Μία από τις ιστορίες που ξεχώρισαν στο δεύτερο επεισόδιο του φετινού «MasterChef» είναι αυτή του Φραντζέσκου.
«Είχα εστιατόριο 13 χρόνια. Το έκλεισα λόγω Covid, χρεωθήκαμε. Προσπάθησα να το σώσω, το ένιωθα σαν παιδί μου, αλλά δεν το έσωσα, δεν μπόρεσα. Μετά από 13 χρόνια είναι σαν να χωρίζεις και να χάνεις την κηδεμονία του παιδιού σου. Και χειρότερο, μη σου πω», είπε αρχικά στην κάμερα του μαγειρικού διαγωνισμού ο ίδιος.
«Η οικογένειά μου με υποστηρίζει, η μητέρα μου και τα αδέλφια μου. Τον πατέρα μου τον έχασα, δυστυχώς, πρόπερσι. Έβλεπε ανελλιπώς το MasterChef και με παρακαλούσε να μπω, αλλά εγώ είχα το μαγαζί τότε και του έλεγα “ποιος θα το κρατήσει το μαγαζί;”. “Πήγαινε, θα σε καλύψω εγώ”, μου έλεγε, τον έμαθα να μαγειρεύει κιόλας. Αν με βλέπει από εκεί πάνω, όπως λένε, θα προσπαθήσω να τον κάνω περήφανο», συνέχισε ο ίδιος, ενώ στη συνέχεια τον παρακολουθούμε να βρίσκεται μαζί με την «αντίπαλό» του ενώπιον των κριτών.
«Όταν έκλεισε το εστιατόριο εκπαιδεύτηκα, πήγα σχολή, και κάνω νύχια. Τέχνη είναι και αυτό», είπε ο ίδιος μιλώντας στους τρεις κριτές, ενώ σε βίντεο, όπου καταγραφόταν να φτιάχνει τα νύχια μιας κοπέλας ο Φραντζέσκος.
Και πρόσθεσε: «Αυτή η δουλειά προέκυψε από την κοπέλα μου, με παρακίνησε. Είναι αισθητικός, απεχθάνεται να κάνει νύχια και τα φόρτωσε σε εμένα. Εμένα μου αρέσει, γιατί ζωγραφίζω κιόλας, οπότε μέρα με τη μέρα το αγάπησα και αυτό. Μετά από 13 χρόνια που είχα εστιατόριο, πρέπει να βγάλω τα προς το ζην. Η μαγειρική και η ονυχοπλαστική έχουν πολλά κοινά. Είναι και οι δύο τέχνες και στα δύο έχεις να κάνεις με χρώματα, με σχεδιασμό».
Διαβάστε επίσης:
RABBIT HOLE: Το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο του Ντέιβιντ Λίντσεϊ-Αμπέρ στο θέατρο ΕΛΕΡ
Σε απόγνωση ηθοποιός του «Λαβ Σόρρυ»: «Ζω σε υπόγειο, καπνίζω αποτσίγαρα από το δρόμο»
Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του
Google News