Καλεσμένη στην εκπομπή «The 2night Show» του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν η Χριστίνα Παππά.
Μεταξύ άλλων, η ηθοποιός μίλησε για τον γιο της, τον οποίο απέκτησε όταν ήταν μόλις 16 ετών. Η ίδια είπε, ακόμη, ότι τη μητρότητα μπόρεσε να την αισθανθεί σε μεγαλύτερη ηλικία, ενώ διηγήθηκε και μια ασυνήθιστη ιστορία μεταξύ εκείνης και του πρώην συζύγου της.
Η Χριστίνα Παππά είπε χαρακτηριστικά: «Στο σχολείο πήγαινα με το μωρό. Όταν τελείωσα το λύκειο, ο Δημήτρης ήταν τριών ετών. Τη μητρότητα εγώ την αισθάνθηκα σε μεγαλύτερη ηλικία, στα 22-23, όταν ο Δημήτρης είχε μια πολύ δύσκολη εγχείρηση κι εκεί ταράχθηκα και συνειδητοποίησα ότι είμαι μητέρα. Μέχρι πριν τον ένιωθα σαν… παιχνιδάκι. Στα 15 μου έμεινα έγκυος και στα 16 γέννησα. Τότε ο πρώην σύζυγός μου με είχε «κλέψει», είχαμε φύγει, μας βρήκε η αστυνομία… Εγώ τότε 15 κι εκείνος 19».
https://www.youtube.com/watch?v=mC3UhOWdh-g





















Google News