Χάρης Ρώμας: “Παλιά ήμουν ζωηρός. Τώρα μεγάλωσα και ξέρω να υποτάσσω τις όποιες ορμές μου”

χάρης-ρώμας-παλιά-ήμουν-ζωηρός-τώρα

Ο Χάρης Ρώμας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι ο “Μίδας των επιτυχιών“, καθώς ο, τι πιάνει στο χέρι του γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, είτε τηλεοπτικά είτε θεατρικά.

Στη μικρή οθόνη τα νούμερα τηλεθέασης μιλάνε από μόνα τους ενώ στο θέατρο οι παραστάσεις του “σπάνε” τα ταμεία.

Φέτος, έρχεται στο Alhambra Art Theatre με την sold out θεατρική παράσταση, “Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός” σε διασκευή – σκηνοθεσία δική του, ενώ κρατά και τον πρωταγωνιστικό ρόλο, αυτόν του Κλέαρχου.

Με αφορμή την παράσταση αυτή, είχαμε μία πολύ ωραία κουβέντα μαζί του, όπου μεταξύ άλλων μας μίλησε για τις επιτυχίες, την ενασχόλησή του με τα κοινά, τις προτάσεις που είχε για βουλευτικό αξίωμα, αλλά και για τις σχέσεις. Επίσης, μας αποκάλυψε τα επόμενα επαγγελματικά του σχέδια και τη νέα σειρά που ετοιμάζει….

Επιστροφή στα κλειστά θέατρα με νέα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊο. Κάποιοι αντιτίθενται στον διαχωρισμό εμβολιασμένων και μη. Ποια είναι η δική σας άποψη πάνω σε αυτό το θέμα;

Είμαι ο πρώτος ηθοποιός-θιασάρχης που δήλωσε ότι το θέατρο του θα είναι αυστηρά μόνο για εμβολιασμένους. Θυμίζω ότι έχω σπουδάσει ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και σέβομαι την άποψη των επιστημόνων που στην συντριπτική πλειοψηφία τους συνομολογούν ότι το εμβόλιο είναι ουσιαστικά αυτή τη στιγμή η μόνη ασπίδα για τη δημόσια παιδεία.

Χάρης Ρώμας: "Παλιά ήμουν ζωηρός. Τώρα μεγάλωσα και ξέρω να υποτάσσω τις όποιες ορμές μου"

“Δεν ήθελα να μπει ο θεατής στον πειρασμό της σύγκρισης”

Η ταινία “Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός” έχει αφήσει τη δική της σφραγίδα στον ελληνικό κινηματογράφο. Όταν γυρίστηκε το remake της δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία. Αντίθετα, η θεατρική σας μεταφορά γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Πώς το εξηγείτε αυτό;

Το remake το είδα και το θεωρώ ατυχές, αρχικά ως διασκευή του σεναρίου. Η δική μου διασκευή του αρχικού θεατρικού έργου, απ’ όπου ξεκίνησε η θριαμβευτική μετέπειτα πορεία της ταινίας είναι πολύ κοντά στο χιούμορ των συγγραφέων και στο ύφος της εποχής παρά τις τεράστιες αλλαγές που έκανα. Μοιάζουν όλα σα να είναι γραμμένα τότε, αλλά έχουν και τη φρεσκάδα του «τώρα».

Οι πρωταγωνιστές στη δική σας παράσταση είναι αρκετά διαφορετικοί φυσιογνωμικά σε σχέση με τους αρχικούς – Αυλωνίτη, Βασιλειάδου, Ρίζο. Η επιλογή αυτή έγινε σκόπιμα από εσάς;

Δεν ήθελα να μπει ο θεατής στον πειρασμό της σύγκρισης. Νομίζω ότι όλοι, εμού συμπεριλαμβανομένου που λίγο θυμίζω τον Αυλωνίτη, είναι πολύ αποτελεσματικοί. Εξού και η μεγάλη απήχηση στο κοινό και το συνεχές γέλιο.

%cf%87%ce%ac%cf%81%ce%b7%cf%82-%cf%81%cf%8e%ce%bc%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%ce%ae%ce%bc%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b6%cf%89%ce%b7%cf%81%cf%8c%cf%82-%cf%84%cf%8e%cf%81%ce%b10

“Πιο πολύ από έμπορος, είμαι καλλιτέχνης”

Όταν κάποιος σημειώνει τόσες επιτυχίες, είναι εύκολο να παραμείνει προσγειωμένος; Αισθανθήκατε κάποια στιγμή να χάνετε αυτό το κομμάτι, λόγω επιτυχίας;

Το αισθάνθηκα λίγο όταν ήμουν νεότερος και ένιωσα ότι όλοι με χαϊδεύουν. Γρήγορα κατάλαβα ότι αυτό το χάδι εύκολα και ανάλγητα μπορεί να μετατραπεί σε ράπισμα και συνήλθα.

Για την επιτυχία υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή ή μπορεί να είναι και θέμα καλού ή κακού timing; Για παράδειγμα, μία από τις καλύτερες δικές σας δουλειές και της τηλεόρασης γενικότερα ήταν το Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο, αλλά δεν είχε την επιτυχία που θα περίμενε κανείς. Πιστεύετε πως αν έβγαινε σήμερα που το κοινό αγκαλιάζει περισσότερο τις σειρές με ιστορικά στοιχεία και τις πιο ιδιαίτερες, θα είχε την επιτυχία που της έπρεπε ή μπορεί ο κόσμος να σάς έχει συνδέσει αυστηρά με την κωμωδία και δυσκολεύεται να σας δει σε μια διαφορετική δουλειά;

Είναι η σειρά, όμως, που το συντριπτικό ποσοστό του κοινού και ιδίως το καλλιεργημένο κοινό αλλά και οι συνάδελφοι και οι κρητικοί χαρακτηρίζουν ως την πλέον άρτια δουλειά μου. Η επιτυχία δεν καταμετράται μόνο με τα νούμερα τηλεθέασης της στιγμής αλλά και με τον απόηχο και τη διαχρονικότητα. Επιπλέον βραβεύτηκα με βραβείο ερμηνείας και πραγματικά είναι το μόνο ίσως βραβείο που με κολάκευσε αλλά και με ικανοποίησε. Απλά γιατί αισθάνθηκα για πρώτη φορά ότι το άξιζα. Να πω ότι και η επόμενη δουλειά που ετοιμάζουμε με την Άννα Χατζησοφιά για την τηλεόραση θα είναι σειρά εποχής και θα θέλαμε πολύ να έχει την καλλιτεχνική δύναμη του ¨Δεληγιάννειου». Πιο πολύ από έμπορος, είμαι καλλιτέχνης.

%cf%87%ce%ac%cf%81%ce%b7%cf%82-%cf%81%cf%8e%ce%bc%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%ce%ae%ce%bc%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b6%cf%89%ce%b7%cf%81%cf%8c%cf%82-%cf%84%cf%8e%cf%81%ce%b12

“Μου αρέσει η ιδέα της απόλυτης και ολοκληρωτικής αγάπης”

Ο Κλέαρχος είναι ένας ζωηρός και άπιστος σύζυγος. Ο Χάρης Ρώμας πώς είναι σε μια σχέση;

Παλιά ήταν σαν τον Κλέαρχο. Τώρα μεγάλωσα και ξέρω να υποτάσσω τις όποιες ορμές μου. Επιπλέον μου αρέσει η ιδέα της απόλυτης και ολοκληρωτικής αγάπης και συνύπαρξης. Θα ακολουθήσω αυτή τη γραμμή γιατί πιστεύω ότι παίρνουμε ότι μας αξίζει.

Τους τελευταίους μήνες έχουμε τις αποκαλύψεις για το ελληνικό #Metoo, κυρίως στον καλλιτεχνικό χώρο. Πώς βλέπετε την επόμενη μέρα; Θα αλλάξει πιστεύετε κάτι; Θα υπάρχει συνέχεια ή τώρα που ανοίγουν τα θέατρα, θα κλείσουν και πάλι τα στόματα;

Έχουν αλλάξει ήδη τα πράγματα γιατί αυτοί που έχουν τάσεις για κατάχρηση εξουσίας το σκέφτονται διπλά και τριπλά πριν κάνουν τη λάθος κίνηση. Εγώ είμαι υπερήφανος για το χώρο του θεάτρου που βγήκε και μίλησε εκτενώς (μετά τη Μπεκατώρου) σπάζοντας το απόστημα. Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τις γενναίες και τους γενναίους.

%cf%87%ce%ac%cf%81%ce%b7%cf%82-%cf%81%cf%8e%ce%bc%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%ce%ae%ce%bc%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b6%cf%89%ce%b7%cf%81%cf%8c%cf%82-%cf%84%cf%8e%cf%81%ce%b14

“Μου έγινε πρόταση για βουλευτικό αξίωμα”

Ποια είναι η – μέχρι τώρα – γεύση σας από την ενασχόλησή σας με τα κοινά; Είναι όπως τα περιμένατε;

Υπάρχει πεδίο δράσης αρκετά ενδιαφέρον και πρόσφορο για ν’ αναπτύξω το όραμά μου για μια καλύτερη κοινωνία. Υπάρχουν και πολλές παθογένειες που θα’ θελα και θα προσπαθήσω ν’ αλλάξω ή έστω να μετριάσω. Πάντως η πολιτική ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου γι’ αυτό και θα συνεχίσω.

Θα σκεφτόσασταν ως επόμενο βήμα να κατεβαίνατε στην κεντρική πολιτική σκηνή ως βουλευτής; Ή είναι καλύτερο για έναν καλλιτέχνη να μην αποκτά κομματική ταυτότητα;

Μου έγινε πρόταση (και μου έχει γίνει και στο παρελθόν) για βουλευτικό αξίωμα. Όμως προτιμώ την αυτοδιοίκηση που ο πολιτικός είναι πιο κοντά στην καθημερινότητα του πολίτη – δημότη. Όσο για την κομματική ταυτότητα εξαρτάται από τον καλλιτέχνη. Αν είναι αποφασισμένα στρατευμένος σε ένα κόμμα γιατί η ιδεολογία του ταιριάζει είναι δικό του θέμα και όχι του κοινού να το αποφασίσει, με όλες τις επιπτώσεις που μπορεί να αποφέρει αυτό. Εγώ, είναι πολύ αργά πια για να κομματοποιηθώ, αλλά είμαι ευγνώμων στο κόμμα ή στα κόμματα που στηρίζουν τις πολιτικές μου θέσεις και δράσεις.

Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας σχέδια;

Η τηλεοπτική σειρά «ΤΟ ΠΕΦΤΑΣΤΕΡΙ» και η Λυσιστράτη στο θέατρο. Παράλληλα με την πολιτική πάντα!

“Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός” στην κεντρική σκηνή του Alhambra Art Theatre από τις 28 Οκτωβρίου και κάθε Πέμπτη έως και Κυριακή

Διαβάστε επίσης

Νικολέτα Κοτσαηλίδου: «Η εξωτερική εμφάνιση με δυσκόλεψε όχι μόνο στο θέατρο, αλλά και στη ζωή»

H Μόνικα Μπελούτσι μιλά στο Infowoman για τη Μαρία Κάλλας: “Αποκάλυψε τον εαυτό της και ναι, ήταν όμορφη”

Φένια Παπαδόδημα, πόσο ιαματική είναι μία ζωντανή παράσταση;

Σχετικά Άρθρα
Μαρία Κορινθίου: Είχε σπάσει το πρόσωπό μου, ήμουν πρησμένη από το καθημερινό κλάμα, είχα αλλάξει τρομερά
Μαρία Κορινθίου: Είχε σπάσει το πρόσωπό μου, ήμουν πρησμένη από το καθημερινό κλάμα, είχα αλλάξει τρομερά
Φάνια Νταλιάνη: "Η συναίνεση είναι ένας παραμελημένος όρος και θα έπρεπε να μας απασχολήσει λίγο περισσότερο"
Φάνια Νταλιάνη: “Είναι πραγματικά πολύ απλό να καταλάβεις αν θέλει ο άλλος ή όχι. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες”
Μαρία Κορινθίου: "Όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω. Είμαι το... δημιούργημά τους"
Μαρία Κορινθίου: “Όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω – Είμαι το… δημιούργημά τους”
«Στη σφαίρα του μίσους» - Μαρία Σούμπερτ: Τα στερεότυπα είναι ακόμα πολύ ενεργά μέσα μας
«Στη σφαίρα του μίσους» – Μαρία Σούμπερτ: Τα στερεότυπα είναι ακόμα πολύ ενεργά μέσα μας
Ήρα Κατσούδα: "Είναι άτοπο να λες ότι οι γυναίκες δεν έχουν χιούμορ"
Ήρα Κατσούδα: “Είναι άτοπο να λες ότι οι γυναίκες δεν έχουν χιούμορ”
h-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%ce%bc%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%bf%cf%8d%cf%84%cf%83%ce%b9-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-infowoman-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%cf%810
H Μόνικα Μπελούτσι μιλά στο Infowoman για τη Μαρία Κάλλας: “Αποκάλυψε τον εαυτό της και ναι, ήταν όμορφη”

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του