Το Φεστιβάλ Κολωνού ξεκινά με μια ξεκαρδιστική “Ωραία Ελένη”!

το-φεστιβάλ-κολωνού-ξεκινά-με-μια-ξεκα

%cf%84%ce%bf-%cf%86%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b2%ce%ac%ce%bb-%ce%ba%ce%bf%ce%bb%cf%89%ce%bd%ce%bf%cf%8d-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b10

Η πρώτη παραγωγή του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του δήμου Αθηναίων, η διάσημη οπερέτα του Jacques Offenbach Η ωραία Ελένη, αποθεώθηκε πέρσι από κοινό και κριτικούς!

Φέτος, παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά και ανοίγει την αυλαία του Φεστιβάλ Κολωνού την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου για τέσσερις μοναδικές παραστάσεις (7, 9, 10 & 12/9).

Η Ωραία Ελένη ανεβαίνει σε ελληνική απόδοση με τη Συμφωνική Ορχήστρα και τη Χορωδία δήμου Αθηναίων, σε μουσική διεύθυνση Mιχάλη Οικονόμου, σκηνοθεσία Ισίδωρου Σιδέρη και καλλιτεχνική επιμέλεια Λουκά Καρυτινού.

Η Ωραία Ελένη είναι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Offenbach.

Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο παρισινό Théâtre des Variétés στις 17 Δεκεμβρίου 1864 και κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών καλλιτεχνικών περιόδων ανέβηκε συνολικά 273 φορές! Ασφαλώς, η τεράστια επιτυχία του δεν ήταν προϊόν τύχης, καθότι το έργο συγκέντρωνε όλα τα στοιχεία εκείνα για να γίνει αμέσως αγαπητό από το κοινό: ανελέητη σάτιρα, γοητευτική μουσική και την αφρόκρεμα των λυρικών τραγουδιστών εκείνης της εποχής.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των ομηρικών ηρώων προβλήθηκαν με αριστοτεχνικό τρόπο μέσα από το σύγχρονο πρίσμα, παραμένοντας διαχρονικά: η συζυγική απιστία, η διεφθαρμένη εξουσία, η επιπολαιότητα και η αυθάδεια της νεολαίας, όπως επίσης η διαρκής αναζήτηση των εφήμερων απολαύσεων που όριζε η καταναλωτική συνείδηση στην εποχή της βιομηχανικής επανάστασης.

%cf%84%ce%bf-%cf%86%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b2%ce%ac%ce%bb-%ce%ba%ce%bf%ce%bb%cf%89%ce%bd%ce%bf%cf%8d-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b12

Έγραψαν για την παράσταση:

«…έστησαν μια παράσταση γεμάτη κέφι και δροσιά. … Το πρωτότυπο κείμενο με τις ιλαρές καταστάσεις και τους ευρηματικούς στίχους έβγαζε άφθονο γέλιο, ενώ οι περιορισμένες αναφορές στη σύγχρονη πολιτικοοικονομική πραγματικότητα επιχειρούσαν μια σύνδεση με την καθημερινότητα των θεατών.»

Νίκος Α. Δοντάς «Η Καθημερινή»

«Την πρωτοφανή επιτυχία στήριξε αποφασιστικά η διανομή από μονωδούς ικανούς, ακούραστους και κυρίως ολόψυχα δοσμένους στο να ζωντανέψουν επί σκηνής το βιτριολικό χιούμορ, την αβάσταχτη ελαφρότητα και τις πικάντικες -σχεδόν πορνογραφικές!- ερωτικές καταστάσεις τής χονδροειδώς πλην εμπνευσμένα παρωδημένης ομηρικής ιστορίας. … Ένα θαυμάσιο μάθημα του τι σημαίνει ανέβασμα οπερέτας του Οφενμπαχ.»

Γιάννης Σβώλος «Εφημερίδα των Συντακτών»

«… η παρακολούθηση της παραγωγής …  χάρισε πραγματική απόλαυση και άφθονο γέλιο στο πολυπληθές ακροατήριο που γέμισε τις κερκίδες.»

Ευτύχιος Δ. Χωριατάκης «Αθηνόραμα»

 Jacques Offenbach

Η Ωραία Ελένη

όπερα μπούφα σε τρεις πράξεις

%cf%84%ce%bf-%cf%86%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b2%ce%ac%ce%bb-%ce%ba%ce%bf%ce%bb%cf%89%ce%bd%ce%bf%cf%8d-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%b14

Λιμπρέτο: Henri Meilhac, Ludovic Halévy

Μετάφραση ποιητικού κειμένου: Πέτρος Χρυσάκης

Μετάφραση/διασκευή πρόζας: Ισίδωρος Σιδέρης, Ανθή Νταουντάκη

Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία δήμου Αθηναίων

Μουσική διεύθυνση: Μιχάλης Οικονόμου

Σκηνοθεσία: Ισίδωρος Σιδέρης

Σκηνικά-κοστούμια: Γεωργία Μπούρδα

Χορογραφία: Χρυσηίδα Λιατζιβίρη, Διονύσης Τσαφταρίδης

Φωτισμοί: Κώστας Μπλουγουράς

Σχεδιασμός/προβολές ψηφιακών σκηνικών: Ανδρέας Μουρτζούκος (Saxelectro)

Διδασκαλία Χορωδίας: Σταύρος Μπερής

Μουσική προετοιμασία: Δημήτρης Γιάκας

Βοηθός σκηνοθέτη: Ανθή Νταουντάκη

Βοηθός σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Μυρτώ Κοσμοπούλου

Μακιγιάζ: Στέλλα Χατζοπούλου

Περούκες: Παύλος Κατσιμίχας

Βοηθοί μακιγιάζ: Ελισσάβετ Καμπανού, Ιωάννα Ζουρμπάκη, Δέσποινα Γκαραμπετιάν

Ενδύτρια: Έλλη Μερκούρη

Διανομή:

Ελένη: Δέσποινα Σκαρλάτου

Πάρις (7-9/9): Βασίλης Καβάγιας

Πάρις (10-12/9): Νίκος Στεφάνου

Μενέλαος: Σταμάτης Μπερής

Αγαμέμνων: Βαγγέλης Μανιάτης

Κάλχας: Μιχάλης Ψύρρας

Ορέστης: Ιωάννα Κοκοβίκα

Αχιλλέας: Χρήστος Κεχρής

Αίας Ι-Ευθυκλής: Κώστας Ραφαηλίδης

Αίας ΙΙ: Γιώργος Ματθαιακάκης

Παρθενίς: Μαρία Μαυρομμάτη

Λέαινα: Ελένη Μπαρκαγιάννη

Χορευτές: Διονύσης Τσαφταρίδης, Κατερίνα Πυρινή , Γιάννης Μήτσος, Μαριάννα Ρούσσου

Χορωδοί: Αντώνης Δήμου, Σταύρος Ζουλιάτης, Σοφία Καρβουνά, Κώστας Κονδύλης, Ανδρονίκη Λαλούτση, Κάνδια Μπουζιώτη, Δέσποινα Ρεβίθη, Κατερίνα Σπυροπούλου, Γιάννης Σφυρής, Μιχάλης Χανός, Αθηνά Χιλιοπούλου

Πληροφορίες:

Πέμπτη 7, Σάββατο 9, Κυριακή 10 & Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου, ώρα 20.30

Κατάλληλο μόνο για ενήλικες.

Είσοδος ελεύθερη

Σχετικά Άρθρα
%ce%b4%ce%b9%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%ae%cf%82-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b5%ce%af%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%8d%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%b7-%ce%b5%ce%af%cf%83%ce%bf0
Διεθνής Ημέρα Μουσείων: Ελεύθερη είσοδος και πολλές εκδηλώσεις σήμερα στα μουσεία
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Δωρεάν είσοδος και δράσεις σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες την Ημέρα Μουσείων
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Δωρεάν είσοδος και δράσεις για ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες την Ημέρα Μουσείων
“little miracles” - Ατομική έκθεση φωτογραφίας της Εύας Μπέρλερ
“little miracles” – Ατομική έκθεση φωτογραφίας της Εύας Μπέρλερ
Θόδωρος Κοκκινίδης: Δημιούργησε νέο κέρινο ομοίωμα της Αλίκης Βουγιουκλάκη - Η τραγική ιστορία πίσω από το νέο έργο
Θόδωρος Κοκκινίδης: Δημιούργησε νέο κέρινο ομοίωμα της Αλίκης Βουγιουκλάκη – Η τραγική ιστορία πίσω από το έργο
Δέσποινα Γερουλάνου: Σε στενό κύκλο η κηδεία - Η δημόσια παράκληση της οικογένειάς της
Δέσποινα Γερουλάνου: Πέθανε ξαφνικά η μεγάλη κυρία του Μουσείου Μπενάκη
ΚΥΑΝΟΜΟΡΦΑ: Εγκαίνια για την πρωτότυπη έκθεση μικροζωγραφικής σε αυγό στο ίδρυμα Τσιχριτζή
ΚΥΑΝΟΜΟΡΦΑ: Εγκαίνια για την πρωτότυπη έκθεση μικροζωγραφικής σε αυγό στο ίδρυμα Τσιχριτζή

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του