Οι τέσσερις ιδιοσυγκρασίες της Κέιτ Μπλάνσετ σ΄ ένα μοναδικό βίντεο- installation

H μοναδική Κέιτ Μπλάνσετ πρωταγωνιστεί στο video του Marco Brambilla με τίτλο «The Four Temperaments» («Οι τέσσερις ιδιοσυγκρασίες»).

Στο video η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του φετινού Φεστιβάλ Βενετίας ερμηνεύει τέσσερις διαφορετικούς χαρακτήρες, όπως τους όρισε ο αρχαίος Ελληνας φιλόσοφος Γαληνός. Οι χαρακτήρες αυτοί αντιπροσωπεύονται από τα χρώματα: Το κόκκινο, το μπλε, το πράσινο και το κίτρινο. Ο Αιματώδης «μιλά τη γλώσσα των ανθρώπων και της διασκέδασης», ο Χολερικός τη γλώσσα «της δύναμης και του ελέγχου», ο Φλεγματικός «της ηρεμίας και της αρμονίας» και ο Μελαγχολικός της «τελειότητας και της τάξης».

Στο video η Κέιτ Μπλάνσετ λέει «Σ’ αγαπώ» και στη συνέχεια «Δεν σ’αγαπώ». Στο DAZED διαβάζουμε οι δηλώσεις αλληλεπιδρούν και αλληλεπικαλύπτονται, και τελικά το αποτέλεσμα είναι συγκλονιστικό, δείχνοντας πώς οι συναισθηματικοί τόνοι μπορούν να αλλάξουν.

Η πρεμιέρα του έργου «Οι τέσσερις ιδιοσυγκρασίες» έγινε στο Βερολίνο στις 11 Σεπτεμβρίου, ενώ το installation θα βρίσκεται στην γκαλερί Michael Fuchs του Βερολίνου μέχρι τις 14 Νοεμβρίου 2020.

View this post on Instagram

As of Friday, at the Michael Fuchs Galerie in Berlin, you can watch Blanchett turn inside out two simple phrases—“I love you” and “I don’t love you”—in Marco Brambilla’s video The Four Temperaments. (If you’re staying closer to home these days, you can also experience the work, as of today, via the augmented reality app Acute Art.) Blanchett’s pulsing iterations of the phrases are filtered through four different colors, her face bathed in a carmine yellow glow one minute and traffic-light green the next. The colors are meant to evoke the four humors as described by the ancient Greek philosopher and medical writer Galen, with each tone corresponding to a specific temperament: sanguine (yellow), choleric (red), melancholic (blue), and phlegmatic (green). This is not the first time that Blanchett has participated in a project more at home in a museum than a multiplex. In 2016, the actor starred in 13 short films, simultaneously projected in the cavernous Park Avenue Armory in Julian Rosefeldt’s Manifesto. That work transplanted the texts of historical manifestos—by visionaries ranging from the Dadaists and Russian abstract artist Kazimir Malevich to filmmaker Jim Jarmusch—and the effect was disorientingly powerful. Dated didacticism, when animated by a genre-bending character (a woman resembling an elementary school teacher, or a wandering homeless man—all played by Blanchett), felt fresh and eye-opening. Watch a brief clip from the film. Download the Acute Art app to watch the whole thing. #cateblanchett #thefourtemperaments @morag_ross_makeup_artist #makeup @kerrywarnofficial #hair @marcobrambillastudio

A post shared by ??????? (@fenglph) on

Σχετικά Άρθρα
%cf%80%ce%ac%ce%bc%ce%b5-%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b5%ce%bc%ce%ac-%ce%b7-%ce%b6%cf%89%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%ba%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%84%ce%b60
Πάμε σινεμά: Η ζωή της Κάλλας με την Ατζελίνα Τζολί και το μιούζικαλ από το Μπρόντγουεϊ
%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b4%ce%b9%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-2-%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%840
Ραγισμένες καρδιές: Από 2 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους
%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%ac%cf%86%ce%bf%cf%850
Οι «Μέρες Ελληνικού Κινηματογράφου» για 3η χρονιά στην Κωνσταντινούπολη
%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%ac%cf%86%ce%bf%cf%850
Οι «Μέρες Ελληνικού Κινηματογράφου» επιστρέφουν στην Κωνσταντινούπολη
%cf%80%ce%ac%ce%bc%ce%b5-%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b5%ce%bc%ce%ac-%ce%bf-%ce%bc%cf%8d%ce%b8%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%cf%80%ce%bf0
Πάμε σινεμά: Ο μύθος του Κόπολα και η πολυαναμενόμενη Επιστροφή με Φάινς-Μπινός
%cf%8c%cf%83%ce%ba%ce%b1%cf%81-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%bf%ce%bf%cf%8d%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%83%cf%8c%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%bf-%ce%bf0
Όσκαρ: Γιατί ευνοούνται περισσότερο οι μεγαλύτερες σε διάρκεια ταινίες

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του