Αντιδράσεις στη Γαλλία για τη νέα καμπάνα του οίκου Yves Saint Laurent – Εξευτελίζει τις γυναίκες

%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%b4%cf%81%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bc%cf%800

Λίγα 24ωρα πριν από την Ημέρα της Γυναίκας, στις 8 Μαρτίου, η νέα καμπάνα του οίκου Yves Saint Laurent προκαλεί την κατακραυγή των χρηστών του Twitter και η ετικέτα #YSL Retire Ta Pub Dégradante (YSL απόσυρε την εξευτελιστική διαφήμισή σου) σαρώνει το Διαδίκτυο.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου υψηλής ραπτικής Yves Saint Laurent με πρωταγωνίστριες πολύ αδύνατα μοντέλα σε άκρως αισθησιακές πόζες προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στη Γαλλία, όπου πολλοί τάσσονται υπέρ της απαγόρευσή της.

Σε μία από τις φωτογραφίες αυτές, ένα μοντέλο ποζάρει με τα πόδια ανοικτά, φορώντας ψηλές γόβες και δικτυωτό καλσόν. Σε μια άλλη φωτογραφία, μια νεαρή γυναίκα, εξαιρετικά αδύνατη, φοράει επίσης γόβες στιλέτο αλλά και πατίνια. Σκύβει πάνω σε ένα σκαμπό, σε μια πόζα που κρίνεται υπερβολικά προκλητική.

Η Εποπτική Αρχή Διαφήμισης (ARPP) επισήμανε σήμερα ότι αυτές οι αφίσες συνιστούν «μια αδιαμφισβήτητη παράβαση» και η επιτροπή δεοντολογίας θα αποφανθεί την Παρασκευή επί της συγκεκριμένης εκστρατείας, σύμφωνα με δηλώσεις του Στεφάν Μαρτέν, γενικού διευθυντή της ARPP.στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Οι διαμαρτυρίες που έλαβε η αρχή έλαβε μέσω του ιστοτόπου της μιλούν για: «εξευτελιστικές φωτογραφίες», «γυναίκες-αντικείμενα», «ανάδειξη της ανορεξίας» κι «ακόμα υποκίνηση σε βιασμό μέσω της ιδέας των ανοικτών ποδιών», όπως περιέγραψε.

«Υποβιβασμός της γυναίκας, (…) γυναίκα που προσφέρει τον εαυτό της… αυτή είναι η ποικιλία των εικόνων τις οποίες στέλνει αυτού του είδους η εκστρατεία στους νεαρούς πολίτες, που είναι περισσότερο ευάλωτοι» υπογράμμισε ο Στεφάν Μαρτέν.

«Δεν είμαι βέβαιος ότι όλες οι γυναίκες πελάτισσες θέλουν να συνδέονται με αυτές τις εικόνες».

Σε επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο ο οίκος Saint Laurent δεν θέλησε να σχολιάσει.

Για την Ραφαέλ Ρεμί Λελέ, εκπρόσωπο τύπου της οργάνωσης Osez le Féminisme, «αυτή η διαφήμιση περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία μιας σεξιστικής διαφήμισης: υπερβολικό σεξουαλισμό, η γυναίκα υποβιβάζεται σε αντικείμενο, παίρνει στάσεις υποταγής… Σε επίπεδο συμβολισμού είναι βίαιη».

Σχετικά Άρθρα
US Polo Assn: H συλλογή S/S24 εμπνέεται από τα χρώματα και την ατμόσφαιρα της Μεσογείου
US Polo Assn: H συλλογή S/S24 εμπνέεται από τα χρώματα και την ατμόσφαιρα της Μεσογείου
Θυμάστε τα «τέρατα» που κέρδισαν τη Eurovision της Αθήνας; Σήμερα ποζάρουν στη Vogue με... Prada
Θυμάστε τα «τέρατα» που κέρδισαν τη Eurovision της Αθήνας; Σήμερα ποζάρουν στη Vogue με… Prada
Η νέα συλλογή #MairibooForEnvie sneakers φέρνει την Άνοιξη
Η νέα συλλογή #MairibooForEnvie sneakers φέρνει την Άνοιξη
New Boho-Chic: Τα 7 trends κοσμημάτων του 2024
New Boho-Chic: Τα 7 trends κοσμημάτων του 2024
%ce%b7-%ce%bc%cf%8c%ce%b4%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b9-%cf%86%ce%bf0
Η μόδα στην εποχή της Επανάστασης: Τι φορούσαν τότε και τι «κρατήσαμε» στο σήμερα
Balenciaga: Λάνσαρε βραχιόλι-κολλητική ταινία αξίας 3.000 ευρώ και ξεπούλησε!
Balenciaga: Λάνσαρε βραχιόλι-κολλητική ταινία αξίας 3.000 ευρώ και ξεπούλησε!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του