Σοκάρει το άγριο διπλό έγκλημα που διαπράχθηκε στη Μακρινίτσα Βόλου το βράδυ της Δευτέρας. Ειδικότερα, σύμφωνα με το magnesianews, το διπλό φονικό έγινε στις 20:00 το βράδυ της Δευτέρας. Ο δράστης φέρεται να έφτασε με αυτοκίνητο έξω από σπίτι όπου βρίσκονταν δύο αδέλφια, άνδρας και γυναίκα. Στη συνέχεια, τους μαχαίρωσε μέχρι θανάτου.
Ο δράστης φέρεται να ήταν πρώην σύντροφος της νεαρής γυναίκας και το πιθανότερο είναι να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα. Η άτυχη γυναίκα φαίνεται να δέχτηκε τις μαχαιριές στην κοιλιά και στα πλευρά και ο αδελφός της στην κοιλιά και την καρδιά, με συνέπεια να αφήσουν την τελευταία τους πνοή.
Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι ο δράστης ενοχλούσε τη γυναίκα και την οικογένειά της, που μάλιστα είχαν ζητήσει δικαστική συνδρομή.
Οι σοροί των δύο άτυχων νεαρών μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο από το ΕΚΑΒ.
Μετά από το φονικό, ο δράστης τράπηκε σε φυγή, όμως όπως συνελήφθη από τις αστυνομικές δυνάμεις που είχαν σπεύσει στη Μακρινίτσα.





















Google News