Ενώ μπορεί να γνωρίζεις ότι το συνάχι σηματοδοτεί ένα κρύωμα ή ότι ο πονόδοντος σημαίνει ότι πρέπει να επισκεφθείς τον οδοντίατρο, αυτό που ίσως δεν ξέρεις είναι ότι υπάρχουν παρόμοια σημάδια και στον ύπνο σου. Το σώμα δίνει όλα τα μηνύματα σχετικά με την υγεία μας μέσω του ροχαλητού ή ακόμα και των ονείρων μας.

Η ειδικός σε θέματα ύπνου Olivia Arezzolo αποκάλυψε τα πράγματα που κάνετε στον ύπνο σας και θα μπορούσαν να αποκαλύψουν ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, καθώς και τα σημαντικότερα σημάδια που θα σας παραπέμψουν να δείτε έναν επαγγελματία άμεσα.

Ροχαλίζετε διαρκώς

Το συνεχές ροχαλητό συχνά έρχεται ως αποτέλεσμα του αλκοόλ ή αν κοιμάστε ανάσκελα ή έχετε υπερβολικό βάρος. «Αν το ροχαλητό εμποδίζει τον ύπνο σας, εμποδίζει το πέρασμα του αέρα είτε εντελώς είτε εν μέρει και αυτό προκαλεί σύνδρομο υπνικής άπνοιας», αναφέρει η ειδικός.

Η ειδικός σε θέματα ύπνου Olivia Arezzolo

Για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να σταματήσει το ροχαλητό, η ειδικός συνιστά να κοιμάστε στο πλάι, διατηρώντας ένα υγιές βάρος και περιορίζοντας την κατανάλωση αλκοόλ. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι συχνά το ροχαλητό μειώνει την ποιότητα του ύπνου, πράγμα που εμποδίζει τη λειτουργικότητά σας την επόμενη μέρα.

Βλέπετε πολλά όνειρα


Τα πολύ ζωντανά όνειρα προέρχονται συνήθως από το άγχος που θα μπορούσε να είναι υποσυνείδητο. Αν θέλετε να ελαχιστοποιήσετε τα όνειρα και το άγχος στη ζωή σας, δημιουργήστε μια ρουτίνα πριν από τον ύπνο κάθε βράδυ. «Η άσκηση και ο διαλογισμός είναι οι αγαπημένες κλινικά αποδεδειγμένες στρατηγικές μου», αναφέρει η ειδικός.

Μπορείτε να θέσετε ως στόχο να ανακουφίσετε τον εαυτό σας από το άγχος μέσω οποιουδήποτε μηχανισμού για τουλάχιστον 20 λεπτά καθημερινά, για τις επόμενες επτά ημέρες. Είναι τόσο απλό!

Τρίζετε τα δόντια σας

Όπως και με τα πολύ ζωντανά όνειρα, το τρίξιμο των δοντιών στον ύπνο μπορεί να είναι σημάδι άγχους, υπνικής άπνοιας ή και των δύο. «Όπως και με τα όνειρα, βρείτε μια καθημερινή ασχολία που θα σας ανακουφίσει από το στρες, ζητήστε επαγγελματική βοήθεια αν χρειάζεται να διαχειριστείτε το βάρος σας ή συμβουλευτείτε τον οδοντίατρο για να δείτε αν είναι κάτι που έχει να κάνει με τα δόντια σας», λέει η ειδικός.

Ξυπνάτε με μυϊκές κράμπες

Αν ξυπνάτε συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας με κράμπες, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι έλλειψης μαγνησίου. «Η έλλειψη μαγνησίου, το έντονο άγχος ή η ανισορροπία των ηλεκτρολυτών μπορεί να φταίνε σε αυτή την περίπτωση, αλλά το μαγνήσιο είναι συνήθως η αιτία», δήλωσε η ειδικός. Τα συμπληρώματα μαγνησίου κάθε βράδυ θα ηρεμήσουν επίσης το νευρικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του θα σας βοηθήσει με το στρες.

Ξυπνάτε συνεχώς για τουαλέτα

Αυτή η ανάγκη προκαλείται συνήθως από έντονο άγχος, υπερβολική καφεΐνη ή πιθανώς έλλειψη νατρίου. Το νάτριο μειώνει την παραγωγή ούρων. Το καλύτερο πράγμα που έχετε να κάνετε, αν πρέπει συνεχώς να σηκώνεστε από το κρεβάτι για να πάτε στην τουαλέτα, είναι να κόψετε την καφεΐνη και να την αντικαταστήσετε με μια επιλογή χωρίς καφεΐνη, όπως το τσάι μέντας.

από Μαρία Ιωαννάτου