bigstock-portrait-of-happy-woman-45069976-1500x838pxΣτόχος αυτής της στρατηγικής είναι να κάνετε τον εσωτερικό σας δικαστή και να μάθετε να μιλάτε στον εαυτό σας πολύ πιο ζεστά και υποστηρικτικά, σαν να τον νοιάζεστε πραγματικά και να πιστεύετε σε αυτόν, γιατί πίσω από όλον αυτό τον φόβο και την αμφιβολία τον νοιάζεστε όντως. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα, σημειώνοντας τις απαντήσεις σας:




Σκεφτείτε κάποιον που είναι θερμός, έξυπνος και δυνατός. Κάποιον που να μην είναι επικριτικός και η γνώμη του να είναι σημαντική για εσάς. Μπορεί να τον γνωρίζετε προσωπικά, να είναι δηλαδή ένα μέλος της οικογένειάς σας, ένας φίλος ή κάποιος συνάδελφος ή απλώς κάποιος που θαυμάζετε.

  • Κάντε μια λίστα με τα προτερήματα που έχει. Είναι δυναμικός; Ικανός μεσολαβητής; Καλός; Αστείος; Ξέρει να ακούει;
  • Πώς μιλάει; Μην παραξενεύεστε, η ερώτηση είναι σημαντική. Μιλάει αργά ή γρήγορα; Ο τόνος της φωνής του είναι χαμηλός ή διαπεραστικός; Είναι γενικά φωνακλάς ή σιωπηλός;

Δείξτε μεγαλύτερη συμπάθεια στον εαυτό σας

Η συμπόνια προς τον εαυτό σας έχει εξανεμιστεί τελευταία. Δεν θα μιλούσατε ποτέ σε κάποιον άλλον όπως μιλάτε στον εαυτό σας. Κι αν κάποιος ήταν κακόκεφος, δεν θα ήσασταν επικριτικοί, αλλά θα προσπαθούσατε να τον βοηθήσετε να βρει έναν τρόπο να αντιμετωπίσει το πρόβλπμά του. Γιατί, λοιπόν, δύο μέτρα και δύο σταθμά; Όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται, πρέπει να αναπτύξετε μια καινούργια, συμπονετική φωνούλα προς τον εαυτό σας. Προφανώς, η δεύτερη επιλογή είναι πολύ πιο υγιής, αφού το αναμάσημα των σκέψεων είναι το απόλυτο χάσιμο χρόνου. Το παρελθόν δεν μπορείτε να το αλλάξετε, μπορείτε όμως να μάθετε από αυτό.

Διαβάστε τη συνέχεια στο boro.gr

από Μαρία Ιωαννάτου