Λόγω Τιμής: Γιατί δεν μπορούμε να δούμε ένα επεισόδιο χωρίς να εκνευριστούμε; 

Ο Μάνος, ο Μιχάλης, η Ηρώ, ο Βασίλης, ο Άρης, η Μάνια και η Αθηνά, κάνουν την εμφάνισή τους στην ελληνική τηλεόραση τη δεκαετία του ‘90. Είναι μια παρέα φίλων που με αφετηρία την Πάτρα, συνεχίζουν ως φοιτητές στην Αθήνα.

Οι δεσμοι μεταξύ τους άρρηκτοι, βλέπετε τους δένει ένας Λόγος Τιμής. 20 χρόνια πριν, το ελληνικό κοινό και ιδιαίτερα οι πιο νεαρές ηλικίες «δέθηκαν» και ταυτίστηκαν με τους ήρωες της σειράς. Ο κάθενας βρήκε το δικό του αντικατοπτρισμό σ΄αυτούς και στους φίλους του, στους διαλόγους των πρωταγωνιστών άκουγαν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσα από τους έρωτές τους ζούσαν τα δικά τους δράματα. 

Τώρα λοιπόν που η εμβληματική σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου και του Λάμπη Ζαρουτιάδη επέστρεψε, γιατί δε σπάει τα κοντέρ της τηλεθέασης; Γιατί οι περισσότεροι από εμάς κατά τη διάρκεια της προβολής των επεισοδίων ανταλλάσουμε με τους φίλους μας μηνύματα οργής και αγανάκτησης; 

Ιδού κάποιοι από τους λόγους που μας έρχονται πρόχειρα στο μυαλό: 

  1. Με ποιον από τους πρωταγωνιστές να ταυτιστούμε 20 χρόνια μετά; Με τον Μιχάλη, που ενσαρκώνει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης που έχει γίνει μεγαλοδικηγόρος και ζει με την κουκλάρα Μαρία Ναυπλιώτου και τον γιο του σε μία χλιδάτη βιλάρα των Βορείων Προαστίων, όπου οι υπηρέτριες φορούν στολή;

    Με τον Ψηλό–  Άλκι Κουρκουλο που αποφυλακίστηκε γιατί έχασε τα πάντα στα χαρτιά (δηλαδή πόσοι νέοι της δεκαετίας του ‘90 το έπαθαν αυτό);

    Με την Ηρώ- Βίκυ Βολιώτη που από φερέλπιδα ηθοποιός ζει στα Κύθηρα μία επίσης χλιδάτη ζωή με τον ξενοδόχο σύζυγό της;

    Αλλά και οι ζωές των υπόλοιπων χαρακτήρων που ζουν λίγο πιο… γήινες είναι τραβηγμένες από τα μαλλιά.

    Η Αθηνά- Αγγελική Δημητρακοπούλου για παράδειγμα που από φοιτήτρια νομικής διατηρεί πλέον μαγαζί με ρούχα και έχει σχέση με μία γυναίκα, ή ο αδελφός της ο Βασίλης- Δημήτρης Αλεξανδρής, που ζει με την πλούσια σύζυγό του και διατηρεί μεγάλο αθηναϊκό μπαρ και ξενοπηδάει εδώ και εκεί… Για να μη σχολιάσουμε τη χίπικη ζωή που ζει ο ανέκαθεν εναλλακτικός Φώτης – Βαγγέλης Λιοδάκης στην Κρήτη.

  2. Δεν υπάρχουν ουσιαστικά διάλογοι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές. Όλοι ανταλλάσσουν δυο τρεις φράσεις και αμέσως μετά το πλάνο αλλάζει. Τουτέστιν, η σεναριακή πλοκή δεν… κυλά. Έχουν παίξει ήδη περίπου έξι επεισόδια και έχουμε δει πράγματα που θα μπορούσαμε να έχουμε δει σε τρία μόνο. 
  3. Η σκηνοθεσία είναι υπερβολικά αργή και εστιάζει σε μη ουσιώδη πράγματα. Μπορεί να βλέπουμε για παράδειγμα την Αθηνά να κάνει γιόγκα 2-3 λεπτά χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, ή τη Μαρία Ναυπλιώτου να μπαινει ως μοιραία γυναίκα στην ασφάλεια Αθηνών και εκεί να περνά άλλα 2-3 λεπτά από έλεγχο χωρίς επίσης αυτό να οδηγεί πουθενά…
  4. Η τοποθέτηση προϊόντων. Ναι είναι σημαντικές οι διαφημίσεις σε όλες τις σειρές, αλλά εδώ βγάζουν μάτι! Σκεφτόμαστε να παραγγείλουμε πίτσα στο σπίτι μας και στο μυαλό μας έρχεται το κουτί της πίτσας που σε κάθε επεισόδιο τρώνε οι πρωταγωνιστές! Άσε που έχουμε καταλήξει ήδη σε ποιον ενεργειακό πάροχο θα πάμε. 

Σχετικά Άρθρα
Eurovision 2024: Με ποια σειρά θα εμφανιστούν στους ημιτελικούς Ελλάδα και Κύπρος
Eurovision 2024: Με ποια σειρά θα εμφανιστούν στους ημιτελικούς Ελλάδα και Κύπρος
Το "Maestro" επιστρέφει - Πότε θα προβληθεί σε Mega και Netflix
Το “Maestro” επιστρέφει – Πότε θα προβληθεί σε Mega και Netflix
Λωξάντρα Λούκας: Ποια είναι η πρώτη ηθοποιός με σύνδρομο Down που είδαμε στον "Γιατρό" και μας συγκίνησε
Λωξάντρα Λούκας: Ποια είναι η ταλαντούχα ηθοποιός με σύνδρομο Down
Ελένη Ράντου: Επιστρέφει στην τηλεόραση με έναν ρόλο - έκπληξη
Ελένη Ράντου: Επιστρέφει στην τηλεόραση με έναν ρόλο – έκπληξη
Το Ρομπότ Σοφία με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Δεν έχω καμία επιθυμία να κατακτήσω τον κόσμο»
Το Ρομπότ Σοφία στον Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Δεν έχω καμία επιθυμία να κατακτήσω τον κόσμο»
Ψυχοκόρες: Καθήλωσε το κοινό η σκηνή βιασμού της Φρόσως
«Ψυχοκόρες»: Συγκλόνισε το κοινό η σκηνή βιασμού της Φρόσως

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του