Σασμός: Είδαμε τα δύο πρώτα επεισόδια της νέας σειράς του Alpha και κολλήσαμε!

σασμός-είδαμε-τα-δύο-πρώτα-επεισόδια-τ

Τα τελευταία χρόνια η μυθοπλασία έχει κάνει ένα δυναμικό comeback. Ειδικά, φέτος τα κανάλια έχουν δώσει βαρύτητα στο κομμάτι αυτό (όχι ότι δεν καταφεύγουν και στην εύκολη κι εύπεπτη λύση των ριάλιτι) και στο πρόγραμμά τους φιγουράρουν πολλές νέες και παλαιές σειρές.

Μία από τις νέες σειρές είναι και ο Σασμός, στον Alpha που τον περιμέναμε για αρκετούς λόγους. Πρώτον, μετά από χρόνια βλέπουμε ένα λογοτεχνικό βιβλίο να μεταφέρεται και πάλι στην τηλεόραση (στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για το ομότιτλο μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη που βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα) και όσο να κάνει αυτό αποτελεί πάντα έναν καλό λόγο για να καθίσεις να δεις την τηλεοπτική μεταφορά.

Δεύτερον, στο καστ συμμετέχουν καταξιωμένοι ηθοποιοί της παλαιάς γενιάς, αλλά και νέοι με περγαμηνές και θετικές κριτικές για το ταλέντο τους. Και τρίτον, η ιστορία αγάπης του Σασμού μοιάζει με μια σύγχρονη εκδοχή του απαγορευμένου έρωτα του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας.

Η σειρά με τις κινηματογραφικές περγαμηνές

Το βράδυ της Δευτέρας, λοιπόν, έκανε πρεμιέρα η σειρά του Alpha και επί τρεις ώρες μάς κράτησε καθηλωμένους στον καναπέ. Νεράκι έφυγε η ώρα καθώς η πλοκή ξετυλιγόταν φυσικά, χωρίς υπερβολές στη σκηνοθεσία και στο σενάριο. Τα φυσικά και με άγρια ομορφιά τοπία της Κρήτης συμβάλλουν και αυτά στο να μην κουράζεται ο τηλεθεατής, αφού με τον Σασμό αισθάνεσαι πως παρακολουθείς μία κινηματογραφική ταινία. Και σε αυτό παίζει σημαντικό ρόλο και η φωτογραφία, ενώ ο σκηνοθέτης Κώστας Κωστόπουλος κερδίζει τις εντυπώσεις με τα εξαιρετικά πλάνα, τη φυσικότητα και την πολύ καλή προσέγγιση της ζωής και καθημερινότητας στα κρητικά χωριά. Εξαιρετική είναι και η μουσική επένδυση και η προσεκτική επιλογή των τραγουδιών που “δένουν” με την κάθε σκηνή ξεχωριστά, παρασύροντας τον τηλεθεατή συναισθηματικά και βάζοντάς τον μέσα σε αυτήν.

Στα δύο πρώτα επεισόδια στο κομμάτι της σκηνοθεσίας δεν είδαμε τις υπερβολές που μας συνηθίζουν οι ελληνικές σειρές, ενώ με μαεστρία είχαμε και το πάντρεμα του μοντέρνου με το παραδοσιακό. Αν και δεν αποφύγαμε τις υπερβολές στο παίξιμο κάποιων ηθοποιών θέλοντας να δώσουν έναν πιο δραματικό τόνο στη σειρά.

Στην επιτυχία μίας σειράς τον πρώτο λόγο έχει το καστ. Άλλωστε, αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας για τις Άγριες Μέλισσες, οι ηθοποιοί που δεν έχουν “καεί” τηλεοπτικά.

Στον Σασμό συμβαίνει πάνω κάτω κάτι ανάλογο. Οι πρωταγωνιστές είναι τηλεοπτικά πρόσωπα, με τη διαφορά πως άλλα είχαμε καιρό να δούμε στις οθόνες μας (βλέπε Μαρία Τζομπανάκη, Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Μαρία Πρωτόπαππα) και άλλα έχουν την ικανότητα να μεταμορφώνονται σε κάθε νέο ρόλο.

Πώς είδαμε τους πρωταγωνιστές της σειράς

Τις εντυπώσεις “έκλεψε” – και δικαίως – η Γιαγιά Ειρήνη της οικογένειας Βρουλάκη, την οποία υποδύεται η Όλγα Δαμάνη. Η σπουδαία ηθοποιός μάς έκανε να ανατριχιάσουμε με το παίξιμό της, καταφέρνοντας με λιτό τρόπο να αποτυπώσει και να βγάλει προς τα έξω όλη αυτή την τραγικότητα και τον πόνο που έχει “ποτίσει” το αίμα της η βεντέτα και ο χαμός του παιδιού της. Είναι η γιαγιά που θέλουμε να αγκαλιάσουμε και να την παρηγορήσουμε πως όλα θα πάνε καλά.

Η Μαρία Πρωτόπαππα μετά από καιρό επιστρέφει στην τηλεόραση και είναι εξαιρετική. Χωρίς υπερβολές στο παίξιμο πείθει στο ρόλο της χήρας Βρουλάκη που μεγάλωσε μόνη δύο παιδιά.

Η Μαρία Τζομπανάκη επιστρέφει και αυτή στην τηλεόραση μετά από καιρό. Επιβλητική παρουσία και πληθωρική ηθοποιός, η αλήθεια είναι πως δεν εντυπωσιαστήκαμε και πολύ. Μας έκανε λίγο υπερβολική, ίσως γιατί η ίδια είναι Κρητικιά και θέλησε να δώσει έναν πιο έντονο τόνο, ίσως γιατί κάπου μπλέχτηκε με την “γυναίκα στρατηγό και συγχρόνως στρατιώτη”. Περιμένουμε τα επόμενα επεισόδια.

Ο Ορφέας Αυγουστίδης είναι εξαιρετικός και θα θέλαμε να τον βλέπαμε πιο συχνά σε τηλεοπτικές δουλειές. Αποφεύγει τις υπερβολές και είναι απόλυτα φυσικός στο παίξιμό του.

Η Χριστίνα Χειλά Φαμέλλη, την οποία γνωρίσαμε ως Θεοδοσία στις Άγριες Μέλισσες, σε έναν διαφορετικό ρόλο εδώ στα δύο πρώτα επεισόδια ήταν καλή, αλλά ως πρωταγωνιστικό πρόσωπο θα θέλαμε το κάτι παραπάνω.

Ο Τάσος Νούσιας έχει αναδειχθεί σε… τηλεοπτικό χαμαιλέοντα. Όποιον ρόλο κι αν πάρει, τον κάνει δικό του. Λίγο υπερβολικός σε κάποια σημεία, αλλά σίγουρα εξαιρετικός και ως Κρητικός.

Απλά εξαιρετικός ο Δημήτρης Λάλος στο ρόλο του Μαθιού Σταματάκη, ο οποίος έχει μία παθολογική εξάρτηση από τη μάνα του Καλλιόπη (Μαρία Τζομπανάκη) και τη σχέση αυτή την είδαμε σε αρκετά σημεία. Χωρίς υπερβολές, φυσικός, καθόλου θεατρικός, είναι το πρόσωπο που θέλουμε σίγουρα να βλέπουμε πιο συχνά στην τηλεόραση.

Σημείωση: Με λίγα λόγια ο Σασμός στα δύο πρώτα επεισόδια μάς άρεσε. Λίγο να αποφευχθούν κάποιες σκηνές, όπως εκείνη με τους δύο αστυνομικούς που πήγαν να χωρίσουν τους χωρικούς, διότι ήταν σαν να βλέπαμε… Φουρτουνάκηδες και Βροντάκηδες.

Σχετικά Άρθρα
Σασμός: Ποιος είναι ο δολοφόνος του Στεφανή; - Τα σενάρια στο Twitter και η απάντηση του Alpha
Σασμός: Ποιος είναι ο δολοφόνος του Στεφανή; – Τα σενάρια στο Twitter και η απάντηση του Alpha
Τηλεθέαση: Το Voice επέστρεψε και η Γη της Ελιάς “βρήκε” το μπελά της!
Τηλεθέαση: Το Voice επέστρεψε και η Γη της Ελιάς “βρήκε” το μπελά της!
Σασμός: Έρχεται σεισμός - Δολοφονείται ο Στεφανής!
Σασμός: Έρχεται σεισμός – Δολοφονείται ο Στεφανής!
Ο Νίκος Μουτσινάς ανέβηκε στη σκηνή του Voice κι “εκτέλεσε” Μαρινέλλα - Δεν γύρισε καμιά καρέκλα!
Ο Νίκος Μουτσινάς ανέβηκε στη σκηνή του Voice κι “εκτέλεσε” Μαρινέλλα – Δεν γύρισε καμιά καρέκλα!
Σασμός: Αργυρώ και Αστέρης - Αυτό είναι το μέλλον του απαγορευμένου έρωτά τους
Σασμός: Αργυρώ και Αστέρης – Αυτό είναι το μέλλον του απαγορευμένου έρωτά τους
Άγριες Μέλισσες: Αυτός είναι ο απαγορευμένος έρωτας του Κωνσταντή - Και όχι δεν είναι η Δρόσω!
Άγριες Μέλισσες: Αυτός είναι ο απαγορευμένος έρωτας του Κωνσταντή – Και όχι δεν είναι η Δρόσω!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του