίκες που βγήκαν να καταγγείλουν. Μιλάω για πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους που βγαίνουν τώρα και στηρίζουν το MeToo και μέχρι προχθές όχι απλά δεν το στήριζαν, τις έθαβαν κιόλας.

%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%bd%ce%b8%ce%af%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%cf%8c%cf%83%ce%bf-%ce%bc%ce%b5-%cf%87%cf%84%cf%85%cf%80%ce%ac%ce%bd2

– Υπάρχουν φορές που να σκέφτεσαι μετά: αυτό μήπως δεν έπρεπε να το πω;

Δεν μπορώ να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, όταν με ρωτάνε. Τι να πω ότι είναι όλα ωραία; Αφού δεν είναι. Υπάρχει πολύς πόλεμος, πολύ δάγκωμα, πολλή ζήλια. Δυστυχώς, είναι ένας υπέροχος χώρος το θέατρο και κάτι τέτοιοι άνθρωποι τον έχουν διαλύσει. Τους ενοχλεί η Κορινθίου και η κάθε Κορινθίου. Διερωτώμαι πού τους ενοχλώ;

– Ίσως γιατί τα λες;

Δεν είναι μόνο αυτό. 20 χρόνια που λειτουργώ ως μονάδα και να μη μου καίγεται καρφί όσο με πολεμάνε, τους ενοχλεί και αυτό. Δεν μου το συγχωρούνε. Πολλά δεν μου συγχωρούνε. Γιατί δεν είμαι σε συγκεκριμένη κλίκα.

– Είσαι δηλαδή το μαύρο πρόβατο έξω από το “μαντρί”;

Σε έναν κύκλο… Εγώ ποτέ δεν ήμουν σε αυτόν τον κύκλο. Δεν έχουν να μου προσάψουν απολύτως τίποτα. Ήμουν μια πιτσιρίκα 24 χρόνων που μόλις είχε έρθει από την Αμερική, ονειροπόλα, ένα όμορφο κορίτσι που δεν έκανα ποτέ τα θελήματά τους.

Το μόνο που έχουν να μου “προσάψουν’ κι εκεί με χτυπάνε, ήταν στην εικόνα μου και αν έχω μεγάλο στήθος. Διότι αν έχω κάνει γυμνή φωτογράφηση, έχουν κάνει κι αξιόλογες ηθοποιοί. Δεν μπορούν να μου πούνε ότι έχω κάνει ερωτικές σκηνές. Δεν είμαι η μόνη. Και θα ξανακάνω αν χρειαστεί για μια δουλειά.

Άρα, τι να μου προσάψουν τόσα χρόνια; Ότι τι; Ότι δεν ήμουν ηθοποιός και μπήκα; Ήμουν, το έχω σπουδάσει.

Διαβάστε επίσης

Τζόρνταν: Ο σπαρακτικός μονόλογος με τη Μαρία Κορινθίου έρχεται για τρίτη χρονιά!

Ιωάννα Λίλη: “Αυτός είναι ο λόγος που κυκλοφορώ με μπαστούνι”

Σχετικά Άρθρα
Η Στέλλα Κρούσκα στο Infowoman: "Αφού το θέμα της υγείας δεν κατάφερε να μας ενώσει, δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να ελπίσουμε"
Η Στέλλα Κρούσκα στο Infowoman: “Αφού το θέμα της υγείας δεν κατάφερε να μας ενώσει, δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να ελπίσουμε”
Η Σοφία Καζαντζιάν στο Infowoman για τον Μάριο Ιορδάνου: "Με ξεκλειδώνει και με βοηθάει να εξελίσσομαι"
Η Σοφία Καζαντζιάν στο Infowoman για τον Μάριο Ιορδάνου: “Με ξεκλειδώνει και με βοηθάει να εξελίσσομαι”
Η Όλγα Βενέτη στο Infowoman: "Η πανδημία αυτή είναι κατάρα. Όλοι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με περίσσεια σοβαρότητα"
Η Όλγα Βενέτη στο Infowoman: “Η πανδημία αυτή είναι κατάρα. Όλοι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με περίσσεια σοβαρότητα”
Η Ηλέκτρα Νικολούζου στο Infowoman: "Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός είναι το σπίτι μου!"
Η Ηλέκτρα Νικολούζου στο Infowoman: “Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός είναι το σπίτι μου!”
Ο Πάνος Βλάχος στο Infowoman: "Δεν είμαι αναρχικός - Πολλές φορές κρύβομαι κι εγώ μέσα στην ευκολία μου"
Ο Πάνος Βλάχος στο Infowoman: “Δεν είμαι αναρχικός – Πολλές φορές κρύβομαι κι εγώ μέσα στην ευκολία μου”
Η Εύα Σιμάτου στο Infowoman: Πώς γνώρισε τον σύζυγό της Αλέξη Σταμάτη και ποια είναι η σχέση της με την πεθερά της, Μπέτυ Αρβανίτη
Η Εύα Σιμάτου στο Infowoman: Πώς γνώρισε τον σύζυγό της Αλέξη Σταμάτη και ποια είναι η σχέση της με την πεθερά της, Μπέτυ Αρβανίτη

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του