Σε εξαιρετικά άβολη θέση έφερε την Αμάντα Γεωργιάδη η ερώτηση Πολωνού δημοσιογράφου, μετά το τέλος της δεύτερης πρόβας της στη σκηνή της Eurovision στο Τορίνο, το απόγευμα της Τετάρτης. Όπως είθισται, μετά το τέλος της πρόβας, πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη Τύπου της ελληνικής συμμετοχής, με τον δημοσιογράφο να φέρνει σε δύσκολη θέση τη νεαρή Ελληνίδα τραγουδίστρια με τη ρατσιστική του ερώτηση.
Συγκεκριμένα, τη ρώτησε γιατί οι Έλληνες διοργανωτές επιλέγουν τα τελευταία χρόνια Ελληνίδες της ομογένειας για να εκπροσωπήσουν τη χώρα στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού.
«Είσαι Ελληνίδα αλλά και Νορβηγίδα. Και κάποιες από τις προκατόχους σου δεν ήταν επίσης 100% Ελληνίδες, ήταν από Καναδά, Ολλανδία. Τι πιστεύεις για αυτή τη στρατηγική να φέρνουν πίσω οι διοργανωτές Ελληνίδες από όλον τον κόσμο; Υπάρχει κάποιο κρυμμένο μήνυμα;» ρώτησε ο Πολωνός ρεπόρτερ, με την Αμάντα Γεωργιάδη να μένει άφωνη με την ερώτηση.
Αμέσως, επενέβη η υπεύθυνη της ελληνικής αποστολής, η οποία τόνισε ότι “αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το ταλέντο τους” και όχι η καταγωγή και οι ρίζες τους.
«Πιστεύουμε ότι η Αμάντα όπως και οι άλλες καλλιτέχνες που έχουν εκπροσωπήσει την Ελλάδα είναι εξαιρετικά ταλαντούχες τραγουδίστριες, για αυτό έχουμε το ενδιαφέρον για να επιτρέψουμε σε αυτά τα ταλέντα να λάμψουν», είπε.
Η συγκεκριμένη ερώτηση προκάλεσε πληθώρα αντιδράσεων και χαρακτηρίστηκε από πολλούς – και σωστά – ως ρατσιστική.
Τραγικές ώρες για τη Βίνα Ασίκη: Έφυγε από τη ζωή ο σύζυγός της, Ορέστης Δημητρίου
Στα «σκοτεινά» σημεία που υπάρχουν σχετικά με τις συνθήκες θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου αναφέρθηκε το…
Στο επίκεντρο των lifestyle συζητήσεων βρίσκονται ο Δημήτρης Λάλος και η Μαριλίτα Λαμπροπούλου καθώς πυκνώνει…
Επτά ταινίες θα προβάλλονται από σήμερα (28.03.2024) στα σινεμά με την έναρξη του νέου προγράμματος…
Όμορφα, ηλιόλουστα χρώματα και αποχρώσεις του μπλε, χαλαρές γραμμές και χειροποίητα υλικά. Εκπληκτικές υφές στα…
Αποκαλυπτική ήταν για μία ακόμη φορά η Ρέμπελ Γουίλσον, αφού με αφορμή τα απομνημονεύματά της,…
Ένα δράμα μεγάλης δύναμης και αρίφνητου πόνου. Κανένα άλλο έργο του Ίψεν δεν συγκεντρώνει τόσο…