Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί ο φετινός στολισμός της Αθήνας και σιγά σιγά φωτίζονται γιορτινά και οι γειτονιές της.
Ο στολισμός της φέτος είναι πιο πλούσιος από προηγούμενες χονιές -κρίμα βέβαια που δεν θα τον χαρούμε- και σίγουρα δεν θυμίζει σε τίποτα τον περσινό που είχε σηκώσει θύελλα αντιδράσεων.
Ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει τον λαμπερό στολισμό όχι μόνο στο κέντρο, αλλά και στις γειτονιές της πόλης, αλλάζοντας το σκηνικό των άδειων δρόμων στον καιρό της πανδημίας.

Ο στολισμός κι ο φωτισμός της Αθήνας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα 24ωρα αφήνοντας για το τέλος τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Σύνταγμα.























Google News