Καλεσμένος της εκπομπής “Το πρωινό” , ο σκηνοθέτης της σειράς-φαινόμενο αυτής της τηλεοπτικής σεζόν, μιλά άλλοτε συγκινημένος και άλλοτε φανερά ευτυχισμένος γι’ αυτό το πραγματικά σπουδαίο που του επιφύλαξε η τύχη του και φυσικά η δουλειά του.



Μεταφερόμαστε στα δρομάκια του του χωριού Διαφάνι, όπου γυρίζονται οι «Άγριες Μέλισσες», κι εκεί ο Λευτέρης Χαρίτος μιλά για πολλά και ενδιαφέροντα.

Ο ρόλος της Δρόσως τους ταλαιπώρησε

Όπως αναφέρει ο κ. Χαρίτος στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» δεν συνειδητοποίησε εξ αρχής την έκταση της επιτυχίας της σειράς Άγριες Μέλισσες». «Το κατάλαβα σε κύματα, αλλά μετά τον πρώτο μήνα άρχισα να συνειδητοποιώ ότι αυτό το πράγμα άρχισε και διογκώνεται» αναφέρει χαρακτηριστικά.


Πολλά έχουν γραφτεί όλο αυτό το διάστημα για τους ηθοποιούς που πέρασαν από καστ για τους ρόλους των τριών αδερφών στις «Άγριες Μέλισσες». «Ήρθαν πάρα πολλές κοπέλες για τους ρόλους» λέει ο Λευτέρης Χαρίτος που ωστόσο εξηγεί πως η Μαρία Κίτσου ήταν η πρώτη επιλογή για τον ρόλο της Λενιώς. «Δουλεύω πάρα πολύ με το κομμάτι το ιδιοσυγκρασιακό του ανθρώπου. Αισθανόμουν πως η Μαρία μπορεί να είναι η Λενιώ, η Έλλη να είναι η Ασημίνα» ανέφερε για την επιλογή των πρωταγωνιστριών στις «Άγριες Μέλισσες». Όλοι οι ρόλοι πέρασαν από casting εκτός από έναν… αυτός της Ανέτ, γιατί πολύ απλά η κ. Δανδουλάκη ήταν η Ανέτ…

Όσο για την Δρόσω; Ο ρόλος της αποδείχτηκε πιο δύσκολος από όλους. «Ήταν το πιο δύσκολο casting από όλα. Την ψάχναμε τη Δρόσω… ό, τι νέο κορίτσι υπάρχει πρέπει να το είδαμε» σημείωσε ο σκηνοθέτης της σειράς «Άγριες Μέλισσες». Ωστόσο, εκείνο που χάρισε τον ρόλο στη Δανάη Μιχαλάκη ήταν οι φωνητικές της ικανότητες. «Η Δανάη τραγούδησε αυτή τη σκηνή που έγινε μετά στο καφενείο με τον Γιάννο φάντασμα. Και ήταν ένα από τα ζητούμενα το τραγούδι αυτό και το τραγούδησε η Δανάη και πάθαμε όλοι…» αναφέρει για το σημείο που έκανε την παραγωγή να επιλέξει την ηθοποιό.

Η εμπειρία και το ταλέντο της Θεοφανίας Παπαθωμά

Ο Λευτέρης Χαρίτος αναφέρει πως εκείνος συνέλαβε την ιδέα να αναλάβει τον ρόλο της Βιολέτας η Θεοφανία Παπαθωμά. «Όταν σκέφτεσαι τη Θεοφανία Παπαθωμά δεν είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι αυτός ο χαρακτήρας. Έκανε όμως η Θεοφανία κάτι συγκλονιστικό. Ξεπέρασε τις προσδοκίες που είχαμε όλοι, έχτισε το ρόλο και τον έφερε στα μέτρα της Θεοφανίας και αυτό μου φαίνεται πολύ συγκινητικό» είπε χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης στις «Άγριες Μέλισσες».

«Πολλοί ηθοποιοί παίρνουν τον ρόλο και τον κάνουν δικό τους και η Θεοφανία το έκανε αυτό με πολλή αγάπη και περισσό ταλέντο τολμώ να πω» σημείωσε για την Βιολέτα από το Διαφάνι ο Λευτέρης Χαρίτος.

Μια σειρά όπου οι γυναίκες μπαίνουν στο επίκεντρο

Συνεχίζοντας την συζήτησή του με τον δημοσιογράφου της εκπομπή «Το Πρωινό», ο Λευτέρης Χαρίτος μίλησε για τις αμέτρητες γυναίκες που έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις «Άγριες Μέλισσες». «Φαινόταν από το σενάριο και είναι και μια ωραία πτυχή της σειράς. Αυτοί οι ρόλοι που παραδοσιακά σε μια ταινία του ‘58 θα ήταν άνδρες, εδώ είναι γυναίκες. Η μοδίστρα, η Βιολέτα, τα τρία τα κορίτσια, η Κατερίνα Διδασκάλου, η Αγορίτσα…» ανέφερε ο σκηνοθέτης.

«Ήταν καιρός πια παγκοσμίως οι γυναίκες να βγουν μπροστά. Είναι πάρα πολύ ωραίο που υπάρχει αυτή τη στιγμή μια τόσο μεγάλη αποδοχή σε μια σειρά που έχει γυναικεία ματιά» σχολίασε συγκεκριμένα ο σκηνοθέτης της σειράς «Άγριες Μέλισσες«.

Η σκηνή που έκανε τον Χαρίτο να κλαίει για καιρό

Από τις συγκινητικές σκηνές στις «Άγριες Μέλισσες», ο Λευτέρης Χαρίτος ξεχωρίζει μία: «Νομίζω το πρώτο flashback της Ελένης και του Λάμπρου έκλαιγα για πολύ καιρό» λέει αλλά προσθέτει: «Έχω πολλές φορές συγκινηθεί με ενθουσιαστικό τρόπο. Με την κα Δανδουλάκη, με την κα Διδασκάλου, με τον Λεωνίδα τον Κακούρη» σημείωσε στη συνέχεια για τις σκηνές που τον εντυπωσίασαν στη σειρά.

από Σοφία Κωστάρα