Η Bαρβάρα Λάρμου στο Infowoman.gr: “Έχω βρεθεί αντιμέτωπη με προσπάθειες παρενόχλησης αλλά πάντα αντιδρούσα έντονα”

η-bαρβάρα-λάρμου-στο-infowoman-gr-έχω-βρεθεί-αντ

Η Bαρβάρα Λάρμου έγινε γνωστή στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό, κυρίως μέσα από την εμφάνισή της σε σειρές του Ανδρέα Γεωργίου (Μπρούσκο, 8 λέξεις) που είχαν μεγάλη απήχηση. Η συνεργασία τους κράτησε 10 ολόκηρα χρόνια, ενώ φέτος η όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιός εμφανίζεται στην Αθήνα σε δύο θεατρικές παραστάσεις.

Στο πολύ πετυχημένο “Αθώος ή Ένοχος” στο Θέατρο Ελιάρτ ( κάθε Παρασκευή – Σάββατο και Κυριακή) και στην “Επικίνδυνη Στροφή” στο Αγγέλων Βήμα που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες.

Άραγε, η Bαρβάρα Λάρμο ξεχωρίζει στον ρόλο της σαν μία μάλλον σατανική γιατρός ή μήπως μία πολύ ερωτευμένη γυναίκα; Την συναντήσαμε και την ρωτήσαμε:

Tι θαυμάζεις στις ηρωίδες που ”είσαι” φέτος στο θέατρο;

Στην πρώτη ηρωίδα θαυμάζω την αποφασιστικότητα και θάρρος να διεκδικήσει αυτά που θεωρεί ότι της αξίζουν ενώ στην δεύτερη θαυμαζω την ψυχραιμία της και υπολογιστική της σκέψη σε κρίσιμες καταστάσεις.

Μυστηριώδης, σαγηνευτική, γοητευτική: σε ποιον ρόλο σου θα ακουμπούσες αυτές τις λέξεις;

Παραδόξως αυτά τα επίθετα χαρακτηρίζουν απόλυτα και τις δυο ηρωίδες που υποδύομαι φέτος στο θέατρο οι οποίες κινούνται και εκφάζουν τα χαρακτηριστικά αυτά με πολύ διαφορετικούς τρόπους σωματικά και λεκτικά. Η μια είναι ψυχρή και παγωμένη εξωτερικά με πολύ εσωτερική ένταση και πάθος ενώ η άλλη πολύ μαλακή και αισθησιακή στο σώμα και το λόγο με εσωτερική ψυχραιμία και ισορροπία που καταρρέει στην πορεία. Και οι δυο χρησιμοποιούν την σαγήνη, το μυστήριο και την γοητεία σαν κύρια όπλα τους αλλά είναι και οι δυο εύθραστες και θύματα των όπλων αυτών στο τέλος της μέρας.

%ce%b7-b%ce%b1%cf%81%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%b1-%ce%bb%ce%ac%cf%81%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-gr-%ce%ad%cf%87%cf%89-%ce%b2%cf%81%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%af-%ce%b1%ce%bd%cf%840

Πως είδες το metoo; Έχεις παρενοχληθεί στον χώρο της τηλεόρασης ή του θεάτρου;

Έχω βρεθεί αντιμέτωπη με παραβιαστικές συμπεριφορές και προσπάθειες παρενόχλησης αλλά πάντα αντιδρούσα έντονα σε αυτές και δεν τις δεχόμουν με αποτέλεσμά να χάσω κάποιες συνεργασίες με ανθρώπους που με αντιμετώπισαν σεξιστικά. Eπίσης υπήρξα παρούσα όταν άλλοι άνθρωποι παραβιάστηκαν όπου και πάλι πήρα θέση και αντέδρασα. Εϊναι σαν να λειτουργεί αυτόματα μέσα μου ένας μηχανισμός που μου προκαλεί αφιλτράριστη αντίδραση σε οτιδήποτε κακοποιητικό προς οποιοδήποτε άνθρωπο ανεξαρτήτου φύλου.

Ποια αρχή σου δεν θα παραβίαζες ποτέ;

Την αρχή της ευγένειας του σεβασμού και επαγγελματισμού προς και από τους συνεργάτες μου. Στις κοντινές προσωπικές μου σχέσεις την αρχή της ειλικρίνειας και ενσυναίσθησης

Ποια ήταν η πρώτη σου δουλειά ως ηθοποιός;

Η πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά ήταν η “Ελένη Η Πόρνη” που βασιζόταν σε βιβλίο και υποδυόμουν ένα θύμα σωματεμπορίας. Στην πορεία συνεργάστηκα με τον Ανδρέα Γεωργίου για περίπου δέκα χρόνια τηλεοπτικά. Θεατρικά ξεκίνησα από το “Θέατρο Ένα” στην Κύπρο σε κωμικό ρόλο.

%ce%b7-b%ce%b1%cf%81%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%b1-%ce%bb%ce%ac%cf%81%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-gr-%ce%ad%cf%87%cf%89-%ce%b2%cf%81%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%af-%ce%b1%ce%bd%cf%842

Σχεδόν εγκατέλειψες μια στρωμένη τηλεοπτική βεβαιότητα για την θεατρική ανασφάλεια της Αθήνας; Είχες δεύτερες σκέψεις όταν το έκανες;

Το θέατρο στην Αθήνα ήταν εδώ και χρόνια στους στόχους μου και λόγω τηλεοπτικών υποχρεώσεων στην Κύπρο το έκανα για δυο σεζόν αποσπασματικά πηγαινοερχέμενη κάθε βδόμαδα απο Κύπρο στην Αθήνα. Φέτος αποφάσισα να μείνω μόνιμα εδω γιατί η Αθήνα μου παρέχει διαφορετικού είδους προκλήσεις και ευκαιρίες καλλιτεχνικής δραστηριοτητας και εξέλιξης τόσο θεατρικά όσο και τηλεοπτικά και όχι δεν έχω δεύτερες σκέψεις για το βήμα αυτό. Απολαμβάνω πολύ την ζωή μου εδω και η αισθάνομαι την Αθήνα σπίτι μου.

Ποιο είναι το προσωπικό σου στοίχημα;

Να εξελίσσομαι διαρκώς σαν ηθοποιός μέσα από την δουλειά και την συμμετοχή μου σε παραγωγές με ποιότητα και αισθητική. Είναι πολλά τα στοιχήματα μου και διαρκώς διαμορφώνονται. Όνειρα και στόχοι που ανυπομονώ να πραγματοποιήσω τόσο σε προσωπικό όσο σε επαγγελματικό επίπεδο με κριτήριο την ευτυχία και πληρότητα

Μιλησε μας λίγο για το ξεκίνημα σου, τα παιδικά σου χρόνια στην Κύπρο;

Τα παιδικά μου χρόνια ήταν γεμάτα παιχνίδι και ανεμελιά ανήκω στην τυχερή γενιά της αλάνας και γειτονιάς για την οποία είμαι ευγνώμων. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω ηθοποιός και υπήρξα σαν παιδί υπερδραστήριο και υπερευαίσθητο με πολλές ανησυχίες.

%ce%b7-b%ce%b1%cf%81%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%b1-%ce%bb%ce%ac%cf%81%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-gr-%ce%ad%cf%87%cf%89-%ce%b2%cf%81%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%af-%ce%b1%ce%bd%cf%844

Θα γινόσουν ερωτική μετανάστρια για το χατήρι ενός άνδρα;

Θα μπορούσα να το κάνω μόνο αν στο μέρος που θα ήταν ο άνδρας αυτός θα δραστηριοποιούμουν και θα εξελισσόμουν επαγγελματικά και προσωπικά. Δεν θα μπορούσα απλά να υπάρχω σαν “σύντροφος” κάποιου κάπου αν δεν ήμουν ενεργή στο περιβάλλον που θα επέλεγε. Η προσωπική αυτάρκεια εξέλιξη και αυτοπραγμάτωση είναι πολύ σημαντικά για να μπορώ να είμαι πλήρης και χαρούμενη τόσο εντός όσο και εκτός μιας σχέσης και το αποζητώ τόσο για τον εαυτό μου όσο και για τον άλλον.

Διαβάστε επίσης

Η Φωτεινή Τεντολούρη στο Infowoman.gr: “Δεν μπορώ και δεν επιθυμώ να ταυτιστώ με την αθέμιτη άνοδο”

Η Ήρα Κατσούδα στο Infowoman.gr: “Όλα τα αστεία έχουν μια συγκεκριμένη θέση σε αυτή την ζωή!”

Η Λίνα Πάτσιου στο Infowoman.gr: “Ο ρομαντισμός βάλλεται στις μέρες μας”

Σχετικά Άρθρα
Οι πρωταγωνίστριες της παράστασης «Χορεύετε;» μιλάνε στο Infowoman.gr κι εξηγούν γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την Ιστορία μας
Οι πρωταγωνίστριες της παράστασης «Χορεύετε;» μιλάνε στο Infowoman.gr κι εξηγούν γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την Ιστορία μας
Χρόνιοι Ασθενείς σε καθεστώς συνεχιζόμενης πανδημίας - Μπορούν τα "αγκάθια" να γίνουν εφαλτήρια;
Χρόνιοι Ασθενείς σε καθεστώς συνεχιζόμενης πανδημίας – Μπορούν τα “αγκάθια” να γίνουν εφαλτήρια;
Η Εύη Δόβελου στο Infowoman.gr: "Αν πράγματι το κράτος ενδιαφερόταν, δεν θα υποτιμούσε τόσο την καλλιτεχνική εκπαίδευση"
Η Εύη Δόβελου στο Infowoman.gr: “Αν πράγματι το κράτος ενδιαφερόταν, δεν θα υποτιμούσε τόσο την καλλιτεχνική εκπαίδευση”
Τι μας διδάσκει η πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας Τζασίντα Αρντέρν με την παραίτησή της;
Τι μας διδάσκει η πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας Τζασίντα Αρντέρν με την παραίτησή της;
Η Σοφία Λαμπιδώνη στο Infowoman.gr: "Η τέχνη οφείλει να είναι παρούσα! Με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο"
Η Σοφία Λαμπιδώνη στο Infowoman.gr: “Η τέχνη οφείλει να είναι παρούσα! Με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο”
Ο σκηνοθέτης Κοραής Δαμάτης στο Infowoman.gr: "Οι νεότερες γενιές ακούνε περισσότερο και βρίσκουν τρόπους να αντιδράσουν γρήγορα"
Ο σκηνοθέτης Κοραής Δαμάτης στο Infowoman.gr: “Οι νεότερες γενιές ακούνε περισσότερο και βρίσκουν τρόπους να αντιδράσουν γρήγορα”

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του