Αρχική > Fitness > Αυτή η άσκηση θα «ξυπνήσει» μυς στο σώμα σας που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχουν!

Αυτή η άσκηση θα «ξυπνήσει» μυς στο σώμα σας που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχουν!

Αν σου αρέσουν οι προκλήσεις και ψάχνεις διαρκώς νέους τρόπους άσκησης τότε σίγουρα θα ξετρελαθείς με την παρακάτω fitness πρότασή μας!

Πρόκειται για μια τακτική που ακολουθείται κυρίως στις προπονήσεις crossfit και ουσιαστικά βασίζεται στην επανάληψη!

Ο λόγος για το “AMRAP”

Ένα αρτικόλεξο το οποίο αναφέρεται στο: As Many Reps As Possible, δηλαδή «Όσο περισσότερες επαναλήψεις γίνεται».

Η υψηλή ένταση που χαρακτηρίζει το CrossFit στηρίζεται στις επαναλαμβανόμενες κινήσεις και σίγουρα αυτός ο τρόπος εκγύμνασης θα “ξυπνήσει” μυς στο σώμα σου που δεν γνωρίζες ότι υπάρχουν!

“Όταν κάνεις AMRAP συγκεντρώνεσαι κυρίως στην τεχνική πράγμα που σου επιτρέπει να ελέγχεις το σώμα σου και τις ασκήσεις που κάνεις καλύτερα”, λέει ο Austin Lopez, trainer και lifestyle coach. “Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, συνήθως γίνεται καλύτερη δουλειά από ότι σε ένα μάθημα που η βαρύτητα δίνεται στην ταχήτητα”, συμπληρώνει.

“Μπορείς, μάλιστα, όσο προκαλείς τον εαυτό σου να “ανεβαίνεις” επίπεδο αυξάνοντας τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνεις σε κάθε γύρο και θα νιώσεις τον εαυτό σου να αλλάζει γρηγορότερα”, συμβουλεύει ο Austin Lopez και προτείνει και μερικές ασκήσεις για να τα καταφέρεις.

Jump Squats

Στάσου με τα χέρια και τα πόδια ανοιχτά. Ξεκίνα με ένα απλό βαθύ κάθισμα και μετά πήδα δυνατά προς τα πάνω.

Όταν επιστρέφεις γύρισε ξανά σε θέση squat, αλλά προσπάθησε να προσγειωθείς όσο πιο μαλακά γίνεται (εδώ έρχεται ο έλεγχος)

Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς μέσα σε 30″ πριν προχωρήσεις στην επόμενη άσκηση!

Push-Ups

Από τη θέση σανίδα πάρε βαθιά ανάσα και όταν θα εκπνέεις λύγισε τους αγκώνες σου. Σταμάτα όταν το σώμα σου έρθει σε ευθεία με αυτούς. Κάνε πάλι μια εισπνοή και ανέβα στην αρχική θέση.

Burpees

Κάνε ένα βαθύ κάθισμα με τα χέρια να ακουμπούν το έδαφος. Τέντωσε τα πόδια σου προς τα πίσω σε θέση “σανίδα”. Από εκεί κάνε ένα push-up και έπειτα φέρε τα πόδια σου ξανά σε θέση καθίσματος. Με έντασή σήκωσε το κορμί σου όσο πιο ψηλά μπορείς.

Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς μέσα σε 30″.

Ανάμεσα σε κάθε σετ κάνε ένα διάλειμμα 45″. Προσπάθησε να ολοκληρώσεις τον κύκλο 4 φορές!

Τι έτρωγε κάθε μέρα η Audrey Hepburn και πώς κατάφερνε να παραμένει αδύνατη χωρίς δίαιτα;

Το σώμα της Meghan Markle πολλές ζηλεύουν, αλλά δεν είναι δύσκολο να αποκτήσουν – Δες τι να κάνεις

Εύκολοι τρόποι να χάσεις βάρος ακόμα και αν κάνεις καθιστική ζωή!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ